Lahtine õhufilter!

Lahtine õhufilter!

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Nu jah.Sai toodud ka teine õhupuhasti ja selle ääred maha lõigatud.Mulje järgmine
Lahtisega:kiirus neljandaga 100 km/h
Kinnisega:kiirus neljandaga 110 km/h

tõmbest ei saan aru.aga mosse tuli stock mootoriga nigu naksti järgi.Nii et arvestage ise.

Ega ma pole ka mingi tarkpea.
Proovige ise.
edit:Kas keegi saab saata karpa joonise,kuhu on pärgitud reguleerimis düüsid.Ma ei suuda nende kahe vahel otsustada,et kumba keerama peab.Ja veel kuhu poole seda keerama peab.Vb on minu siksi s..t minek tingitud liiga rikkast segust
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

06 ja 110 km tunnis? Soovitaks sulle mootori kapremonti ja seejärel alles selliseid parendamiskatseid! Alustada võiks peale survete mõõtmist ja nende normis olemist toite ja süütesüsteemi korrastamisega! Edu!
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

talvel sain tippkiiruseks 140km/h.see oli ennem süüte paigast minemist:lol
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
n
napster8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
Autod: VW Golf 2
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

Algselt postitas: -grazy-
talvel sain tippkiiruseks 140km/h.see oli ennem süüte paigast minemist:lol
Vähe ju 06 kohta, ma sain juba 011-ga pea 150 sisse. Väga vähe jäi puudu, vaatasin enda spidokalt ja teine auto sõitis järel ka ja kontrollis et õige oleks. Mootoriga pole midagi tehtud peale selle et on peal 05 sisselase koos karpaga ja süüde tsipa varajaseks keeratud.
Oli kord Niva. :)
k
kvaida
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kvaida »

Algselt postitas: napster8
Algselt postitas: -grazy-
talvel sain tippkiiruseks 140km/h.see oli ennem süüte paigast minemist:lol
Vähe ju 06 kohta,
Tal on minuteada peal 1300 mootor. Aga mu kunagine 01 vedas LAHTISE ÕHUFILTRIGA spidoka lõpuni välja asfaldil (1200 mootor), mootor oli täiesti korras.
n
napster8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
Autod: VW Golf 2
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

Algselt postitas: kvaida
Algselt postitas: napster8
Algselt postitas: -grazy-
talvel sain tippkiiruseks 140km/h.see oli ennem süüte paigast minemist:lol
Vähe ju 06 kohta,
Tal on minuteada peal 1300 mootor. Aga mu kunagine 01 vedas spidoka lõpuni välja (1200 mootor), mootor oli täiesti korras.
Mul kah see 1300 mootor, ja jää peal veab ka minul lõpuni välja, aga jah, mul ta pole niiväga korras, aga töötab ilma kõrvaliste häälteta.
Oli kord Niva. :)
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

To kvaida mootor ongi 1300.All on kiire sild ja s..t kiirus tuli siduri libisemisest.Nüüd sidur korras,peale kere remonti katsetan uuesti lahtist filtrit.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
s
searil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 25 Juun 2006 12:37
Asukoht: Pärnu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas searil »

Kas keegi saaks mõne pildi anda kust kohast peaks lõikama? Pole enne midagi sellist teinud, et ei tea.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Võta kopsikul kaas pealt ja vaata kuhu filter jääb...sealt siis arvestad ju...
Milliseks kaane pärast jätad vaatad ise... :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
s
searil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 25 Juun 2006 12:37
Asukoht: Pärnu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas searil »

Mul selline asi ka veel et sain siis endale teise kopsiku veel aga see kopsik pole 2105 oma ning tal on mõned augud mis 05-el ei ole.

