1. leht 1-st

masslüliti salongi

Postitatud: 06 Aug 2005 10:04
Postitas pingvin
Seoses nende ärandamistega ja selliste hirmulugudega, täiendasin autot nii et vedasin massijuhtme salongi ja panin massilüliti vahele. leidsin mingi vene aegse massilüliti mis on plastmasskorpusega ja plastmassvõtmega. sain ta panna armatuuri ääre alla soojenduse lülitite ja laeka vahele nii et saab võtme välja võtta kui auto seisma jätad, siis väehmalt ärandaja ei saa hoobilt autot käima kui see kavatsus tal on. ka teine hea omadus on, tuled ei jää põlema. Ma tegin ka tuled automaatseks-süttivd peale mootori käivitumist.

Postitatud: 09 Aug 2005 21:01
Postitas kriisa
Eks ta raskem ole jah ärandajale raskendav tegur, kuid pole raske poindile pihta saada, kapott avada ja siis sealt see juhe ümber panna. Ma leian, et masslüliti on rohkem ohtutuse tagamiseks, et vana auto öösel või ka päeval pikemaajaliselt seistes põlema ei süttiks.

Postitatud: 10 Aug 2005 07:11
Postitas chp
Algselt postitas: priit
sa oled ikka täitsa oinas ju
mispärast sa sellist juttu siin räägid jäta see oma teada ja siis kõik arvavad et meieseas vargaid ei olegi jah:sein
Osad asjad on tõesti targem enda teada jätta, aga pigem on need "meieseas vargad" lihtsalt võõrad foorumit külastavad isikud. Ei tahaks kuidagi uskuda et üks klubiline teiselt midagi enda auto külge kruttimas käib.....

Postitatud: 10 Aug 2005 10:16
Postitas priit
kes teab kes teab!! Ma mõtlen neid kellel pole weel ladad ja nad niikuinii saavad, ostavad või varastavad. Ja nagu pingvin ütles oma salalukud ära mis ta autosse teinud on siis mis viga minna ja auto ärandada parem jäta selline jutt kõik enda teada. Aga noh kas sa räägid sellest salalukust või mitte siis auto viiakse sul nii kui nii ära kui vargal tahtmine on:kuri

Postitatud: 06 Okt 2005 13:50
Postitas valu
minul on see massilüliti juba aastaid olnud, niikaua kui see auto meie peres on olnud( umbes aastast 1980) on seal see olemas olnud.
pisike kang käib sisse ja seda keerates avab vooluringi

Postitatud: 15 Okt 2005 18:10
Postitas pingvin
Algselt postitas: chp
Algselt postitas: priit
sa oled ikka täitsa oinas ju
mispärast sa sellist juttu siin räägid jäta see oma teada ja siis kõik arvavad et meieseas vargaid ei olegi jah:sein
Osad asjad on tõesti targem enda teada jätta, aga pigem on need "meieseas vargad" lihtsalt võõrad foorumit külastavad isikud. Ei tahaks kuidagi uskuda et üks klubiline teiselt midagi enda auto külge kruttimas käib.....

Postitatud: 15 Okt 2005 18:23
Postitas pingvin
Tere. Aitähh komplimendi eest hr Priit , olen selles ka kindel et klubi liikmete seas vargus on välistatudja minu konstrui koha pealt niipalju et vaevalt sellel ärandajal just sellise kujuga plastmasspunn kaasas on mis selle masslüliti siise lülitab ja mingite muude orkidega on võimatu seda teha. lisaks veel et kui mul oleks miljoniline auto kõigi ärandamisvastaste seadmetega ka siis on võimalik teda näiteks kas või treileriga ära viia minu tedmata. Point ongi selles et see pätt esimesel hoobil siiski teda käima ei saa .

Postitatud: 15 Okt 2005 23:01
Postitas grimes
Ma arvan et kui pätil on tõeline tahtmine lada saada ja ta seda käima ei saa sisi ta vaatab ja otsib järgmise Vaevalt ta viitsib mingi ladaga nii kaua jännata. Arvab et ei töötagi ja kõik. Kes teab mõne lada päästab selline asi mõnel aga mitte. Kui vargal on tõeline tahtmine seda lada saada siis ta nääb sellega rohkem vaeva ja ta saab selle.

Postitatud: 16 Okt 2005 09:58
Postitas pingvin
Täiesti nõus , lõpuks polegi olemas täiesti vargakindlat autot. On ainult lootus et kui jätad auto kuskile parklasse või tänava äärde et siis ta seal alles on.

Postitatud: 16 Okt 2005 12:07
Postitas Laada
Masssilüliti salongi toomine pole tegelikult väga hea mõte. Peamiselt just seepärast, et kuna sellest lähevad läbi päris suured voolud siis peaks see juhe olema võimalikult jäme ja lühike. Ning just sellelsamal (suur vool) põhjusel pole sinna hea mistahes lülitit vahele panna. Ussitavad ära ühendused akuklemmi ja kere juures, samamoodi ussitab ka varem või hiljem see massilüliti.
Ärandamisvastase vahendina on kasulikum midagi originaalset välja mõelda, kasvõi siis näiteks süütepooli vm vool katlestada.

Postitatud: 17 Okt 2005 13:06
Postitas Rocky
Jah...ja ega see vargale midagi ebatavalist kah poleks kui autol süüde sisse läheb aga ei käivitu... See nende meelest lihtsalt üks tavaline Lada ja kõik!:D

Postitatud: 17 Okt 2005 20:11
Postitas GTA
...kui salalukk vääga ära peidetud on võite saada sama üllatuse osaliseks nagu minu isa. nimelt ei suutnud ta hommikul unise peaga autot käima saada, läks lahti veaotsing - bena tuleb peale aga sädet pole ja ei tulegi. peale poolt tundi lammutamist kui pea selgemaks läks tuli tal lõpuks meelde salalukk välja lülitada:P

Postitatud: 18 Okt 2005 18:41
Postitas -truusa-
sellel pole eriti mõtet,sest mul läks srarteri + juhe vastu pükse ja siis se mass juhe oleks peaaegu auto salongi süütand...soovitan soojalt se kuhugi mujale sokutada

Postitatud: 17 Nov 2005 17:29
Postitas karluudos
Algselt postitas: pingvin
... Ma tegin ka tuled automaatseks-süttivd peale mootori käivitumist.
See küll ei puutu just selle teema alla kuid küsin siiski et kas sa panid oma siksil need tuled nii, et kui süüde sisse keerata siis kohe põlevad või kuidagi mõne taimeriga et hakkaksid mõne sekundi pärast põlema?

Postitatud: 20 Nov 2005 21:58
Postitas pingvin
Tuled süttivad siis kui mootor käima läheb. Laadimist näitav tulukest armatuurisjuhib relee mis on mootoriruumis paremal pool külje peal, sellel releel on üks paar lahutuvaid kontakte. kui mootor käivitub siis relee tõmbub ja kontaktid lahutuvad ja armatuuri tuli kustub. Leidsin teise relee millele oli võmalik üks lisakontakt juurde ehitada sealt viisingi juhtme tulede lüliti peale läbi võimsusdioodi (mingi 10 amprit) , kahjuks enam ei mäleta kumba pidi see diood sai ühendatud. see diood on selleks et muidu läheb vool läbi geneka mähiste tulede peale ka siis kui mootor ei tööta. Minul politseiga enam tuede pärast muret ei olnud ainult ülevaatusel imestasid et miks ei saa tulesid välja lülitada kui mootor töötab.

Postitatud: 12 Veebr 2006 09:59
Postitas Ladarider
KAs keegi pilti ei viitsiks panna sellest kuidas on see massijuhe kapoti all ühendatud?Ise mõtlesin, et võiks muidugi lüliti panna kohe selle lühikese massijuhtme külge mis akule läheb, see muidugi ainult süttimis hirmu pärast, aga kui nüüd pika juhtme veaks salongi kas see ei pidand just tuleohtlik olema, nagu midagi olen kuulnud kuskilt?
Ps. millist lülitit muidu soovitate??

Postitatud: 13 Veebr 2006 22:33
Postitas pingvin
kahjuks müüsin selle auto maha, vaheseinale puurisin augu laeka ja soojenduradika torude vahele, auk ikka suurem sest augu ääred tuleb kummirõngaga, või kummust torujupiga katta et ei näriks juhet ja sealt soojenduse torude juurest ulatus esipaneeli serva juurdemille külge ma selle masslüliti poltidega kinnitasin . muidugi pidin sinna ka augud puurima ja värvist tuleb ka puhtaks krrapida et oleks hea ühendusmingi määrdega võib kokku ka teha et hiljem ei roostetaks. kahjuks pilti ei saa teha , mul oli vene ajast jäänd masslüliti mis oli plastikkorpusega mille keskel oli sügav auk kuhu käis plasikust võti mille sai sisselükata ja keerata 90kraadi ja massiühendus oli olemas. ta jäi laeka ja soojenduse regullatorite vahele paneeli serva taha nii et otse vaadates teda näha ei olnud ja kui võõras katsub siis aru ei saa et mis plastikpunni ots võib näpu alla sattuda. tuleohtu ma küll ei oska arvata et sealt võiks tulla. jutt sai pikk aga ehk on abi. neid masslüliteid on mitmesuguseid ehk võid otsida vene autoosade või traktori osade poodidest

Postitatud: 17 Okt 2006 21:03
Postitas race89
sõbra autol oli süütepooli pealt ära katkestatud nii et kui tuhatoos oli kinni siis auto tööle ei läinud sai ainult lahtise tuhatoosiga sõita (tuhatoosi taga oli lüliti pandud):o:lol