Algselt postitas: olaaf
hmm nukvõlli nukad on hea mõte
jagajast vist küll enam midagi eemaldada pole võimalik
äärmisel juhul jagaja jalga peenemaks käiata.. :D:D
loomulikult on laadal õigus, et kui ainult üks asi teha siis ei hakka midagi juhtuma
Kusjuures jagaja saaks ju üldse eemaldada. Hooratta külge andur ja elektroonika asja juhtima, lisanduks ainult ühe süütepooli raskus.
Aga enam efekti annaks ikka kiiremini pöörlevate/liikuvate asjade kergendamine, väntvõlli ja hooratast saab oluliselt kergemaks teha, kolvid-kepsud on veel olulisemad just inertsi kohapealt- sellised asjad annavad ka mingi "käegakatsutava" tulemuse.
Keegi rääkis siin laagritel ketipingutist ja selle tegemisest. Mul peaks see vidin olema kuskil garaa?isahtlis ja kui huvi on siis ma võin seda igatpidi pildistada. Hammakas on täpselt see, mis väntvõlli otsas käib, lihtsalt seest veidi treitud ja laager sisse istutatud.
Algselt postitas: Ardi Soovik
Kui geneka ergutusahelale lüliti vahele panna on kuni KW lisavõimu kiirendusmomentideks olemas.
Genekas visatakse üldse seinaäärde. Krossi kannatab 15-20 minutit korralikult laetud akuga sõita küll. Isegi elektrilist bentsupumpa kasutades. Ühel 1,4 noortekal oli see nipp.
Veepumpa ajas ringi jõuga pealevenitatud täpse pikkusega kiilrihm.