lada 111 süütelukk
lada 111 süütelukk
-
kkopp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
- Asukoht: keila
- Autod: Lada111 8v
lada 111 süütelukk
Täna hakkas süütelukk raskemalt käima ja starter kipub peale jääma.Kuidas arstida?Õlitamiseks tuleb maha monteerida või saab nt 40wd august sisse lasta? On kellegil kogemusi?Üks varjant on salalukk peale ja starter eraldi nupust.
-
pPikkPresident
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
- Asukoht: Lõunamaa taeva all
Siin pole (vist?) juttu olnud, aga kuskilt lugesin, et 100-seeria autodel oli starteri peale jäämine süüteluku tõttu niivõrd sagedane probleem, et maaletooja paigaldas lisarelee. Vähegi oskajal inimesel pole raske seda ka ise teha.
Originaalsel starterireleel tuleb klemmi 85 küljes olev massijuhe lahti võtta ja ühendada lisareleega vastavalt skeemile. Lisarelee mähisele tuleb vool generaatori lisaklemmist, millest lähtuv juhe on ühenduses laadimise kontrollambiga (paigaldamiseks hea kasutada joonisel olevat juhtmeotsikut). Kuni generaator ei tööta, on mähis vooluta. Generaatori rakendumisel lülitub lisarelee ümber, mistõttu katkeb pearelee mähise ühendus massiga ja starter jääbki vooluta.
Tavaline autorelee lisareleeks ei sobi, kohe selgitan, miks. Autoreeleedel on mähise pingestumisel ühenduvad kontaktid, vaja on aga ümberlülituvate kontaktidega releed, midagi taolist nagu pildil. Teiseks on parem, kui lisarelee mähise takistus on võimalikult suur, et ei nõuaks suurt voolu, nii igaks juhuks. Kontaktide talutava pinge/voolu osas on valik suvaline, suurt voolu sealt läbi ei käi. Mingi valik on näiteks siin: http://www.oomipood.ee/category/relee/r ... sort=p_asc
Ja ikkagi on süsteemi toimimise aluseks korras generaator...
Originaalsel starterireleel tuleb klemmi 85 küljes olev massijuhe lahti võtta ja ühendada lisareleega vastavalt skeemile. Lisarelee mähisele tuleb vool generaatori lisaklemmist, millest lähtuv juhe on ühenduses laadimise kontrollambiga (paigaldamiseks hea kasutada joonisel olevat juhtmeotsikut). Kuni generaator ei tööta, on mähis vooluta. Generaatori rakendumisel lülitub lisarelee ümber, mistõttu katkeb pearelee mähise ühendus massiga ja starter jääbki vooluta.
Tavaline autorelee lisareleeks ei sobi, kohe selgitan, miks. Autoreeleedel on mähise pingestumisel ühenduvad kontaktid, vaja on aga ümberlülituvate kontaktidega releed, midagi taolist nagu pildil. Teiseks on parem, kui lisarelee mähise takistus on võimalikult suur, et ei nõuaks suurt voolu, nii igaks juhuks. Kontaktide talutava pinge/voolu osas on valik suvaline, suurt voolu sealt läbi ei käi. Mingi valik on näiteks siin: http://www.oomipood.ee/category/relee/r ... sort=p_asc
Ja ikkagi on süsteemi toimimise aluseks korras generaator...
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli