Sooja õhu võtt sissepritsega autol?
Sooja õhu võtt sissepritsega autol?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Sooja õhu võtt sissepritsega autol?
Kas sissepritsega autol ei olegi võimalust sisselaskesse sooja õhku võtta? Kas õhulugejasse minevast jahutusvedelikust piisab? Variandid? Bensiinikulu on suur.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Lada Baltic.
Ladal ikka. Ja sisselaske kollektoril ei ole jahutussärki. Seega sisselaske kollektorit ei soenda jahutusvedelik. Pritse on GM oma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Sissepritsel ei peeta seda vajalikuks - seda enam et kütus pritsitakse sisuliselt otse plokikaande - milleks seda kollektorit ennast soendada.
Drosselklapi juures olev tosool soendab ainult siibri osa, kuna sinna tuleb peenike voolik karterituultega - mootoris tekkiv niiskus, mis sealtkaudu sisse imetakse, võiks muidu siibri kinni jäätada külmadega
Drosselklapi juures olev tosool soendab ainult siibri osa, kuna sinna tuleb peenike voolik karterituultega - mootoris tekkiv niiskus, mis sealtkaudu sisse imetakse, võiks muidu siibri kinni jäätada külmadega
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Saan aru, et antud auto tehtud soemasse kliimasse. Tava Samara kippus üle kuumenema. Kas õhuvõtturisse sooja õhu juhtimine annaks bensiini kokkuhoidu? Suve paremad päevad versus talv, kulu vahe 2L sajale. Talvel siis rohkem. Saan aru, et plastmass rehvidega võtab vähem, kui lammell rehvidega sõites. Aga 2L on palju.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Tava samara isegi väga sportlikus seades pole kuumas kliimas liikluses osaledes üle kuumenema kippunud.
Kuna pritsel kasutatakse kuumeneva traadiga õhulugejat, siis sissemineva õhu soendamine ilmselt head ei too..
Pigem proovi kapotialune ära isoleerida, et mootor niipalju sooja ei kaotaks ning ära kasuta salongisoendust
Kuna pritsel kasutatakse kuumeneva traadiga õhulugejat, siis sissemineva õhu soendamine ilmselt head ei too..
Pigem proovi kapotialune ära isoleerida, et mootor niipalju sooja ei kaotaks ning ära kasuta salongisoendust
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Üks tähelepanek veel. Kuna esistange on hoopis teise kujuga siis sõidu ajal esikapott punnitab kuidagi. Esiserv on ühe cm jagu kõrgemal. Kapott on terve ja raam kattepleki küljes kinni. Lukkustus terve. Kuidagi suur õhusurve on mootoriruumis...ära kasutasalongisoendust:)...
http://gomotors.net/pics/Mitsubishi/mit ... iev-06.jpg
http://gomotors.net/pics/Mitsubishi/mit ... iev-06.jpg
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
K. kastiõli, mis see on?
Huvitaval kombel pole kunagi esiveolistel k. kastiõli vahetanud. Ei ole aimugi, mis seal sees on. Suurega pean üle 100 km sõitma (-20c juures) enne kui kergelt veerema hakkab. Aga seal on mootoriõli vahetusvälp a`100 000 km ja k. kastil, tagasillal a`400 000 km.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Suure ei toimi õigesti asi enam, testima mina ei hakka kuna tükk on üsna kallis..
Kui sisse juhtida juba kuum õhk, siis ei teki enam õhulugejale vajalikku temperatuurimuutu, mis külma õhu läbivooluga jahutab temperatuuritundlikku elementi..
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_ ... _.28MAF.29
Kui sisse juhtida juba kuum õhk, siis ei teki enam õhulugejale vajalikku temperatuurimuutu, mis külma õhu läbivooluga jahutab temperatuuritundlikku elementi..
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_ ... _.28MAF.29
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
INTAKE AIR TEMPERATURE on üks sissepritse funktsioon mida edastatakse ajule(ei tea küll kas sellel pritsel on)Mina ise ei segaks mingi temperatuurimuutmisega vahele.See kaks liitrit sajale pole palju mitte kui arvesse võtta lumest tekkinud veeretakistuse suurenemine,kauem külmana töötamine jne.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Ma lepiks ka sellega, mis on. Selge see, et talvel on kulu suurem. Suuremaks jääb ta siiski ikka kui suvel. Areta ja tee mida tahad. Ning kui selle tulemusel lõpuks isegi võidaks 0,2-0,3 l./100km. Kas see oleks kogu ajakulu ja seda võitu väärt? Ei sõida ju miljoneid kilomeetreid maha aastas ning kogukulust on see vaid 2-3 %.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Vabanda aga mitte kottigi ei saanud selle video mõttest aru.SexSix kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=6NbQopksx8E
Keegi teeb talvel möödasõitu!?
Palun selgitust
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."