06le taha ketaspirurid?

06le taha ketaspirurid?

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

06le taha ketaspirurid?

Postitus Postitas josmu »

Ei leidnud kyll kohe sellist teemat yles, aga kas on wõimalik panna 06le ketaspidurid yles. võibolla on see teema juba olnud, kuid minu silmad pole seda näinud. kui on, siis andke märku, kui aga ei, siis kuidas seda oleks wõimalik teha ja mis wahenditega (huvitab, mis kettad ja kas vaja terve sillatala väljavahetada jne).
Joss
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

http://www.rally.ee/?a=a032&b=5685

sellel on taga ketaspidurid. Kasutasin opel vectra B suporteid, esimesi kettaid. Kettaid ja pooltelgi tuli ümber treida. Silla külge keevitada kõrv kuhu suport kinnitub. Võta sild ja asjad kätte ning vaata. Asi pole raske kuid seletamine on mõttetu ning asjatu vaev. Katsetamis ja aretamis värk
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

loe Tartsi teemat. Sillad on tagaveolistel samasugused.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 806&page=1
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kõige lihtsam on poolteljelt niipalju maha treida et ketas otsa läheb ja esipiduri suppordid külge kruvida koos nendega:Pilt
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ja loomulikult pole selline ümbertegemine meelepärane ülevaatajatele..

arkist uurisin istmete ja pidurite kohta mingi aeg - seaduslikku võimalust pole, et autole trummli asemele kettaid paigutada - kuna tehases sellist modifikatsiooni tehtud pole..
seega tehes autoga avarii võib kindlustus/politsei väga halvaks asja keerata, kuna auto ei vasta meie vabariigis kehtivatele tehnonõuetele et liigelda avalikel teedel..
zhiguli tagasillas tõmbavad aga ketaspidurid juba ilusti tähelepanu...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: olaaf
ja loomulikult pole selline ümbertegemine meelepärane ülevaatajatele..

arkist uurisin istmete ja pidurite kohta mingi aeg - seaduslikku võimalust pole, et autole trummli asemele kettaid paigutada - kuna tehases sellist modifikatsiooni tehtud pole..
seega tehes autoga avarii võib kindlustus/politsei väga halvaks asja keerata, kuna auto ei vasta meie vabariigis kehtivatele tehnonõuetele et liigelda avalikel teedel..
zhiguli tagasillas tõmbavad aga ketaspidurid juba ilusti tähelepanu...
Selle asja pärast ei saa ma autole ketaspidureid teha ja stangesid ära jätta ja ümaraid tagatulesid panna:mad:

Seadused on haiged asjad,aga muidu poleks midagi rikkuda.

[Muudetud: 15-8-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ja me oleme üks mõnest euroopa riigist kus sellised omapärased reeglid :yllatunud

isegi päris õigeid kehtiva homoga korvistmeid ei tohi autosse paigaldada, kuna mehed lihtsalt ei viitsi ajada asja - lihtsam on öelda ei kohe..
viimase aja seisukoht on kohe ei.. võiks ju eestisegi väikse labori teha, mis testiks asju..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: olaaf
ja me oleme üks mõnest euroopa riigist kus sellised omapärased reeglid :yllatunud

isegi päris õigeid kehtiva homoga korvistmeid ei tohi autosse paigaldada, kuna mehed lihtsalt ei viitsi ajada asja - lihtsam on öelda ei kohe..
viimase aja seisukoht on kohe ei.. võiks ju eestisegi väikse labori teha, mis testiks asju..
See oleks väga hea ,et mis korralikult töötab ,see võib olla.Aga jah see on Eesti:mad:

[Muudetud: 15-8-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Tuleb haltuurat teha ja käpp kuhugi sisse ajada.Eks seda ole ennegi tehtud...küll siis need tuled ja viled.
Teemasse ka.Olen kuulnud ,et taga pidid klotsid kõvasti rohkem kuluma ketaspiduritega???

[Muudetud: 16-8-2007 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Teemasse ka.Olen kuulnud ,et taga pidid klotsid kõvasti rohkem kuluma ketaspiduritega???
esiklotse vahetad ju ka tihedamini kui tagumisi trummlil :D
effektiivsus on samuti kõrgem ju ketaspiduril ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

no igal juhul tänks, sest nyyd on mõtlemisainet kyllaga:)
Joss
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

põhimõtteliselt saab ametlikult neid sedasi panna et taotled ümberehitus loa ja siis kooskõlastad asja eksperdiga vms ja peaks nagu saama kuigi see on väga keeruline protsess
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: -karla-
põhimõtteliselt saab ametlikult neid sedasi panna et taotled ümberehitus loa ja siis kooskõlastad asja eksperdiga vms ja peaks nagu saama kuigi see on väga keeruline protsess
keerulist pole seal midagi - kui tehas pole antud mudelile ketaspidureid taha paigaldanud siis ainult ümberehitusloaga sa ei pääse - mulle ütles arki ekspert pidurite ja istmete vahetuse kohapealt, et nad teevad kõik mis nende võimuses, et sääraseid isearetisi ametlikult registrisse ei saaks...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

Postitus Postitas Trts »

hmm aga kuidas on siis lahendatud autospordis need eri asjad (ketaspidurid taga, soprtistmed, 6p. traxid, torud jne.) ?
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: Trts
hmm aga kuidas on siis lahendatud autospordis need eri asjad (ketaspidurid taga, soprtistmed, 6p. traxid, torud jne.) ?
Ega võistlus autoga ei tohigi sõita avalikel teedel! Neile autodele antakse aiutine luba sõita avalikul teel kindlal ajal ja kindlal teel (ülesõidud võistlusel)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

kuidas käsipiduri kavatsed sel juhul lahendada?
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

hmm kõige lihtsam vaadata kuidas fiat 124 tehtud on, sest seal taga ketaspidurid olemas, aga lada loobus, sest nad kulusid täiesti ära juba 4000km juures.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Ametlikult ei tohi panna taha kettaid, ainult siis kui seda tööd teostab tootjapoolne esindaja aga kõige lihtsam on panna alla fiati sild ja ongi kettad olemas.
Natuke lugemist ka teiselt foorumilt, kus algul hakkab jutt küll turvapuurist aga kui korallikult kogu kupatus läbi uurida, siis on sealt võimalik kõik leida!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4456
t
Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

Postitus Postitas Trts »

ometix neile tehaxe ülevaatus ..
äkki on kusagil selle kohta mingi teema
täitsa huvitab see rallikate teema ametlik pool?!
Vasta