plokist maha freesida - viimase remontmõõdu kolvid sisse - enne kergendada, kolvigrupp kaalu, kepsud kergemaks, väntvõlli paled kiilu, korralikult tasakaalu, kaanekanalid ümber kujundada, põlemiskamber kujundada, sisselaske kollektor kaanega ühtseks jne jne jne..
Kui juba uute kolbide ostmiseks läheb, siis võiks kaaluda mõne kaasaegsema lääne auto kolbide sobitamist. Näiteks BMW m50b20 mootori kolvid on ~ 80mm läbimõõduga ja kindlasti kergemad kui lada omad.
Suuremad klapid (hea ka kui kergemad) ja vastavad klapipesad. Plokikaane kanalite voolavuse parandamine.
Rullnookurid ja suurema tõusuga ning kraadidega nukkvõll.
Mitmepunkti pritse.
Pikema 84mm kolvikäiguga väntvõll.
Piimaga kirjutatud, ehk tuleb triikrauaga töödelda, et aru saada;)
Aga iseenesest tõesti, et kui keegi midagi väidab või vaidleb, siis võiks oma seisukohta ka põhjendada ja siinkohal ei lähe arvesse "onu või "endine rallisõitja" ütles ja nii on" põhjendus.