Auto ei käivitu

Auto ei käivitu

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Auto ei käivitu

#1

Postitus Postitas kopp » 03 Juul 2015 13:55

Õhtul parkisin auto ja kõik ok,hommikul enam ei käivitu.Seisis päeva läbi ja õhtul vaja koju saada ja taas ei käivitu,käisir tiiru kapoti all ja pihustilati otsalt vaatasin kas bens peale jõuab, jõudis,kapott kinni ja käivitasin.Kohe ei läinud kuid veidi ketramist ja käivitus.Kohati isegi mootori tuluke kustus ketramisel.Vahepeal jätsin tühikäigu seisma ja suri välja,raskustega käivitus ja tühikäigul ei taha tiksuda ja sureb vahel välja nt ristmikul,hoo pealt läheb käima.Sain koju ja seisis mõnda aega ja enam ei käivitu,täna uuesti ja midagi.Kruvisin küünla maha,et veenduda sädeme olemasolus,aga sädet pole immo piiksud teinud ja peaks maas olema.Ise ei oska muud pakkuda kui
1. juhe katki kuskil
2. süütemoodul
3. immo peedistab.

PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

#2

Postitus Postitas PikkPresident » 04 Juul 2015 11:05

Hakatuseks tuleb leida autole/ajuversioonile vastav elektriskeem. Süütemoodul peaks oma voolu saama glavnoje releelt. Tulebki kontrollida, kas saab (teha selgeks juhtmete asetus mooduli pistikus). Kaks juhet on vastavalt 1 ja 4 ning 2 ja 3 silindri sädeme tekitamiseks, suubuvad ajusse. Nende toimimist poleks ka paha kontrollida. Ja nüüd huvitaks ennastki, mis nende juhtmete kaudu toimub. Kas aju lülitab massi, või annab hoopis pingeimpulsi. Sellest sõltub mooduli korrasoleku kontrollimise metoodika, mida tahaks ka ise teada.

Kui glavnoje relee pinget ei väljasta, on asi muidugi "põnevam". Ma saan aru, et bensupump töötab? Peale süüte lülitamist peaks ju mõneks sekundiks lausa kõrvaga kuulda olema. Kuna pumba relee on glavnojega järjestikku, siis saab glavnoje kahtlusaluste ringist välja arvata. Immo peaks eeskätt just pumbarelee blokeerima? Kui pump töötab, jätaks immo kõrvale.
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli

kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

#3

Postitus Postitas kopp » 05 Juul 2015 18:27

Eile üritasin ka kedrata käima aga ei miskit.Täna panin siis paelaotsa ja tõmbasin,käivitus kiiresti,sõites pole mingeid probleeme.Ringilt tagasi õuele,seiskasin mootori ja käivitasin kohe.Mõned korrad käivitus siis taas enam mitte.Kui tühikäigul tiksus siis teatud intervalli tagant turtsatab korra ja samal hetkel pöörded kukuvad nii ca 100-200rpm,mõni sekund ja käib taas nagu peab.Jamad just käivitamisel ja tühikäigul,nt sõidad ristmikule ja pidurdad mootor töötab tühikäigul ja siis sureb välja,kuna ristmik oli vaba siis kohe sidur lahti ja hooga sain uuesti mootori tööle ja õnnelikult kesk eestist põhja koju.
Alati enne kui starterit annan kuulan millal bensupump lõpetab undamise ja immo blokib ikkagi süüdet,sest nii kui süütevõtme süütesse keerad hakkab ju pump kohe undama.
Sellel on süütemoodul 3 juhtmega.2005 aasta masin.
Homme uurin elektrikutelt ja eks peab kuhugi diagnosti minema.

Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

#4

Postitus Postitas Raldo » 06 Juul 2015 12:31

Tühikäiguprobleeme põhjustab enamasti kiiruseandur. Veakoode tasuks ka kindlasti lugeda.

kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

#5

Postitus Postitas kopp » 06 Juul 2015 18:51

Niivisi viga teada,halli andur ehk vända andur utiil.Vedasin paela otsas arvutisse külma mootoriga andis esimese teate nuka andur,see nulliti ja ikka ei miskit siis uus veateade halli andur,panin korras anduri peale ja käivitus nagu vanasti.Juss Mudaaugult arvas kohe kohvipaksupealt vaadates sama diagnoosi.
Et kui nüüd minna uut andurit ostma siis kus tallinnas müüakse?

PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

#6

Postitus Postitas PikkPresident » 07 Juul 2015 10:17

Võid ju kapitalistide oma ka tellida või hindu küsida: https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 10/type:10

Näiteks ERA drosseli andur oli odavam kui Vene oma.

Samas ei vastuta 100%, et õige koodiga asja leidsin.
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli

kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

#7

Postitus Postitas kopp » 07 Juul 2015 17:27

Aitähh asjaliku lingi eest.Olen küll tuulanud netis kuid sinna pole veel sattunud.Üritasin codevaruosad.ee tellida kuid 1 juulist ainult hulgimüük.

kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

#8

Postitus Postitas kopp » 10 Juul 2015 18:09

Täna sain veerenni poest uue anduri,15€,seal oli letikaubana teisigi andureid.Epartsis andur tellitav ja tellimisaeg 2 nädalat.

PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

#9

Postitus Postitas PikkPresident » 11 Juul 2015 19:34

Ah et Code on senises mõistes poe kinni pannud?

Kahju küll, ainult ühe korra saingi sealt tellida. Hinnatase soodsam kui klassikalistes poodides. Aga arvestades potentsiaalse klientuuri hulka (kellest teatud osa internetti ei kasuta) pole eriti imestada. Kuigi sisse logides tundub kõik vanaviisi, kuskil pole mingit infot, et midagi teisiti oleks.

E-partsil jah puuduseks pikavõitu tarneaeg. Samas kui on valida mitme analoogse toote vahel, siis pikema tarneajaga toodet tellides võetakse alati ühendust ja küsitakse, et kas te ikka tahate seda, või asendame sellega, mille kiiremini saab. Teisalt on ka positiivseid üllatusi, kus esialgselt lubatud pikk tarneaeg osutub oluliselt lühemaks.

E-partsil võlusõnaks koodi- mitte kataloogipõhine otsing. Võttes kuskilt Vene kataloogist koodi, võib leida kvaliteettootjate pakutavaid Lada juppe üllatavalt mõistliku hinnaga. Vahel ei leia ka, aga aitab, kui koodi lõpust "lisand" -01, -10, -30 jne ära võtta. Kui jupp lahti klõpsata, näeb ka teiste autotootjate OEM koode, mööda neid rännates võib veelgi huvitavamate asjadeni jõuda. Seda siis juhul, kui jupid peale Lada ka mujal kasutusel.

Hinnapäringutele (toodetel, mis pole nö "läbi käinud") vastatakse E-partsist meelsasti ja kiiresti. Just tänasest positiivne kogemus: laupäeva õhtupoolikul võeti vaevaks vastata.

Jupi juures "info" klõpsates saab tootja veebilehe aadressi, kus online kataloogis kõik pakutav olemas. Tõsi, mõned tootjad eeldavad registreerimist, enamik mitte. Sealt saab ka koode, millega E-partsis opereerida.

ERA poolt on praktiliselt kogu Lada pritsesüsteem kaetud. (Kuigi üllatuslikult on mõnikord näiteks Boschi asjad soodsamad, aga kahjuks Bosch kõiki komponente ei paku). Samas ERA lehel toimetamine vaevarikas, sest kataloogid mitte margi, vaid detailipõhised (detonatsiooniandurid, õhulugejad, süütemoodulid jne). Ei aita, kui otsingusse "Lada" kirjutada. Aitavad OEM koodid, või näiteks õhulugejate kataloogi lappamine, kuni Lada otsa komistad. Kuigi ka vene lehtedelt on koode vaevarikas leida, näiteks väntvõlli andur on mootoriploki pildil, nukkvõlliandur süütesüsteemi juures jne.
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli

PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

#10

Postitus Postitas PikkPresident » 12 Juul 2015 01:35

Tegin väheke uurimistööd, äkki on kellelegi abiks. Tarkus kehtib siis 2111 Euro3 8 klapilise mootori kohta.

