Teeme ise sportsummuti!
Teeme ise sportsummuti!
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
ma enda siksil tegin nii,et sumpa tagumine pütt tuleb taga ukse juures küljepealt välja,põhjuseks oli see,et põllurajal sõites,lendasin üle valli,ja sumpa tuli kuskilt käsipiduri hoova juurest lahti ja lendas minema,ei viitsinud enam keevitama hakata,torksin niisama otsa,tegin uued klambrid jne...ja üüd on hääl suht lahe,sest nagu 1 tagumine pütt ainult ja toru ka suht lühike
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
ma ei saanud nüüd hästi aru.
mis saab siis kui ma võtan orig sumpal ühe püti vahelt ära ja jätan ainult viimase ja selle ka originaali ? hääl muutub ?
jätan reso või mis asi see seal all on kuid võtan ära viimase pyti ? hääl muutub kuidas ?
teen uue toru pükstest lõpuni, kuid lõppu sutskan oma tehtud otseläbi püti ?
mis saab siis kui ma võtan orig sumpal ühe püti vahelt ära ja jätan ainult viimase ja selle ka originaali ? hääl muutub ?
jätan reso või mis asi see seal all on kuid võtan ära viimase pyti ? hääl muutub kuidas ?
teen uue toru pükstest lõpuni, kuid lõppu sutskan oma tehtud otseläbi püti ?
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Taga pütt teeb häält vaiksemaks. Kui tahad mürisema siis võta lihtsalt tagapütt lõpust ära ja on sport masin sul Ainult veits lärmakas.
Aga mul tekkis enal üks küsimus. Et kuidas ise siukest tagapütti valmistada et hääl oleks parajasti vaikne kuid siukse mürinaga või bassiga. ET mitte lörin nagu originaalis.
Et nagu oleks sport kuid rohkem summutatud. Et põhimõte oleks hea ja vaikne hääl. Ei tahaks rahvast segada kui kusagil õhtuti ringi töristan. Mu BMW-e teeb juba mõnusat looma häält.Hääl on hea aga liiga valju kuna tagapütt on otsi andmas. Või õigemini et ongi otsad andnud. Et mis siis peab kah reso vahelt ära võtma ve. Et äkki keegi seletaks ja ananks ehk ka mõne õpetuse.
Aga mul tekkis enal üks küsimus. Et kuidas ise siukest tagapütti valmistada et hääl oleks parajasti vaikne kuid siukse mürinaga või bassiga. ET mitte lörin nagu originaalis.
Et nagu oleks sport kuid rohkem summutatud. Et põhimõte oleks hea ja vaikne hääl. Ei tahaks rahvast segada kui kusagil õhtuti ringi töristan. Mu BMW-e teeb juba mõnusat looma häält.Hääl on hea aga liiga valju kuna tagapütt on otsi andmas. Või õigemini et ongi otsad andnud. Et mis siis peab kah reso vahelt ära võtma ve. Et äkki keegi seletaks ja ananks ehk ka mõne õpetuse.
to grimes: endale aretasin tagumise püti ühest keskmise jämedusega ovaalsest resopütist, midagi muud vahelt ära ei lõiganud. ei oska küll öelda, mitusada hobujõudu selline aretis annab:P aga hääl on meeldivalt tasane, vaiksema sõidu ja tühikäigu peal ei lärma absoluutselt.
edit: pilt ka:
edit: pilt ka:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kuulge härrased...saan aru, et sportsumps on äge öelda, aga olge head ja mõelge nüüd natuke oma sõnastuse üle...mis asi on sportsumps e sportsummuti? Summuti tegevus on millegi summutamine - vähendamine...aga sport tähendab ju millegi ülima e. võidu poole püüdlemist ehk millegi ülima väljanäitamist...kui nüüd panna kokku ülim ja vähendamine, siis loogiliselt võttes tuleks sellest täiesti tavaline tagumine pütt ju...summuti vähendab spordi ära ju...seega, on meil kõigil äkki sportsummutid all, aga me ise ei tea seda veel...
Ja pealegi...ainus viis kuidas summutiga sporti teha on minu meelest küll üsna tundmatu spordiala...võibolla kui teha summutiheite võistlused, et siis oleks nagu sportsumps või midagi...
Kui mõelda tehniliselt ja üritada mingi loogilisem väljend leida sportsummuti kohta, siis ehk oleks see näiteks parema läbilaskevõimega summuti...
Ajendas mind seda kirjutama just kodanik Grimes'i lause:
Ja pealegi...ainus viis kuidas summutiga sporti teha on minu meelest küll üsna tundmatu spordiala...võibolla kui teha summutiheite võistlused, et siis oleks nagu sportsumps või midagi...
Kui mõelda tehniliselt ja üritada mingi loogilisem väljend leida sportsummuti kohta, siis ehk oleks see näiteks parema läbilaskevõimega summuti...
Ajendas mind seda kirjutama just kodanik Grimes'i lause:
Võtab sõnatuks või mis?...Et nagu oleks sport kuid rohkem summutatud...
-
ssilverwolf
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Veel ägedam on, kui pika korstna koos peale käiva klapiga (nagu Kirovetzidel) ka otsa paned, või kui eriti leidlik oled, siis tee vaheseina auk ja too toru otse salongi, pole eraldi soojendust vaja ega midagi.Algselt postitas: silverwolf
põllukatel pane kohe mootorist puhas toru kapotist välja:););););)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
mnjh.....kui soovite nii minekut, kui ka pikamaa sõiduks sobivat masinat, soovitan teha nii:
teete 2 pütti, mis on samasugused, nagu algul siin foorumis kirjeldatud....seejärel esialgne pütt vahelt ära ja keevitad kinni(jääb nagu veidi lühem, aga algul ongi nii vaja) ..siis ketassaega tõmbad toru pooleks selle koha pealt, mis algselt oli tagasilla juures...ja teine pütt läheb kohe enne lõppu...enam-vähem nagu Kriisal..
tulemuseks: 2 otseläbi pütti .....üks enne tagasilda, teine peale tagasilda....kui leian mingi pildi näitan
hääl on kobe ja mitte väga vali....ja jõudu kah rohkem
teete 2 pütti, mis on samasugused, nagu algul siin foorumis kirjeldatud....seejärel esialgne pütt vahelt ära ja keevitad kinni(jääb nagu veidi lühem, aga algul ongi nii vaja) ..siis ketassaega tõmbad toru pooleks selle koha pealt, mis algselt oli tagasilla juures...ja teine pütt läheb kohe enne lõppu...enam-vähem nagu Kriisal..
tulemuseks: 2 otseläbi pütti .....üks enne tagasilda, teine peale tagasilda....kui leian mingi pildi näitan
hääl on kobe ja mitte väga vali....ja jõudu kah rohkem
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
no sai kah ehitatud, eelkõige põlluka suhtes, hetkel reso vahel veel, lähipäevil saab eemaldatud, pmst on tehtud nii et stock (e20 tähisega ) tagumine pütt tühjaks, sisse sellinne mesh grill vms väänatud toruks (vanalt fh12 õhufiltrilt võetud) ja ääred villa täis selle "toru" lõbimõõt sai umbes 7cm
ja minuteada sportsummuti nimi tähendab ikka seda et sportlikum versioon tava summutist, mis võtab hääle arvelt ning annab jõudu juurde, kuid nüüd inimestele just see hääl meeldima hakand ning tehakse vaikselt järgi seda .
ja minuteada sportsummuti nimi tähendab ikka seda et sportlikum versioon tava summutist, mis võtab hääle arvelt ning annab jõudu juurde, kuid nüüd inimestele just see hääl meeldima hakand ning tehakse vaikselt järgi seda .
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars