Lada110 probleem

Lada110 probleem

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
l
lada13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 29 Dets 2010 21:24
Asukoht: türi
Autod: lada 21063 , m2140 , lada 110

Lada110 probleem

Postitus Postitas lada13 »

Tere probleem siis selline, et auto ei taha tühikäigul vahel käima jääda annan paarkorda pööret jääb jälle käima , aga siis käisin sõidus ära , jätsin seisma ja enam ei käivitunud , käia ja käia aga ei midagi , hetke pärast jälle läks milles võib olla probleem oleks teile väga tänulik ..
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

temperatuuriandur ja tühikäigumootor oleks esimesed mida kontrollida. Kiiruseanduri viga kipub ka autot välja suretama aga ei tohiks käivitamist mõjutada.

Kui kellelgi on läheduses oma Ladale pardakompuuter ostetud siis sellega saab vigase asja välja peilida.
l
lada13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 29 Dets 2010 21:24
Asukoht: türi
Autod: lada 21063 , m2140 , lada 110

Postitus Postitas lada13 »

kus asub tühikäigumootor ?? temp andur on plokis ?
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Kas too mitte seguklapi anduri all pole,peadpidi kapotialla siis paistab.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Seguklapi anduri all jah.Temp.andureid on 2-Üks ajule signaali saatmiseks ja teine kellade ploki temp.seierile.Temp. seierile annab infi plokikaanes asuv ja ajule see mis asub toruhargmikus termostaadi ligidal.;).
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Ei hakka uut teemat tegema,aga jama selles,et vajutad gaasi läheb 3500-4000 siis tõmbab hinge kinni ja pöörded kukuvad 2000 peale ja jääb sinna pidama seda kohapeal seistes.Sõites ka vahel hakkab jamama 2500 pealt lihtsalt hing kinni,vajutad labida põhja seda hullemini poob.Proovisin vahetada sguklapi andurit ei midagi,vahetasin ka õhulugeja algul pisut parem kui mitte kauaks.Neljapäevaks aravetel aeg kinni,aga vaja kuidagi sinnamaani hakkama saada.Mootori tuli muidugi põleb.
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Täna vahetasin nuka anduri ja ei miskit,vända andur ei miskit ja siis panin uuesti seguklapi korras anduri peale ja siis kadus pull ära,pöörded seisid 5000 peal.Vända andurit maha kruvides polt pooleks,keevitasin 8mm mutika pähe enne seda 40wd keerme vahele ja siis lõppes streik.
l
lada13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 29 Dets 2010 21:24
Asukoht: türi
Autod: lada 21063 , m2140 , lada 110

Postitus Postitas lada13 »

meil lahenes sellega , et oli vist sitt kütus , sai olerexist nüüd tangitud ja masin käib nagu kellavärk :)
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

No see pidi lausa pask olema kui ei käinud:P Pole veel Eestis nii sita kütte otsa sattunud.Kuskohas sellist müüakse?
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
l
lada13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 29 Dets 2010 21:24
Asukoht: türi
Autod: lada 21063 , m2140 , lada 110

Postitus Postitas lada13 »

see kord oli see Käru tanklas , seal ka alati odavam olnud .. , on sama häda olnud et minekut pole särevere OBB tanklast saadud küttega ..
Vasta