Kooditabel.xls

Pole kaugeltki täiuslik loetelu, valitud need tootjad, kellel rohkem pakkuda on või kes rohkem tuntud. Samuti võib teatud segadusi esineda, näiteks on mõnel puhul Boschi koodini jõutud mõne teise tootja koodi kaudu.
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#11

Postitus Postitas Qunts » 12 Juul 2015 22:26

Ei ole code oma poodi kinni pannud !!!
Kui kellegi puudub kasutaja ja osta sealt tänu sellele ei saa siis see on tema viga !!!
Kogu värk toimub ikka ja hinnad pidid omaniku sõnul samad olema !!!
registreerige ennast ja tutvuge hindadega ja te ei taha mujalt osta enam !!!



 
PikkPresident kirjutas:Ah et Code on senises mõistes poe kinni pannud?

Kahju küll, ainult ühe korra saingi sealt tellida. Hinnatase soodsam kui klassikalistes poodides. Aga arvestades potentsiaalse klientuuri hulka (kellest teatud osa internetti ei kasuta) pole eriti imestada. Kuigi sisse logides tundub kõik vanaviisi, kuskil pole mingit infot, et midagi teisiti oleks.

E-partsil jah puuduseks pikavõitu tarneaeg. Samas kui on valida mitme analoogse toote vahel, siis pikema tarneajaga toodet tellides võetakse alati ühendust ja küsitakse, et kas te ikka tahate seda, või asendame sellega, mille kiiremini saab. Teisalt on ka positiivseid üllatusi, kus esialgselt lubatud pikk tarneaeg osutub oluliselt lühemaks.

E-partsil võlusõnaks koodi- mitte kataloogipõhine otsing. Võttes kuskilt Vene kataloogist koodi, võib leida kvaliteettootjate pakutavaid Lada juppe üllatavalt mõistliku hinnaga. Vahel ei leia ka, aga aitab, kui koodi lõpust "lisand" -01, -10, -30 jne ära võtta. Kui jupp lahti klõpsata, näeb ka teiste autotootjate OEM koode, mööda neid rännates võib veelgi huvitavamate asjadeni jõuda. Seda siis juhul, kui jupid peale Lada ka mujal kasutusel.

Hinnapäringutele (toodetel, mis pole nö "läbi käinud") vastatakse E-partsist meelsasti ja kiiresti. Just tänasest positiivne kogemus: laupäeva õhtupoolikul võeti vaevaks vastata.

Jupi juures "info" klõpsates saab tootja veebilehe aadressi, kus online kataloogis kõik pakutav olemas. Tõsi, mõned tootjad eeldavad registreerimist, enamik mitte. Sealt saab ka koode, millega E-partsis opereerida.

ERA poolt on praktiliselt kogu Lada pritsesüsteem kaetud. (Kuigi üllatuslikult on mõnikord näiteks Boschi asjad soodsamad, aga kahjuks Bosch kõiki komponente ei paku). Samas ERA lehel toimetamine vaevarikas, sest kataloogid mitte margi, vaid detailipõhised (detonatsiooniandurid, õhulugejad, süütemoodulid jne). Ei aita, kui otsingusse "Lada" kirjutada. Aitavad OEM koodid, või näiteks õhulugejate kataloogi lappamine, kuni Lada otsa komistad. Kuigi ka vene lehtedelt on koode vaevarikas leida, näiteks väntvõlli andur on mootoriploki pildil, nukkvõlliandur süütesüsteemi juures jne.



Ei ole nii rikas, et osta odavat ....


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist