Heliisolatsioon autole

Heliisolatsioon autole

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Algselt postitas: corrado
ega see vahtplast ei juhtu olema see mida magamiskottide alla pannakse pehmenduseks?
Päris see pole, aga midagi sinna poole. Natuke pehmem ja liimiribaga.
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

aha...siis tean küll,mul onul garaasis oli seda kunagi rulliga :D
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: siksaator
Aga kas tolle materjali alt plekk roostetama ei hakka? Või oleks mõtekas plekk millegagi ennem alt kokku teha?:puzzled:rolleyes
Vana küsimus küll aga;)
Ise kartsin kah seda ja seepärast said põrandal lapitud kohad kõik moviliga ja kui see otsa sai, siis aerosoolbituumeniga üle tehtud ning keevisõmblused tõmbasin veel näpuga mingi veneaegse korrosioonivastase pigiga üle. Siis ajasin selle värgi seal põrandal kõik gaasilambiga tuliseks/pehmeks ning sulatasin sinna tolle pigimati peale. Jäi kinni väga ilusti, pigimatt ühtis selle korrosioonivastase ainega alt ja seega peaks ka mingi kaitsev kiht seal all nüüd olema. Porikoobastele ja tulemüürile panin ainult palja mati kuna seal oli ilus ja korralik roostevaba värvikiht.
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

aga kui panna vilt?
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

To siim789:
palju sul seda pigimatti kulus?Üks rull?:rolleyes
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Pigimatt käib vastu plekki... selle peale tuleb veel vilt panna... üks summutab kõrgemaid ning teine madalamaid helisid.


Aga sellest rullist... vend tegi oma masina põhja, porikoopad ja osa pagasnikust üle Asconal, mina tegin omal osaliselt salongi üle... need kohad kust vana matt sai eemaldatud keevituse käigus, pluss koopad ning veel sai tehtud üks koerakuudi katus sellega üle:spin. Ei teagi täpselt kas on pool rulli läinud juba või natuke vähem. Ühe rulliga saad masina väga põhjalikult üle teha ja jääb veel ülegi... rull, 10ruutu, maksis u. 400eek. Väikese gaasilambiga väga hea külge lasta.

[Muudetud: 26-9-2008 siim789]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas siksaator »

Kiire küsimus foorumi rahvale!
Kas pigimatil tuleb too kile eemaldada paigaldamisel? (mul ühel pool pigimatil mingi kile:puzzled):puzzled
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas logman »

Mis matt on?

Kui kallis, spetsiaalne auto heliisolatsiooniks mõeldu, siis mina ei tea, ausalt. On olnud kokkupuude vaid sellisega, millel paber taga (nagu kleepekatel) ja see paber tuleb eemaldada, et liimine pool lagedale tuua. http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=71&id3=901

Kui aga odav, katusekatte matt (ehituspoest ostetu), siis see, mis kilena tundub, on tegelikult liim. Annad leeklambi või kuumapüstoliga niimoodi tugevalt kuuma, et liim sulama hakkaks ja muudkui kleebid.

Tundub, et sul on sellesamaga tegemist: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2096

Ja ära usu hülgemöla, et see on pigimatt mis haiseb bituumeni järele. Kui paigaldad, siis veendud ise ;).
Seda mula ajavad need, kes ise midagi kunagi teinud pole!


[Muudetud: 25-12-2008 logman]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas masuurik »

minu nikesoundil oli paber taga ja kile peal.paber prükkari,matt uksesisse ja kuuma.kile sulas pealt ära kohati aga see ei tähenda vast midagi.ma ei saa siiani aru milleks see kile oli.vb mingi transpordi värk.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas Kert »

Ole ettevaatlik tagatiibade ja luukidega kui kuumutatud pigi paigaldama hakkad. On oht, et kisub pleki lainesse.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas masuurik »

TÄPSELT.ja värvi võib ka sulama võtta.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: zigulimasuurik
TÄPSELT. ja värvi võib ka sulama võtta.
Sa poiss proovi ennem ja jutusta siis edasi!
See materjal ei vaja tappes kahh nii palju kuuma, et värvi kuskil sulama ajaks või plekid kiiva kisuks.
Kes raha peale vihane, see ostku ja kiitku üüratukallist nikesoundi edasi.
Täpselt sama asi, et mina tõmban kaevust ilma rahata vett, aga vurled kiidavad poest ostetud pudelisse pakendatut :D.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas masuurik »

Mõtlesin seda ,et kui seda seal uksesees sussutad kõvasti eks ta siis selle värvi sulama võib võtta küll. plekki kõveraks ajamine jah overkill.loomulikult ei vaja ta palju kuuma ,et asi õige saaks.Olen neid omajagu pand.Lihtsalt ei tia ju kuidas keegi kuumutab ja paneb.:rolleyes
Mina olen enda auto sedasi teind.Matt paberist ja kilest välja.siis näiteks ukse sisse enamvähem paika.ja hakkad vaikselt kuumafööniga pehmeks laskma.Sellel ju liim taga ja vajutad näpuga sinna peale mis juba üle lastud.Minu jaoks oli sedasi kõige lihtsam ja parem panna.Ja kui nüüd juhtub föön matist kõrvale minema liiga kauaks ja plekile otse kuuma annab siis läheb see plekk ikka soojaks küll parajalt.
nikesoundi pole keegi kiitnud ,lihtsalt jäi ühest autost üle.Ühesõnaga igaüks paneb erinevalt jne.Ei hakka ma kellegiga vaidlema.

[Muudetud: 25-12-2008 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas logman »

Sa oled pannud ainult nikesoundi.
Icopali ja Unifleksi paigaldatakse teistmoodi.
Mingit läbi mati sussutamist ei toimu vastupidiselt nikesoundile. Õige tükk lõigatakse valmis, alumisel küljel aetakse leeklambiga liim sulama ja plärts paika.
Näppude vahel suudad hoida, siis plekini jõudes läheb viimane matiga kokku puutudes vaid kergelt leigeks.



[Muudetud: 25-12-2008 logman]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas masuurik »

icopali ja unifleksi pole vaja olnud panna jah aga olen pand veel 2 teistsugust peale nikesoundi ja need panin ka samamoodi.Nime ei suuda hetkel meenutada.Tundub,et icopali ja unifleksi siis palju jandim panna.seljuhul ei juhtu tõesti midagi ,kui selle maas soojaks lasta.Aga mis tema eelisteks siis on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas logman »

Ainult odav hind, muud ei miskit.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas Kytt »

seda tehnonikolit jube sitt ustesse ja 02 tagaluugi kylge panna. ei tööta nii nagu nikesound, vaja liimitavat poolt ilgelt kuumutada(puhuriga) ja kleebitav pind peab idealselt puhas olema. leeklambiga pole ise proovind aga arvatavasti on kõvasti kergem liimipinda sulatada. oma dvoikal tegin sellega tagarattakoopad ja tulemüüri, põhja teen kunagi sammuti. ustele, tagaluugile (ja kunagi arvatavasti ka kapotile) panen nikesoundi plaadid, ei usalda seda tööstuslikku bituumenmatti niipalju et seda neisse kohtadesse panna ning paigaldamise iseärasustest lähtuvalt on seda ka igavene n*** teha.

[Muudetud: 26-12-2008 MUST KYTT]
v
visible
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101 '72

Veel isolatsioonist.

Postitus Postitas visible »

Ustesse mina isiklikult ei hakanud üldse seda Tehnonikoli matti ajama, sest kui ma need tükid valmis lõikasin ja korra neid tõstnud olin, siis oli minuarust selge, et Sigulli uste hingede jaoks paistab asi ikka natukene raske, et on oht, et võib hakata mingi aja möödudes uks ära vajuma. ( ei ole veel kuulnud, et kellegil oleks vajunud aga lihtsalt endal loll oletus ja ettevaatus ) Sellepärast kasutasin uste müraisolatsiooni jaoks Vibroplasti, millel on minuarust palju eeliseid igasuguste teiste mattide eest - esiteks on see materjal väga kerge ( kuskil 3kg/1m2 ) ja teiseks ei ole mingit kuumutamise pulli sellega, lihtsalt õige tükk välja lõigata ja teisel küljel liim olemas, millega saad ilusti pleki külge selle.
Samas muude kohatade jaoks mina arvan, et kõlbab see Tehnonikoli matt küll. Ise ei hakanud tervet põhja sellega üle mätsima, sest ei leidnud erilist mõtet sellel, tegin vaid need kohad, mis peaksid olema just need kõige suuremad müra allikad, ehk siis tagumise istme alune, seljatoe tagune papp, kõik neli rattakoobast seestpoolt, tulemüürile mingis osas ja sinna A piilarite alla.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

C
l
loonik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Autod: Vaz 21013

Postitus Postitas loonik »

Mina seda primerit (nakke parandajat) ei kasutanud ja päris 100% see tehnokol põhja küljes kinni ei ole. Kuidas on siis korriosiooniga selle mati all? Kas ummuksis olev pind ei ole sellele aldis? Kas uste sisse on õnnestunud ka seda Tehnokoli kinnitada?
Vasta