06le taha ketaspirurid?
06le taha ketaspirurid?
06le taha ketaspirurid?
Ei leidnud kyll kohe sellist teemat yles, aga kas on wõimalik panna 06le ketaspidurid yles. võibolla on see teema juba olnud, kuid minu silmad pole seda näinud. kui on, siis andke märku, kui aga ei, siis kuidas seda oleks wõimalik teha ja mis wahenditega (huvitab, mis kettad ja kas vaja terve sillatala väljavahetada jne).
Joss
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
http://www.rally.ee/?a=a032&b=5685
sellel on taga ketaspidurid. Kasutasin opel vectra B suporteid, esimesi kettaid. Kettaid ja pooltelgi tuli ümber treida. Silla külge keevitada kõrv kuhu suport kinnitub. Võta sild ja asjad kätte ning vaata. Asi pole raske kuid seletamine on mõttetu ning asjatu vaev. Katsetamis ja aretamis värk
sellel on taga ketaspidurid. Kasutasin opel vectra B suporteid, esimesi kettaid. Kettaid ja pooltelgi tuli ümber treida. Silla külge keevitada kõrv kuhu suport kinnitub. Võta sild ja asjad kätte ning vaata. Asi pole raske kuid seletamine on mõttetu ning asjatu vaev. Katsetamis ja aretamis värk
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
loe Tartsi teemat. Sillad on tagaveolistel samasugused.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 806&page=1
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 806&page=1
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ja loomulikult pole selline ümbertegemine meelepärane ülevaatajatele..
arkist uurisin istmete ja pidurite kohta mingi aeg - seaduslikku võimalust pole, et autole trummli asemele kettaid paigutada - kuna tehases sellist modifikatsiooni tehtud pole..
seega tehes autoga avarii võib kindlustus/politsei väga halvaks asja keerata, kuna auto ei vasta meie vabariigis kehtivatele tehnonõuetele et liigelda avalikel teedel..
zhiguli tagasillas tõmbavad aga ketaspidurid juba ilusti tähelepanu...
arkist uurisin istmete ja pidurite kohta mingi aeg - seaduslikku võimalust pole, et autole trummli asemele kettaid paigutada - kuna tehases sellist modifikatsiooni tehtud pole..
seega tehes autoga avarii võib kindlustus/politsei väga halvaks asja keerata, kuna auto ei vasta meie vabariigis kehtivatele tehnonõuetele et liigelda avalikel teedel..
zhiguli tagasillas tõmbavad aga ketaspidurid juba ilusti tähelepanu...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Selle asja pärast ei saa ma autole ketaspidureid teha ja stangesid ära jätta ja ümaraid tagatulesid panna:mad:Algselt postitas: olaaf
ja loomulikult pole selline ümbertegemine meelepärane ülevaatajatele..
arkist uurisin istmete ja pidurite kohta mingi aeg - seaduslikku võimalust pole, et autole trummli asemele kettaid paigutada - kuna tehases sellist modifikatsiooni tehtud pole..
seega tehes autoga avarii võib kindlustus/politsei väga halvaks asja keerata, kuna auto ei vasta meie vabariigis kehtivatele tehnonõuetele et liigelda avalikel teedel..
zhiguli tagasillas tõmbavad aga ketaspidurid juba ilusti tähelepanu...
Seadused on haiged asjad,aga muidu poleks midagi rikkuda.
[Muudetud: 15-8-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ja me oleme üks mõnest euroopa riigist kus sellised omapärased reeglid
isegi päris õigeid kehtiva homoga korvistmeid ei tohi autosse paigaldada, kuna mehed lihtsalt ei viitsi ajada asja - lihtsam on öelda ei kohe..
viimase aja seisukoht on kohe ei.. võiks ju eestisegi väikse labori teha, mis testiks asju..
isegi päris õigeid kehtiva homoga korvistmeid ei tohi autosse paigaldada, kuna mehed lihtsalt ei viitsi ajada asja - lihtsam on öelda ei kohe..
viimase aja seisukoht on kohe ei.. võiks ju eestisegi väikse labori teha, mis testiks asju..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
See oleks väga hea ,et mis korralikult töötab ,see võib olla.Aga jah see on Eesti:mad:Algselt postitas: olaaf
ja me oleme üks mõnest euroopa riigist kus sellised omapärased reeglid
isegi päris õigeid kehtiva homoga korvistmeid ei tohi autosse paigaldada, kuna mehed lihtsalt ei viitsi ajada asja - lihtsam on öelda ei kohe..
viimase aja seisukoht on kohe ei.. võiks ju eestisegi väikse labori teha, mis testiks asju..
[Muudetud: 15-8-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
keerulist pole seal midagi - kui tehas pole antud mudelile ketaspidureid taha paigaldanud siis ainult ümberehitusloaga sa ei pääse - mulle ütles arki ekspert pidurite ja istmete vahetuse kohapealt, et nad teevad kõik mis nende võimuses, et sääraseid isearetisi ametlikult registrisse ei saaks...Algselt postitas: -karla-
põhimõtteliselt saab ametlikult neid sedasi panna et taotled ümberehitus loa ja siis kooskõlastad asja eksperdiga vms ja peaks nagu saama kuigi see on väga keeruline protsess
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Ega võistlus autoga ei tohigi sõita avalikel teedel! Neile autodele antakse aiutine luba sõita avalikul teel kindlal ajal ja kindlal teel (ülesõidud võistlusel)Algselt postitas: Trts
hmm aga kuidas on siis lahendatud autospordis need eri asjad (ketaspidurid taga, soprtistmed, 6p. traxid, torud jne.) ?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Ametlikult ei tohi panna taha kettaid, ainult siis kui seda tööd teostab tootjapoolne esindaja aga kõige lihtsam on panna alla fiati sild ja ongi kettad olemas.
Natuke lugemist ka teiselt foorumilt, kus algul hakkab jutt küll turvapuurist aga kui korallikult kogu kupatus läbi uurida, siis on sealt võimalik kõik leida!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4456
Natuke lugemist ka teiselt foorumilt, kus algul hakkab jutt küll turvapuurist aga kui korallikult kogu kupatus läbi uurida, siis on sealt võimalik kõik leida!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4456