2105 oma
http://i21.photobucket.com/albums/b264/ ... C00185.jpg
See teine mida ma ostsin. Need kus on punased ringid ümber pole 2105 olemas.
http://i21.photobucket.com/albums/b264/ ... C00183.jpg
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

pane siis prunt ette neile...!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

http://www.hot.ee/avatarovs/azlk2140/li ... vaakum.htm

Autol on stock mootor, kui mootorit forsseerida ja küttedüüse suurendada, küllap siis tuleks uuesti mööta, aga seni on tulemid sellised, nagu sääl kirjas. Peputunne on petlik, seepärast kasutan teisi proovimismeetodeid. Kui mönel peputunne töesti ütleb, et minek on ilma filtrita parem, siis oleks tal kindlasti sääl vaakum olnud, viga arvatavasti umbes filtris.

P.S. Öhufiltri korpuse kinnihoidmisflantsi hoiavad neli 8 mm-st körge profiiliga mutrit. Neid karbast läbi kukutada ei ole vöimalik, jäävad lööri sees olevate väiksemate lööride taha kinni ning saab pintsettidega taas kätte. Kes ei usu, proovigu möne laual oleva karba pääl ise ka järgi.

Kasulikum on töesti selliseid asju hoopis nuputada/nikerdada:
http://www.hot.ee/avatarovs/azlk2140/su ... vetoru.htm

Raxo-le: http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/tuulekanal.gif
Rallikate mootorid on järeleaidatud, neile ei pruugi stockfiltri korpuse arvutustest piisata + köik üleliigne minema on ju kaaluvöit.
Dodge Charger: körbes kihutamiseks pole vast veeeraldajat vaja. Kas sa oled seda oma käega katsund, et tead pead murda?
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

eelmine talv külmaga sai ka seda katsetadud lihtsamalt, mitte ültse seda kopsikut ja õhufiltrit panna! Nii sai kaks ja pool kuud sõidetud:D.
Tulemus: Lihtsalt imelik susin kogu aeg. Minekule mitte midagi juurde ei andnud. Aga nii kui välis temp kukkus +2 kuni -2 juurde oli autoga sõitmisne lõppenud tööle lääb ilusti kõik on kena. Sõita saab aga suts järsemini pedaali annad karpa jääs:sein töötab ainult kahe, kolme silindriga plärtsub ja turtsub siis seisad ning ootad kuni jälle korralikult tööle hakkab.
7km läbimiseks läks umbes 5l bentsu ja 45 minutit
Nii et ma arvan et sama moodi lääb jamaks kevadel ja sügisel selle lahti lõigatud kopsikuga:bouncing
Nii et jõudu;)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

sai ka siis tehtud ja peab mainima et kõrgetel põõretel on kõvasti tunda.

välja näeb siuke
Pilt
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

olen ise sõitnud juba 5 aastat järjest ja pole külmumisega kordagi kokku puutunud...kuigi niiskete ilmadega vast peaks asi kõige kriitilisem olema (-2...+2)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga kui mootor peaks katki minema, siis ära seda küll parandama hakka...pärast saab veel mootori korda, siis on küll täismäng...

:sein
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

parem korraliku kuumakindla toruga tuua õhk filtrisse :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Jälle nämmutatakse seda kopsikut.
Midagi ei tehta ju niisama.Kui on hakatud lõikama kesta maha ,siis järelikult on tulemust.?!!!!
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks me teeme selle summercampil kindlaks :)
haaran ühe lahtise kopsiku kaasa - saab näha milline vahe on kiirendamisel 3 käiguga 2000-6000rpm sekundites :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: olaaf
eks me teeme selle summercampil kindlaks :)
haaran ühe lahtise kopsiku kaasa - saab näha milline vahe on kiirendamisel 3 käiguga 2000-6000rpm sekundites :)
Ei pea campile kaasa tassima, mul endal ka siin olemas, nii kinnine kui lahtine. Saab tõesti lõpuks ära tõestada/testida.

Lisaks saab ära ka testida topelt stabika kasuteguri... Ka see mul olemas ja lihtsalt paigaldatav

[Muudetud: 25-6-2007 Jonx666]
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Vasta