lada 111 süütelukk

lada 111 süütelukk

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

lada 111 süütelukk

#1

Postitus Postitas kopp » 31 Aug 2012 17:19

Täna hakkas süütelukk raskemalt käima ja starter kipub peale jääma.Kuidas arstida?Õlitamiseks tuleb maha monteerida või saab nt 40wd august sisse lasta? On kellegil kogemusi?Üks varjant on salalukk peale ja starter eraldi nupust.

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#2

Postitus Postitas MargusR » 31 Aug 2012 21:58

Võta lukk roolisamba küljest maha ja osadeks.Saad määrida muukide poole ilusti ära ja läheb jälle.Ja kui see ei aita,siis uus lukk pole ka nii ulme hinnaga.Mingi eraldi aretusega ise küll ei viitsiks jebida.:D
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

#3

Postitus Postitas kopp » 01 Sept 2012 15:37

Lukk maas ja pulkadeks,korralik kiht sodi sees,muugid vedrud ja lullad laual laiali ja mõistus otsas.Muukidetta lukk peale tagasi ja läks ka käima.Poest vaatama uue luku.Mille jaoks see mikrolüliti seal võtme otsas on?Töötab ka ilma lülitita.Kas samara 08-09 on sama lukk peal?

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#4

Postitus Postitas MargusR » 01 Sept 2012 15:54

Mikro on selle uste avamise ja muu pahna näitajate juht keskkonsoolis+süütevõtme sissejätmise alarm.100 seerial on oma lukk.On kahte varianti-võta lukk poodi kaasa!
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

#5

Postitus Postitas PikkPresident » 12 Juul 2015 15:01

Siin pole (vist?) juttu olnud, aga kuskilt lugesin, et 100-seeria autodel oli starteri peale jäämine süüteluku tõttu niivõrd sagedane probleem, et maaletooja paigaldas lisarelee. Vähegi oskajal inimesel pole raske seda ka ise teha.

Pilt

Originaalsel starterireleel tuleb klemmi 85 küljes olev massijuhe lahti võtta ja ühendada lisareleega vastavalt skeemile. Lisarelee mähisele tuleb vool generaatori lisaklemmist, millest lähtuv juhe on ühenduses laadimise kontrollambiga (paigaldamiseks hea kasutada joonisel olevat juhtmeotsikut). Kuni generaator ei tööta, on mähis vooluta. Generaatori rakendumisel lülitub lisarelee ümber, mistõttu katkeb pearelee mähise ühendus massiga ja starter jääbki vooluta.

Tavaline autorelee lisareleeks ei sobi, kohe selgitan, miks. Autoreeleedel on mähise pingestumisel ühenduvad kontaktid, vaja on aga ümberlülituvate kontaktidega releed, midagi taolist nagu pildil. Teiseks on parem, kui lisarelee mähise takistus on võimalikult suur, et ei nõuaks suurt voolu, nii igaks juhuks. Kontaktide talutava pinge/voolu osas on valik suvaline, suurt voolu sealt läbi ei käi. Mingi valik on näiteks siin: http://www.oomipood.ee/category/relee/r ... sort=p_asc

Ja ikkagi on süsteemi toimimise aluseks korras generaator...
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline