Kuitas paigaldada odomeeter esirattale??
Kuitas paigaldada odomeeter esirattale??
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Kuitas paigaldada odomeeter esirattale??
porobleem siis selline et oleks tarvis saada täpset odomeetrit. Tagarattale on lihtne paigaldada aga kuna see kipub tühjalt ringi käima siis ei ole täpne. Ainus võimalus on siis minu arust paigaldada see esi rattale. Aga kuda see sinna kinnitada:yllatunud velje külge ei tahaks panna.
Vajalik on raffa rallis, ja odameetriks oleks tavaline ratta odameeter.
Et äkki pakute mõtteid?
Endal igaljuhul juba pea tühjaks mõeldud:P
Vajalik on raffa rallis, ja odameetriks oleks tavaline ratta odameeter.
Et äkki pakute mõtteid?
Endal igaljuhul juba pea tühjaks mõeldud:P
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tehniliselt ei olegi võimalik paigaldada, kuna pöörleb ainult rumm koos pidurikettaga.
pidurikettale midagi kinnitada keeruline, kuna seal päris kitsas, samuti jääb ette käändtelg.
kõige lihtsam lahendus korraliku kaardiga tomtom või muu gps baasil töötav asi, katusele korralik välisantenn veel!
pidurikettale midagi kinnitada keeruline, kuna seal päris kitsas, samuti jääb ette käändtelg.
kõige lihtsam lahendus korraliku kaardiga tomtom või muu gps baasil töötav asi, katusele korralik välisantenn veel!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tahtsin seda öelda, et ülesõidul ei käi ned tagumised rattad tühja midagi?! Minu meelest keegi paigaldas siin foorumis tagumisele trummlile spido!Algselt postitas: tiitMagnet peab ka järgmisel ülesõidul alles olema juAlgselt postitas: m6mm
Seda spidometrit läheb sul vaja rahvarallis eelkõige ülesõidul, katselt-katsele. Seal sõidad natukene rahulikumalt, vist:puzzled
Ainuke variant vast keermega aga... kes selle keerme valge malmi sisse ajab
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No mota on proovinud paigaldada:
Eesti kaart on paraku selline, et keerad peateelt metsarajale ning adjöö kõik su juhised...
Ideaalset kaarti pole ja ei tule kah enne kui Regio oma baasiks ei võeta või veelgi parem - Maa-ameti kaarte ei kasutata. Kaarditootjad asuvad Euroopas ja neil suht savi, turistile käib nende arust see 71% kattuvusega kaart kah.
Tomtomile saab ise sisse pookida rasterkaarti. Isegi hetkel parimat saadaolevat Maa-ameti aeropildi peaks sel teel tööle saama. See aga on hirmmahukas töö, mida mina küll ei viitsiks ette võtta ja pealegi ei hakka see iialgi korralikult tööle. Näeb ainult gps-i asukohta ja see on ka kõik.
Ei mingit navigeerimist, 3D-vaadet jne. Jura ühesõnaga.
Tasub mõelda/uurida käsi-gps'ide võimalusi. Magellan jt. Landy peaks nende vidinate maailmas hästi kodus olema.
[Muudetud: 15-1-2008 logman]
Ma ei tea, kuidas teistel teisaldatavatel auto-navidel, aga tomtom ei näita sõidetud maa pikkust. Näitab ainult järgmise pöördeni jäänud maad ja lõpp-punkti saabumiseni jäänud maad. Neid kah ainult siis, kui liigutakse just kindlal sisestatud marsruudil, st. et on navi tööle rakendatud.Algselt postitas: motameesPolegi see asi nii lihtne.Algselt postitas: motamees
Digitaalspido paigaldamist alustasin ratta juurest.....
Ratast käega ringi, selgub, et spidokas töötab.
Nüüd jääb üle vaid pikendusjuhe vahele tinutada ja spido täpseks timmida.
Spidokas töötas kenast ja nii ta seisma jäi. Täna autot käivitades aga selgus, et mingi induktiivvool segab spidoka tööd. Nagu mootorit käivitasin, hakkas spido tööle. Suuremate pööretega isegi üle 100km/h. Kiskusin spidoka armatuurist maha ja tõmbasin juhtme välja (arvasin, et armatuuri all mingid impulsid või küünalde kõrgepinge) Tuleb aga välja, et impulsid löövad sisse juba kusagil tagajuhtmete juures. Võtsin välja laadimise kaitse, ikka tulemuseta.
