Jõudu pole, linnas sooja ei puhu, puterdab..

Jõudu pole, linnas sooja ei puhu, puterdab..

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Jõudu pole, linnas sooja ei puhu, puterdab..

Postitus Postitas ccve »

Õhtust, mure minu kätte jõudnud.
Esimeste külmadega arvatavasti külmus jahutusvedelik ära kuna vesi oli sees. Olin 20km sõitnud kui avastasin temperatuuri näidiku 130 kraadi pealt. Jätsin seisma ja lisasin veidi vedeliku kuipalju leidsin. Sõitsin veel 10km samamoodi edasi sihtpunkti. Ütleme nii, et täiesti kuival oli selleks ajaks. Panin tosooli normi tagasi ning sõidan siiani kuid mured järgmised:
1) Külmalt käima pannes käib kõigepealt 2 pütaga, siis tuleb kolmas ning peale 5 sekundit töötavad kõik aga natuke podiseb. 10sek pärast töötab juba ilusti.
2) Auto jõuetu.. Muidu oli ikka väga reibas kuid nüüd tuleb möödasõite teha lausa kolmandaga ning viiendaga jõuab aint rahulikult kiirust hoida. Kiirendada eriti mitte. Sama pmst kõikide käikudega kui pöördesse lasta, et jõuetu..
3) Maanteel puhub sooja kuid kui pööre langeb näiteks linnas siis ainult külma.
4) Tosooli kaob veidi. Poole nädalaga MAX pealt MIN peale umbes..

Kuskohast alustada ja mida teha?
Mootoriks 1.5 ja BOSCH pritsungiga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Millal veepumpa viimati uuendasid?
Gaasijaotus üle kontrollida.
Samara soojendusradika sisse on soojuse jaotumiseks pistetud spiraalid.
Kui sinna saviollus settib, siis ei anna ka enam tühikäigul sooja. Savi tekkib teadagi millest - veega sõitmisest.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Kirjelduse järgi ütleks, et jahutusvedelik lekib ka silindrisse. Küünlad maha ja siis on asi selgem. Sooja puhumise pealt on aga Logman juba vastuse andnud.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kuumaksläinud mootorit ei jahutata kunagi vedelikuga. Rääkimata veel edasi sõitmisest. Lastakse maha jahtuda ja alles siis valatakse kui just pole kusagilt võtta kuuma vedelikku aga seda oleks liialt palju küsitud. Kust seda võtta tee peal...
Seisab ees mootoriremont. Isegi kui pole pragusid, on rõngad pehmed ja 30 -40 tkm. pärast hakkab õli võtma.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt võttis rõngad ära see keetmine - loodame, et kolvid ja silindrid korras.
käivitades peaks taga tore sinine ka olema.
Kui autol on katalüsaator ja lamda siis edasisõitmine on neile väga kahjulik.

Mõõda surved üle, saad kohe teada mis seis on.
Surveid mõõtes võta kõik küünlad korraga maha ja gaas ikka põhjas!
Mõõda külma vähemalt üleöö seisnud mootorit - saad teada tegeliku seisukorra...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
Arvos kirjutas:Kuumaksläinud mootorit ei jahutata kunagi vedelikuga. Rääkimata veel edasi sõitmisest. Lastakse maha jahtuda ja alles siis valatakse kui just pole kusagilt võtta kuuma vedelikku aga seda oleks liialt palju küsitud. Kust seda võtta tee peal...
Seisab ees mootoriremont. Isegi kui pole pragusid, on rõngad pehmed ja 30 -40 tkm. pärast hakkab õli võtma.
Ei olnud aega lasta jahtuda ja edasi oli vaja sõita. Pole see lada mootor teab mis suur kadu ka. Käivitades sinist taga ei ole.
Aga puterdamine? See midagi pritsungiga seotud vast ikka?
Kestab kaua kestab, kui läheb laiali siis on hea 16V peale tõsta. Hetkel aga mootorit lahkama aega pole hakata..
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõõdad kompr ära - pole väga pikk tegevus..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

[rquote=201513&tid=31176&author=olaaf

Surveid mõõtes võta kõik küünlad korraga maha ja gaas ikka põhjas!
[/quote]
Milleks peab gaas põhjas olema ja mida see annab?Küünlajuhtmed maas siis tuleb ka vist süütemoodulil pistik maha võtta?Pidi muidu utiili minema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
kopp kirjutas: Milleks peab gaas põhjas olema ja mida see annab?Küünlajuhtmed maas siis tuleb ka vist süütemoodulil pistik maha võtta?Pidi muidu utiili minema.
Süütemooduli pistiku võib lahti küll võtta - halba see ei tee.

Segusiibri peab sellepärast lahti hoidma, et mootor õhku piisavalt kätte saaks. Katsu ise suukaudu sisse hingata huuled tihedalt koos - pole väga lihtne :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Lisaboonusena saad ajusse veateate kui pistiku lahti võtad ja starterit keerad.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Igal endast lugupidaval uuema lada omanikul on armatuuris pardakompuuter, millega vigu uurida ja kustutada.
Vigu tuleb ju pidevalt ja erinevaid :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

 
MargusR kirjutas:Lisaboonusena saad ajusse veateate kui pistiku lahti võtad ja starterit keerad.
Aravetel öeldi,et kui küünlajuhe küünlalt maas ja starterit annad pidi süütemoodul tuksi minema,ajust veateate saad kustutada kui massi maha võtad.
Ei lähe neid andureid midagi,jutuks ilus küll.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Viskas sõites Nival küünlajuhtme maha hiljuti (ise panin peale tosooli vahetust lohakalt tagasi). Hakkas puterdama sõidu ajal. Ilm oli tuisune ja pime ning taskulampi polnud, pealegi süüdistasin mingit andurit , seega tulin 3 pütaga enam-vähem 30 km koju. Ptüi-ptüi-ptüi, seni pole midagi viga olnud. Ju siis see süütemoodul nii nõrguke ka pole.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Mina survete mõõtmiseks küll süüdet sisse ei keeranud – sikutasin starteri tagant solenoidi juhtme (peenike juhe) lahti ja panin pistikuga juhtmejupi asemele, mille teise otsa panin vastu aku + klemmi ja mootor käiski ringi.
Vasta