Vaz2106 4X4

Vaz2106 4X4

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
Vazsyncro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mär 2009 21:41
Asukoht: põlva
Autod: 21063

Vaz2106 4X4

#1

Postitus Postitas Vazsyncro » 01 Apr 2009 22:25

alustasin täna 06-e ümberehitust neliveoliseks.
alla lähevad niva sillad ja vahe kast ja eks aeg näitab mis saab esimesel võimalusel tulevad kindlasti ka pildid.
Kõik näpunäited on oodatud!!!
Autosturm OÜ autode remont ja hooldus

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#2

Postitus Postitas tann » 02 Apr 2009 09:13

minu poolne näpunäide oleks see,et parem kogu raha ja osta omale subaru vms mis juba tehases on 4X4. ma ei saa aru mis vajadus on teha siksi 4wd-ks...metsa lähed või?
mats maalt:D

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#3

Postitus Postitas tann » 02 Apr 2009 11:47

olwn kuulnud ja kusagilt lugenud et tehti venes vist 08 4wd aga sellel oli ka vist mingi muu audi vms aga mitte niva vist ja sellel 08 oli mootor taha tõstetud miskipärast

üles leitsin siin samas kodulehel sellest kirjas
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?sport

[Muudetud: 2-4-2009 tann]
mats maalt:D

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3910
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#4

Postitus Postitas logman » 02 Apr 2009 19:43

See oli VFTS-is valmistatud Samara EVA.
Aga eksisteeris ka selline seeriakerel olev "Tarzan".
http://www.ladakerho.fi/info/venaja/samara/tarzan.htm
Ja veel üks sama nimetust kandev uuem, 2111 baasile ehitatu:

Pilt



[Muudetud: 2-4-2009 logman]

Vazsyncro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mär 2009 21:41
Asukoht: põlva
Autod: 21063

#5

Postitus Postitas Vazsyncro » 02 Apr 2009 20:48

tegu nimelt autoorjenteerumise võistlusautoga. lihtsam oleks kindlasti osta mingi nelikveoline aga kuna niva jupid ja muud vajalikud võimalused ehituseks olemas siis kindel plaan auto valmis ehitada, ning ARK andis väga lahkelt ka ümberehitusloa.
Autosturm OÜ autode remont ja hooldus

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#6

Postitus Postitas tann » 02 Apr 2009 20:54

sell juhul ootan huviga pilte sellest tulevasest 2106 4wd-st
:spin
mats maalt:D

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1030
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#7

Postitus Postitas ToM » 02 Apr 2009 21:06

Algselt postitas: Vazsyncro
tegu nimelt autoorjenteerumise võistlusautoga. lihtsam oleks kindlasti osta mingi nelikveoline aga kuna niva jupid ja muud vajalikud võimalused ehituseks olemas siis kindel plaan auto valmis ehitada, ning ARK andis väga lahkelt ka ümberehitusloa.

Kuidas see ark loa andis? Esitasid mingi eskiisi...?
m'kay

Vazsyncro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mär 2009 21:41
Asukoht: põlva
Autod: 21063

#8

Postitus Postitas Vazsyncro » 02 Apr 2009 21:41

täitsin avalduse kuhu kirjutasin mille sildasid ja vahekasti soovin kasutada ning tallinn saatis mulle paberi kus oli kirjas et võin ehitada. pärast kui keevitustööd tehtud tuleb expert teeb pildid, kontrollib töö kvaliteeti ning kirjutab akti mille alusel saan ARK-st uue tehnilise passi
Autosturm OÜ autode remont ja hooldus

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#9

Postitus Postitas tann » 03 Apr 2009 07:58

oota aga palju sulle need load maksma lähevad ja expertiis?
mats maalt:D

Vazsyncro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mär 2009 21:41
Asukoht: põlva
Autod: 21063

#10

Postitus Postitas Vazsyncro » 03 Apr 2009 08:28

eksperdile läheb 1500-2000.- eek-i ja ark-se passivahetus 300.- eek-i
Autosturm OÜ autode remont ja hooldus

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#11

Postitus Postitas olaaf » 03 Apr 2009 09:12

ma tahaks lausa näha kuidas sa selle vahekasti sinna põhjaalla ära mahutad :D
nival on see päris lollaka kujuga lada põhja vaadates salongis pead kardaanitunnelit laiendama +kõrgendama - aga see on väike mure,
kõige rohkem huvitab mind kuhu sa kavatsed esisilla reduktori riputada - mootor tuleb ju kõvasti ülespoole...
sisuliselt on selline ümberehitus niva tehnikale suhteliselt keeruline tegevus.

kui mingit käegakatsutavat tulemust tahad võta golf syncro tehnika - neid sai vahepeal paari tonniga juba - head kerged tükid ning sellisel juhul pead ainult mootori koos kastiga kuidagi kapoti alla mahutama
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Vazsyncro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mär 2009 21:41
Asukoht: põlva
Autod: 21063

#12

Postitus Postitas Vazsyncro » 03 Apr 2009 12:41

auto läheb tunduvalt kõrgemaks ja tunneli probleemi lahendan sellega et paigaldan terve niva põhja 06-le
Autosturm OÜ autode remont ja hooldus

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#13

Postitus Postitas põletaja » 03 Apr 2009 19:18

Vähem möla pikem samm.
ostsid siis sõida

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#14

Postitus Postitas tann » 03 Apr 2009 20:11

tee parem teema oma autost koos piltidega siis saab rohkem komenteerida ja arvamusi jagada:D
mats maalt:D

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#15

Postitus Postitas reiner » 03 Apr 2009 20:29

Algselt postitas: Vazsyncro
auto läheb tunduvalt kõrgemaks ja tunneli probleemi lahendan sellega et paigaldan terve niva põhja 06-le


Kui auto tunduvalt kõrgemaks tõstad, siis milles see point on? Miks mitte siis juba Nivaga ringi sõita?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Vazsyncro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mär 2009 21:41
Asukoht: põlva
Autod: 21063

#16

Postitus Postitas Vazsyncro » 03 Apr 2009 22:12

point on selles, et komplektne niva tuleks osta aga sillad ja muud detailid on mul olemas. homme õhtuks tulevad ka mõned pildid.
Autosturm OÜ autode remont ja hooldus

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#17

Postitus Postitas zajetz » 03 Apr 2009 22:29

odavam on osta niva. Alguses mõtled, et lihtne projekt aga ikka läheb minukümend tuhat maksma.

Vazsyncro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mär 2009 21:41
Asukoht: põlva
Autod: 21063

#18

Postitus Postitas Vazsyncro » 03 Apr 2009 22:46

osta pole yldse huvitav nivasid ju nii palju!!!
Autosturm OÜ autode remont ja hooldus

nawu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 13 Nov 2006 15:50
Asukoht: Rapla
Autod: 2101 71' 1700i
Kontakt:

#19

Postitus Postitas nawu » 04 Apr 2009 01:04

No paljusi asju oleks lihtsam originaal staatuses osta, kui jalgratast leiutada nagu enamus.
Aga ootab ja vaatab mis välja kukub, tundub ju huvitav !

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#20

Postitus Postitas Hulkur » 06 Apr 2009 07:26

Endalgi olid vahepeal 4wd mõtted. Plaanis oli kasutada 09 kapottialust ja Ford Sierra 4wd kasti ja esimest diffrit.

Aga see kõik kauge tulevik! :bouncing

[Muudetud: 8-4-2009 Hulkur]


Mine “Teeme ise”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline