2. leht 6-st

Postitatud: 24 Nov 2003 11:51
Postitas Ted
viimases autolehes on sel teemal päris asjalik jutt. soovitan.

Postitatud: 24 Nov 2003 18:26
Postitas Ronn
Äkki keegi viitsib selle teksti ära skännida? Või kui see on liiga raske siis võiks teksti ümber kirjutada:puzzled

Postitatud: 27 Nov 2003 15:07
Postitas motamees
Rääkisin ühe tuttavaga heliisolatsioonist. Ta rääkis et ta oli omale pannud ajalehepaberit. Pintsliga paksu õli ja siis leht peale jälle õli ja leht. Nii oli kihtidega saanud paksu isolatsiooni. Peale selle õli rooste vastu ka. Ja saab panna igasugu nurki ja keerulisi kohti.

Postitatud: 04 Jaan 2004 01:54
Postitas rix
aaga mina tegin nii, et panin mootori ja kabiini vaheseinale vooliumiga isoveri, alt määrisin seina korralikult mastiksiga kokku. Põrandale panin samuti kihi mastiksit ja õli ning siis 1cm paksuse penoplasti ja sai vaiksem küll!

Postitatud: 15 Mär 2004 00:08
Postitas Pets
mul kukkus välja nii:

Pilt
arvan et katusekattematerjal teeb sama töö mis too 300 eegune pigimatt, ps. kaal on materjalidel praktiliselt sama

Postitatud: 16 Mär 2004 21:54
Postitas jeejee
kui keegi nüüd ütleks, et ka praktikas sellest ruberoidist seal kasu on, siis teeks ise ka nii :spin

Postitatud: 16 Mär 2004 21:56
Postitas motamees
Autolehes oli ju kirjas et on ka praktikas kasu. Kallimatel autodel see (mitte ruberoid aga taoline materjal) juba tehasest küljes.
Ma alustasin ju tööd poest ostetud originaalse helisummutiga. Omadustelt täpselt sama. Ainult SUUR hinnavahe.

Postitatud: 16 Mär 2004 22:00
Postitas Ronn
Kas see on täitsa tavaline katusekatte materjal ja kui palju see maksab ja kui suure pinna saab ära katta?

Postitatud: 16 Mär 2004 22:05
Postitas jeejee
ma tean, kui vajalik on heliisolatsioon, mind huvitas hoopis see, kas just sellest ruberoidist kasu on?

Postitatud: 16 Mär 2004 22:48
Postitas Pets
nagu eelpool juttu oli pole see ruberoid(tõrvapapp), vaid pigimatt mille karkassiks on kiudvõrk ja yhel kyljel lihtsalt mingi hall kivi. paksuselt pea sama mis heliisolatsioonimatt(võimalik et umbes 0,5 mm õhem), olen suht kindel et kõrvagakuuldavat vahet sellel "kallil" pigimatil ja odaval katusekattel pole

Postitatud: 17 Mär 2004 10:24
Postitas effekt
põhimõteliselt, võid sa ka võtta ja liimida ukse külge siselohvist lõigatud suured kummi tükid. see materjal mis sinna panna peab lihtsalt olema elastne, et ta hakkaks heli summutama. edu mõtlemises ;)

Postitatud: 18 Mai 2004 22:10
Postitas stn8832
heh mapanin kah oma autole matid vahesinast kuni esiistmete alla välja ei aidanud midagi :kuri

Postitatud: 18 Mai 2004 23:01
Postitas effekt
Algselt postitas: stn8832
heh mapanin kah oma autole matid vahesinast kuni esiistmete alla välja ei aidanud midagi :kuri
tekkib küsimus, et mis müra sa sellega summutada mõtlesid, kui müramati põrandale panid? ega sellest uks vaiksema mütsatusega sul ei sulgu!! müra (mootori müra) ärahoidmiseks tuleb kõigepealt korrastada mootor ja mootoriruum oleks vaja isoleerida mingi vildi või muu sellise materjaliga, mis müra neelaks, aga siis on oht, et midagi sul seal kärssama läheb.

Postitatud: 18 Mai 2004 23:38
Postitas motamees
Algselt postitas: stn8832
heh mapanin kah oma autole matid vahesinast kuni esiistmete alla välja ei aidanud midagi :kuri
Millega sa seda "ei midagi" mõõtsid. Kõrvaga tuntava tulemuse annab ikka kompleksne tegutsemine. Ühe paani müraisolatsiooni panek ei ole kindlasti kõrvaga tuntav. Kindlasti aga mingi täpse mõõteriistaga. Kuidas siis muidu lux autod vaikseks saadakse? - ikka kogum müravastaseid meetmeid.

Postitatud: 19 Mai 2004 12:48
Postitas euro666
mul oleks seda katuse katet pakkuda kui keegi soovib andku teada aja mõtleb hinna ka välja!!! nii mul tööjuures pakkuda selliseid asju:
http://www.ehitusmarket.ee/index.php?la ... oup=304002

Postitatud: 19 Mai 2004 12:49
Postitas euro666
nii siis siin ka teine leht kus hinnakiri: http://www.ehitusmarket.ee/index.php?la ... est&sword=

Postitatud: 06 Juun 2004 17:38
Postitas motamees
See "bitumen" on ju sama variant,mis ruberoid. Ainult algsena on üks rullis ja teine purgis. Lõpplahendusena mõlemad plekil laiali ja hangunud olekus. Vahe ainult hinnas.
Seda "bitumenit" kasutasin ma kohtades kuhu ruberoidi panna ei saanud. Saab panna pintsliga(puutükiga) ja pihustiga(spetsiaalne). Enne pihustisse panekut lahjendasin lahustiga.

Postitatud: 10 Juun 2004 09:10
Postitas Laurimetall
Sõbra ainult 22 000 sõitnud export 21063 oli kogupõhjaakune kaetud sellise vatiinimoodi asjaga ,mille peal oli tõrva kiht . on ikka palju vaiksem ,kui minu ilma isolatsooninita auto

Postitatud: 10 Juun 2004 12:14
Postitas Zero
Aga kui see vatiin niiskust saab?
Siis pole see auto põhjale üldse hea.

Postitatud: 10 Juun 2004 14:31
Postitas pikkpoiss
see vatiin pigi kattega on minu8 arust ladal orginaalis juba sees.:cool: