Kuidas saada auto väljalaskest õli välja
Kuidas saada auto väljalaskest õli välja
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kuidas saada auto väljalaskest õli välja
Hei
Probleem ei ole küll Ladaga, aga äkki on mõni hea nõuanne.
Probleem algas sellest, kui mu Rav4 turbo otsad andis. Tänu sellele jooksis mitu liitrit sisselaskesse, sealt mootorisse ja sealt edasi väljalaskesse.
Täna sai esindus uue turbo paigaldamisega hakkama ja ütles, et auto tossab natuke, et küll sõites ära kaob. Hakkasin siis Lasnamäelt mööda kanalit tulema ja oh seda suitsu. Terve kanal oli seda täis ja ülejäänud 4 rea nähtavus täiesti null. Lisaks suutsin mõned tagumised autod õli piiskadege korralikult üle valada.
Valgusfoori taga pakuti juba lõuga. Jõudsin lõpuks Männikule, aga iga valgusfoori taga on see suits ikka päris kõva.
Kas on mingit lahendust, sest lihtsalt häbi on sellise aurumasinaga päevavalguses liiklusse minna.
Joonas
Probleem ei ole küll Ladaga, aga äkki on mõni hea nõuanne.
Probleem algas sellest, kui mu Rav4 turbo otsad andis. Tänu sellele jooksis mitu liitrit sisselaskesse, sealt mootorisse ja sealt edasi väljalaskesse.
Täna sai esindus uue turbo paigaldamisega hakkama ja ütles, et auto tossab natuke, et küll sõites ära kaob. Hakkasin siis Lasnamäelt mööda kanalit tulema ja oh seda suitsu. Terve kanal oli seda täis ja ülejäänud 4 rea nähtavus täiesti null. Lisaks suutsin mõned tagumised autod õli piiskadege korralikult üle valada.
Valgusfoori taga pakuti juba lõuga. Jõudsin lõpuks Männikule, aga iga valgusfoori taga on see suits ikka päris kõva.
Kas on mingit lahendust, sest lihtsalt häbi on sellise aurumasinaga päevavalguses liiklusse minna.
Joonas
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kohapeal tuurita tühjaks.
Mitte nii, et lased pöörded üles-alla, nagu paljud rallimehed stardis teevad, vaid ühtlaselt hoiad pedaali peal.
Mõistuse piires. Diislil paras 2000-2500 rpm, nagu tavaliselt maanteel liigeldes.
Kui väga kuumaks läheb (kuulda kohe, kui pütid seest põlema süttivad), lased mõneks ajaks tühikäigule luksuma.
Niikaua põletad, kui enam ei suitse.
Sõidul seda asja tehes (madalama käiguga kõrgemal tuuril jõristades) saab ka, aga mitte põhjalikult puhtaks.
Kala selles, et auto alt läbijooksev õhuvool jahutab torustiku liialt maha.
Ma olen sel moel bentsuka katalüsaatorit puhtaks põletanud. Toimis suurepäraselt.
Ahjaa, see nüanss kah, et mootor ei tohi õli võtta. Ehk siis klapisääre tihendid ja kolvirõngad peavad korras olema.
Muidu juhtub nii, et mida kõrgema pöördega mootor käib, seda rohkem õli väljalaskesse lendab.
Mitte nii, et lased pöörded üles-alla, nagu paljud rallimehed stardis teevad, vaid ühtlaselt hoiad pedaali peal.
Mõistuse piires. Diislil paras 2000-2500 rpm, nagu tavaliselt maanteel liigeldes.
Kui väga kuumaks läheb (kuulda kohe, kui pütid seest põlema süttivad), lased mõneks ajaks tühikäigule luksuma.
Niikaua põletad, kui enam ei suitse.
Sõidul seda asja tehes (madalama käiguga kõrgemal tuuril jõristades) saab ka, aga mitte põhjalikult puhtaks.
Kala selles, et auto alt läbijooksev õhuvool jahutab torustiku liialt maha.
Ma olen sel moel bentsuka katalüsaatorit puhtaks põletanud. Toimis suurepäraselt.
Ahjaa, see nüanss kah, et mootor ei tohi õli võtta. Ehk siis klapisääre tihendid ja kolvirõngad peavad korras olema.
Muidu juhtub nii, et mida kõrgema pöördega mootor käib, seda rohkem õli väljalaskesse lendab.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nii, sai kaks tundi linna vahel paarutatud ja tundub, et asi läks palju paremaks. Vaatab kuidas homme on. Aga tänud nõuannete eest.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee