Rattalaagri vahetus.

Rattalaagri vahetus.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
m
milord
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 26 Juun 2012 19:47

Rattalaagri vahetus.

Postitus Postitas milord »

1118 esiratta vahetust ei ole varem teinud. Ei tahaks huupi lammutada - ehk oskab keegi juhendada...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kolm võimalust.
Ehitad keermelatist, vastava mõõduga torust ja seibidest-mutritest tõmbitsa...
Võtad püstaku alt ja leiad käsi- või hüdropressi....
Lähed koos masinaga remonditöödeks mõnda teenindusse...
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
logman kirjutas: Lähed koos masinaga remonditöödeks mõnda teenindusse...
Ja-jah, oleneb millisesse teenidusse. Soovitavalt mitte kunagi esindusse.
Varnast on võtta meenutus kuidas Helkama-s Diamante esirattalaagrit vahetati. 6 tundi kangutati ja mässati, siis loobuti. Arve 1200 eek-i, mis tol ajal oli tohutu kirves hind. Loomulikult mitte millegi eest kuna töö jäi tegemata. Lõpuks otsustati, et tuleb hunnik pulkasid puruks lõigata ning need uued panna. Eelarve 30 000 eek.-i. Saatsin nad kuu peale ja läksin garaazide vahele niinimetatud nurgatagusesse. Võeti alt ära kogu täiega ja viidi pressi alla. 10-tonnine press ei teinud mitte üks noh aga 40-tonnise vahel lendas hirmsa pauguga lahti. Rattalaager 1200 eek.-i ja tööraha 1500 eek.-i. Võit 27 300 eek.-i.
Seepärast vaata kuhu lähed kui ise vahetama ei hakka.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Pean siinkohal mainima, et nii mõnigi vw laager on haamriga toksides ära vahetatud.
Samara oma sain ainult pressi all kätte (samasugune jõumäng, nagu Arvos kirjutas).
Kogemus näitab, et venelase treitud värgid on tehtud väga tugeva istuga vastupidiselt lääne kraamile. Eksisteerib muidugi ka erandeid - just lugesime :P.
Soomlase tehtud asjadel näiteks võib liigagi sageli laagrid ka kaugelt sisse visata.
Vasta