K: mis vahe on neil väljalasketel?
K: mis vahe on neil väljalasketel?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
K: mis vahe on neil väljalasketel?
Autoks Lada Baltic, 1500 cm3 mootori kood 2111.
See paar: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/22316,13
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/06420,13
ja: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/22129,13
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/22127,13
Hinnavahe kindlast:D Kaaluvahe ka.
Aga veel?
See paar: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/22316,13
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/06420,13
ja: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/22129,13
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4831/1000 ... 1/22127,13
Hinnavahe kindlast:D Kaaluvahe ka.
Aga veel?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ma tunneks veidi muret asja teisest küljest. Kas auto alla vaadates on ikka sama detail, mis veebipoes pakutav? Enda üllatuseks olen katalüsaatoriga autodel avastanud juba tehasest kummalisi erinevusi. Näiteks on kat ja keskmine toru üks tervik, mitte flantsiga ühendatav. Sama aastakäigu autodel on katalüsaatorist väljuvad torud olnud erineva pikkusega, seega vajalik ka erineva pikkusega summuti keskmine osa. Sh kuskilt kataloogidest pole selliseid erinevuseid leidnud. Küll olid aga vastavad detailid Veerennis saadaval.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Endalegi tundub...
Endalegi tundub, et peab kõik tollipulgaga üle mõõtma. Katid on ka erinevad erinevate autode all. Tahan terve väljalaske uue panna, siis mitu aastat hooletu. Walker peaks kestma küll?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kvaliteedivärki võib võtta nii ja naa. Minu jaoks isiklikult on see kahe otsaga asi.
Ja see ei kehti ainult hetkel kõnealuste torude kohta.
Teada on, et tootmiskeskuste asukohad on siinses segases maailmas suuresti muutunud. See peaks selge olema.
Põhjuseks asjaolu, et vaesemates riikides on tööline valmis töötama madalama palga eest. Ka seda ei pea selgitama, miks see niimoodi on. Vaadake enese ümber sealsamas Eestis ringi ja taipate.
Kvaliteedis ja kontrollis, ma arvan, et ükski emafirma vaatamata sellele, millises maailmajaos tema tootmine asub, ikkagi läbi sõrmede ei vaata.
Võib ju öelda küll, et kõik tuleb samalt liinilt, vaid erinevad sildid kleebitakse peale, aga päris nii ikkagi ei ole.
Kaup võib ju samalt liinilt tulla, aga kas kõnealune Walker (või Bosal) laseks hooletult koostatud detailidele ikka niisama lihtsalt oma märgise külge stantsida? Kas ebakvaliteetne toode, millel maineka tootja märk küljes, on ikka selle märgi omanikule kasulik?
Ma arvan, et mitte.
Teine haru piraattootmine. Tekitan oma töökoja, hakkan väljalasketorusid valmistama ja stantsin neile Walkeri lekaalid peale omamata mingisugust ettekujutust kvaliteetse keevitamise- ja valtsimise oskustest, rääkimata kvaliteetse materjali kasutamisest, rääkimata loast seda kõike Walkeri sildi all teha. Suht hiina- ja Mel'i poolt mainitud poola sündroom...
Aga Poola kohta veel minu poolt niipalju, et eks olid tollelgi maal kunagi peale NSVL-i lagunemist selliseid juhtumeid jalaga segada, kuid ajad on muutunud. Väga palju on muutunud!
Me, eestlased, oleme harjunud igasugust sitta kraami tembeldama automaatselt poola või hiina trääniks. Sellisel rahvasuus levinud väljendil on muidugi omad ajaloolised põhjused, milledest ühte just eespool mainisin. See "poola kooperatiiv" on suhukulunud fraas, kuid ikkagi soovitan avada silmad ja vaadata enese ümber ringi, sest muutused on olnud viimase paarikümne aasta jooksul seal maal tohutud ja kiired ja seda kõike paremuse suunas .
Ja see ei kehti ainult hetkel kõnealuste torude kohta.
Teada on, et tootmiskeskuste asukohad on siinses segases maailmas suuresti muutunud. See peaks selge olema.
Põhjuseks asjaolu, et vaesemates riikides on tööline valmis töötama madalama palga eest. Ka seda ei pea selgitama, miks see niimoodi on. Vaadake enese ümber sealsamas Eestis ringi ja taipate.
Kvaliteedis ja kontrollis, ma arvan, et ükski emafirma vaatamata sellele, millises maailmajaos tema tootmine asub, ikkagi läbi sõrmede ei vaata.
Võib ju öelda küll, et kõik tuleb samalt liinilt, vaid erinevad sildid kleebitakse peale, aga päris nii ikkagi ei ole.
Kaup võib ju samalt liinilt tulla, aga kas kõnealune Walker (või Bosal) laseks hooletult koostatud detailidele ikka niisama lihtsalt oma märgise külge stantsida? Kas ebakvaliteetne toode, millel maineka tootja märk küljes, on ikka selle märgi omanikule kasulik?
Ma arvan, et mitte.
Teine haru piraattootmine. Tekitan oma töökoja, hakkan väljalasketorusid valmistama ja stantsin neile Walkeri lekaalid peale omamata mingisugust ettekujutust kvaliteetse keevitamise- ja valtsimise oskustest, rääkimata kvaliteetse materjali kasutamisest, rääkimata loast seda kõike Walkeri sildi all teha. Suht hiina- ja Mel'i poolt mainitud poola sündroom...
Aga Poola kohta veel minu poolt niipalju, et eks olid tollelgi maal kunagi peale NSVL-i lagunemist selliseid juhtumeid jalaga segada, kuid ajad on muutunud. Väga palju on muutunud!
Me, eestlased, oleme harjunud igasugust sitta kraami tembeldama automaatselt poola või hiina trääniks. Sellisel rahvasuus levinud väljendil on muidugi omad ajaloolised põhjused, milledest ühte just eespool mainisin. See "poola kooperatiiv" on suhukulunud fraas, kuid ikkagi soovitan avada silmad ja vaadata enese ümber ringi, sest muutused on olnud viimase paarikümne aasta jooksul seal maal tohutud ja kiired ja seda kõike paremuse suunas .
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mu kommentaar oli pigem selles võtmes Poola kohta, et Poola on suur EL odavtootja, kus üks tehas valmistabki mitut kaubamärki. Sealhulgas on tihti sellisel allhanketehasel ka oma kaubamärk, mis täiesti tundmatu ja seega oluliselt odavam kui tuntud kaubamärk. Mina olengi otsinud tihti taolise tehase omatoodangut. Kvaliteet ei tohiks olla kõikuv - ei tahaks uskuda, et esimese pool päeva lööb stantsija lulli ja teise töötab korralikult.
Samas kvaliteediprobleeme on kõigil. Lääne-Euroopa töölistel on tihti töökohad nii kindlustatud ja tagatised suured, et ka suurte jamade korral ei saa neid kiiresti ja valutult lahti lasta. St turvatunne ja mugavustsoon on liiga suured. Perifeeria maades peab töökoha nimel inimene rohkem pingutama. Ma ise ostaks küll enne toote, kus on peal kirjas made in Slovakkia või Poland, mitte aga made in Belgium või France.
Huvitav fakt, et üllatuslikult võib päris tihti avastada autojuppidelt kirja made in Germany ja seda veel soodsa hinnaga. Põhjus on väga lihtne, endise Ida-Saksamaa osas on keskmine palk 1250€ kuus (Eestis 940 ja Poolas 900 ning Saksamaa üldine keskmine 3600). Vast nüüd mõistame, miks MasterSport on sellise kvaliteediga nagu on
Aga summuti kvaliteedist ka. Piilusin auto alla. 1,5 talve 111 all Tallinna soolas sõitnud Universali (made in Estonia) uue tehnoloogiaga aluminiseeritud summuti näeb väga hea välja. Ainut keskmise osas ühel kinnituskõrval leidus vähest roostet. Muus osas on kõik kenasti hallikarva.
Samas kvaliteediprobleeme on kõigil. Lääne-Euroopa töölistel on tihti töökohad nii kindlustatud ja tagatised suured, et ka suurte jamade korral ei saa neid kiiresti ja valutult lahti lasta. St turvatunne ja mugavustsoon on liiga suured. Perifeeria maades peab töökoha nimel inimene rohkem pingutama. Ma ise ostaks küll enne toote, kus on peal kirjas made in Slovakkia või Poland, mitte aga made in Belgium või France.
Huvitav fakt, et üllatuslikult võib päris tihti avastada autojuppidelt kirja made in Germany ja seda veel soodsa hinnaga. Põhjus on väga lihtne, endise Ida-Saksamaa osas on keskmine palk 1250€ kuus (Eestis 940 ja Poolas 900 ning Saksamaa üldine keskmine 3600). Vast nüüd mõistame, miks MasterSport on sellise kvaliteediga nagu on
Aga summuti kvaliteedist ka. Piilusin auto alla. 1,5 talve 111 all Tallinna soolas sõitnud Universali (made in Estonia) uue tehnoloogiaga aluminiseeritud summuti näeb väga hea välja. Ainut keskmise osas ühel kinnituskõrval leidus vähest roostet. Muus osas on kõik kenasti hallikarva.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Aga nii ju ongi.SexSix kirjutas:Asi läheb huvitavaks. Tellimuse peale toodetakse!?
Täna töötavad seeriaautodele mõeldud B- ja kohati isegi A-varuosade tootjad allhanketingimustes. Kui emafirmalt tellimus tehakse, siis liinid töösse ja kõigil hea meel. Bendixi, Boschi ja Sachsi kraami tuleb kasvõi Põhja-Koreast, vahet ju pole. Tõsi, töölise rõõm on vaid töörõõm, tellijamaal kehtivat palganumbrit ta ei näe, aga abiks ikka selmet niisama nokutada.
Iga nurgatagust vabrikut loomulikult ei aktsepteerita ja sellepärast ei maksa kvaliteedis niiväga ka kahelda nagu Mel just eespool selgitas.
Positiivne üllatus on see, et nagu selgus, siis on ka Universali kasutada olevad materjalid roostekindlamaks muutunud, kui nad kümnekonna aasta eest olid. Väga hea .