vaz`ile ford sierra mootor

vaz`ile ford sierra mootor

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Korralik ümberehitus on tehtud. :yllatunud
Ei oskagi muud asjalikku kommenteerida vaid lisan väikse jutu piltide nägemiseks.
Zone jamab vist, ka mina ei näinud alguses. Kui panna adreks http://www.zone.ee/rolez/hungari/07cooleriga/ , siis avaneb kaust ja pilte näeb linkidele vajutades. Kui ikka näha pole, siis pildile parem klikk ja refresh.
Iga ilmaga aktsioonis!
r
RG
Foorumi kasutaja
Postitusi: 209
Liitunud: 05 Sept 2004 14:41
Asukoht: viimsi
Autod: Bmw 750i
Kontakt:

Postitus Postitas RG »

Algselt postitas: wilson
RG@ei näe midagi!
täna tuttavaga juttu puhudes rääkis et töökaaslased olid tal pannud peale sierra mootori(2.0) jooksis 200 välja spido järgi!minek tunduvalt parem.alla pandi koos lada käigukastiga,nimelt kasutati vaheplaati.Mille VB õnnestub mingi aja jooksul enda valdusesse saada :D

ei tea mul link töödab korralikult .

to wilson kas saa sellest ladast pilte saaks teha erti hea kui mootori ruumist .

ja siin selle turboka näitajad

Adatlap, műszaki paraméterek:

JE dugatty?k
Tűzkarik?s motorblokk
BMC direkt szűrő
Könny?tett főtengely, lendkerék
Nyitott, sz?vó és kipufogó csatorn?s hengerfej, nagy szelepekkel
DCS sport vezérmű tengely
SAURO chip + DCS motorvezérlő elektronika
WEBER benzinnyom?s-szab?lyozó (1,5-7 bar)
SYTEC benzinpumpa
750 ccm-es injektorok
WEBER MAP szenzor 3 bar
GARRETT hybrid turbo
SYTEC 3 dugatty?s pop off szelep
70-es kipufogó rendszer
MOROSO olajpumpa
BUGATTI Racing v?zpumpa
Belülről ?ll?tható turbónyom?s (Wastegate: 0,5-2,8 bar)
NGK RACING gyertya
Speci?lis anyag? motortartó bakok
Max. rpm: 8900
Extr?k: utolsó 1 óra összes motorszenzor adatainak naplóz?sa, kiolvas?sa
Vanametalli,mööbli,vanatehnika ja kodukraami utiliseerimine
+ 372 50 51 300
v
venemiilits
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Nov 2007 08:27
Asukoht: võrumaa
Autod: lada 2101

Postitus Postitas venemiilits »

Algselt postitas: RG
2,5 v6 turbo mootorit pole ford kunnagi tehases teinud kas turbo ise peale pandud?
Vot see on kyll jama jutt et fordi tehas ple 2.5 v6 mootoreid valmistand!!!
Ma olen ise n2inud sierrat millel oli orginaal 2.5 mootor!:regan
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

sierral siiski olemas originaalis 2,3 v moto, Probel näiteks on 2,5 v6 olemas ja scorpal 2,4 ning 2,9 ja 2,9cossu
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

mõeldud oli ilmselt seda et turbot pole tehasest peal:P
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Kas kinnitused sobivad? ... siera moootoril saab veel kinnitusi igale poole tõsta kah aga jääb täpselt?
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

OK oli küll vana arutlus. Kuid sierrale on originaalis 2,3 tubot !
Tuttaval oli Ford Sierra Mercur millel oli algselt peal 2,3 tubro.
Usa varjant siis...
Punast värvi oli. Mingi aeg hakkas ta tegema seda projektikana. Ja sai laiali kistud ja müüs edasi.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Kui keegi tahab näha, kuidas turboga sierra mootor lada kapoti all välja näeb.... http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 3&t=101861
m'kay
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Algselt postitas: ToM
Kui keegi tahab näha, kuidas turboga sierra mootor lada kapoti all välja näeb.... http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 3&t=101861
Käisin seda eile oma silmaga kaemas ja näppimas.;)Karter ja õlipump/võttur on ringi tehtud kuna sierral muidu tagapool see õlivann.Mootor toetus sierra mootori käppadega lada lanseka peale.Lansekale olid peale laiemad metallist plaadid keevitatud,et patjadel oleks 100% toetuspinda.Pidurivõimendit vahel polnud ja piduri peasilinder oli sisselaske kollest paari cm kaugusel nii,et 03 võimuga läheks raskeks kui seda tahta sinna panna.Käigukastitunnel oli kah laiemaks tehtud kuna sierra kast ju suurem tükk maad.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Niipalju kui pildi pealt aru saada on, siis ei toetu käpad mitte lanseka, vaid esimeste poolraamide peale.
Lansekas lihtsalt vajuks lõpuks laiali selle koha pealt.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Ma mõtlesingi poolraame ehk lanseroni.Mitte sisetiiba mida paljud arvavad lanseroniks olevat....Või olen millestki valesti aru saanud?Siin teemas viimases postituses hea link esiplekkide nimedega : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16162
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Kui kedagi huvitab siis ford sierra 2.0 pinto weberiga , (valesti tehtuna ehk õlivanni mitte ümberlõigatuna näeb se välja selline) ja se pole sugugi madal. kapotile tuleks kõva auk sisse lõigata, ja käigukasti võid kasutada salongis käetoena kna se jääb nii kõrgele, mina igatähes teen uuesti ümber ja õlivani proovin kuidagi teistpidi saada,sest se on õudne, mina ütleks hetkese seisuga oma masina kohta porno.pilte mu masinast siis.:D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Hästi paned küll:D Aga tee lõpuni.... Mis patju kasutad mootoril, pildil tunduvad mingid kahtlased:puzzled?
m'kay
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

ma arvan ka et praegu tundub kuidagi porno... tegelikult ma ei näe üldse mõtet sellise mootori peale panekul, peaaegu sama mis puuritud siksi mootor ... aga kui huvi ja viitsimist anna minna... jõudu tööle...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: JX
ma arvan ka et praegu tundub kuidagi porno... tegelikult ma ei näe üldse mõtet sellise mootori peale panekul, peaaegu sama mis puuritud siksi mootor ... aga kui huvi ja viitsimist anna minna... jõudu tööle...
Üldiselt on ju pintol rohkem potensiaali kui lada motooril, neid vedeleb piisavalt ja töökindlus peaks ka olema ju suurem kui viilitud lada mootoril.
Ise oleks muidu opeli 20NE pannud, aga see on juba teine teema...
m'kay
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Need padjad on ise leiutatud hästi paksudest kummi plaatidest.
Vasta