1. leht 1-st

topelt amordid

Postitatud: 30 Juul 2007 19:46
Postitas megaman
kas kegi teab kuidas peavad need topelt amordid paiknema et nad teeks autot jäigemaks ??

ma tean et vanasti kasutati seda nippi ralli autode jäigaks tegemisel:D

tagumised topeltamordid

Postitatud: 30 Juul 2007 19:52
Postitas GTA
Pilt

joonis:

Postitatud: 30 Juul 2007 19:53
Postitas GTA
Pilt

Postitatud: 31 Juul 2007 20:23
Postitas megaman
aga kuidas panna ette topelt amorte??

Postitatud: 31 Juul 2007 20:54
Postitas reiner
Räägi miks vaja topelt amorte?
Kas lihtsam poleks osta korralikud gaasikad? Jääks ära igasugune leiutamine jne.
Odavam ta nüüd ka ei tohiks tulla, vähemalt mitte palju. Ühel juhul ostad 4 amorti, teisel juhul 8.

Igatahes ette tuleb topeltamort nii, et alumine kinnitus tuleb ülemise õõtsa peale. Ülemine kinnitus läbi lanseka, põhimõtteliselt sama moodi nagu originaal kinnitus.

Pilt võetud siit: http://www.carrating.org/car.php?15228Pilt

Postitatud: 03 Aug 2007 20:39
Postitas megaman
mul lihtsalt tuli selline mõte et paneks topelt amordid ja kuna ma leidsin garaa?i nurgast mõned korralikud amordid siis otsustasin proovida ja katsetada et kuidas välja kukub ja et kuidas pärast sõita on:D

Postitatud: 21 Dets 2007 10:10
Postitas m-rally
aga kui taha panna topelt amordid ja ette mingid jäigemad gaasikad?kuidas siiis juhitavusele mõjub?

Postitatud: 21 Dets 2007 10:13
Postitas reiner
Algselt postitas: m-rally
aga kui taha panna topelt amordid ja ette mingid jäigemad gaasikad?kuidas siiis juhitavusele mõjub?
Eks ta parem on kui originaal amortidega, aga pane nii ette kui taha jäigad gaasikad ja tulemus on kindlasti parem;)

Postitatud: 21 Dets 2007 11:38
Postitas Mel
Enne amortidega jamamist tehke selgeks mida tahate.
Kui jäika autot ja täpsemat juhitavust, siis gaasikad alla.
Kui tahate tavalisteks igapäevasteks sõitudeks, siis on originaalne õliamort väga mõnus ja pehme. Kui kokkujooks paigas ja ka muu veeremik ilusti paigas ja korras, siis õliamort ja tehasest ette nähtud profiiliga kumm teevad sõidu väga mõnusaks pehmeks.
Juba madala profiiliga jäik kumm koos õliamordiga teeb sõidu nii palju jäigemaks, et istudes tehaseseades autosse, on mõnus pehmus kohe tunda.

Ma ei näe mingit mõtet, miks peaks igapäevaselt mingi puise kitsega ringi sõitma. Kui eesmärgiks auto kasutamine spordivahendina, siis tehke muidugi jäigaks.