Otsustasin, et lihtsam on vahetada tagareduktorit (nagunii plaanisin kiirema reduktori alla panna), kui elektroonikaga mässata. Nüüd peaks auto spido õieti näitama (test vaja muidugi teha). Alla läks kiirema ülekandega reduktor.
Eesti kaart on paraku selline, et keerad peateelt metsarajale ning adjöö kõik su juhised...
Ideaalset kaarti pole ja ei tule kah enne kui Regio oma baasiks ei võeta või veelgi parem - Maa-ameti kaarte ei kasutata. Kaarditootjad asuvad Euroopas ja neil suht savi, turistile käib nende arust see 71% kattuvusega kaart kah.
Tomtomile saab ise sisse pookida rasterkaarti. Isegi hetkel parimat saadaolevat Maa-ameti aeropildi peaks sel teel tööle saama. See aga on hirmmahukas töö, mida mina küll ei viitsiks ette võtta ja pealegi ei hakka see iialgi korralikult tööle. Näeb ainult gps-i asukohta ja see on ka kõik.
Ei mingit navigeerimist, 3D-vaadet jne. Jura ühesõnaga.
Tasub mõelda/uurida käsi-gps'ide võimalusi. Magellan jt. Landy peaks nende vidinate maailmas hästi kodus olema.
[Muudetud: 15-1-2008 logman]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vanasti pandi läbi kääntelje spidomeetri tross. Selleks puuriti kääntelje sisse auk ja trossi ots käis määrdekapsli küljes kinni. Siis tuleb ainult arvutada spidomeetri viga ja edasised mõõtetulemused koefitsendiga läbi korrutada.
Digispidoga tuleb ilmselt juhtmed kõik ära varjestada. Ehk siis hakkab normaalselt tööle.
Kui tõeliselt mässida viitsitakse võib spido trossi (esirattast tuleva) otsa panna magnetiga ketta. Sealt juba edasi digispidoka peale üleminek. Siis pole vahemaid vaja pidevalt koefitsendiga korrutada. Neil digispidodel ka palju muid tarvilikke funktsioone.
Digispidoga tuleb ilmselt juhtmed kõik ära varjestada. Ehk siis hakkab normaalselt tööle.
Kui tõeliselt mässida viitsitakse võib spido trossi (esirattast tuleva) otsa panna magnetiga ketta. Sealt juba edasi digispidoka peale üleminek. Siis pole vahemaid vaja pidevalt koefitsendiga korrutada. Neil digispidodel ka palju muid tarvilikke funktsioone.
C
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Kui magnet piduriketta sisse panna, siis tuleb kindlasti ka seda arvestada, et kõrgetel temperatuuridel kaotab ta oma magneetilised omadused. Ja rahvarallil pidurikettad... peale väljalaskekolle vist kuumemat kohta enam polegi. Võimalus veel rummu siseküljele see kleepida, ilusasti varjus ja ainult vastaspool tuleb sinnasamma kinnitada või jääb sealne diameeter liiga väikeseks, et normaalselt toimiks?
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Keermega kinnitatud magnet ju kergesti vahetatav.Algselt postitas: karel
Kui magnet piduriketta sisse panna, siis tuleb kindlasti ka seda arvestada, et kõrgetel temperatuuridel kaotab ta oma magneetilised omadused. Ja rahvarallil pidurikettad... peale väljalaskekolle vist kuumemat kohta enam polegi. Võimalus veel rummu siseküljele see kleepida, ilusasti varjus ja ainult vastaspool tuleb sinnasamma kinnitada või jääb sealne diameeter liiga väikeseks, et normaalselt toimiks?
Diameeter ei tohiks asja juures küll mingit rolli mängida. Andur loeb ju ainult kordi kui magnet tast möödub. Rummu siseküljel igasugu sodi ilmselt kõige vähem liigub. anduri ja magneti normaalne vahe 3mm. Juhtub sealt mõni kivi läbi lendama siis keset rallit poodi uue herkoni järele?