Probleemid veakoodide lugemisega
Probleemid veakoodide lugemisega
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Vaatasin üle ja minu masinal ebatasase tee andurit pole.
Peale Check Engine tule põlema hakkamist lugesin uuesti veakoode ja sain eelnevale kolmele veel kolm veakoodi lisaks:
4) 0140 – Peale katalüsaatorit asuva hapnikuanduriga ühendus katkenud
5) 0141 – Peale katalüsaatorit asuva hapnikuanduri kuumutuselement on defektne
6) 0113 – Sisendõhu temperatuurianduri väljund on kõrge.
Peale katalüsaatorit olev hapniku andur on jällegi alates Euro 3 masinatel leiduv vidin ja minu masinal pole peale katalüsaatorit ühtegi andurit.
Sisendõhu temperatuuri anduri kohta pole ma aga vastust leidnud - kas selline andur peaks minu autol olema või ei? Kui peaks olema siis kus kohas ta asuda võiks?
Edit:
Sisendõhu temperatuuriandur asub õhulugeja korpuses ja on ühendatud 1. klemmi külge õhulugeja pistikus. Kuid minu masinal sinna juhet ei lähe.
Peale Check Engine tule põlema hakkamist lugesin uuesti veakoode ja sain eelnevale kolmele veel kolm veakoodi lisaks:
4) 0140 – Peale katalüsaatorit asuva hapnikuanduriga ühendus katkenud
5) 0141 – Peale katalüsaatorit asuva hapnikuanduri kuumutuselement on defektne
6) 0113 – Sisendõhu temperatuurianduri väljund on kõrge.
Peale katalüsaatorit olev hapniku andur on jällegi alates Euro 3 masinatel leiduv vidin ja minu masinal pole peale katalüsaatorit ühtegi andurit.
Sisendõhu temperatuuri anduri kohta pole ma aga vastust leidnud - kas selline andur peaks minu autol olema või ei? Kui peaks olema siis kus kohas ta asuda võiks?
Edit:
Sisendõhu temperatuuriandur asub õhulugeja korpuses ja on ühendatud 1. klemmi külge õhulugeja pistikus. Kuid minu masinal sinna juhet ei lähe.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Allah, kas sul peale neid kolme veakoodi masin käivitub ka ? Mul nival samad veakoodid lambdaga, ainult et esimesel. Olen kaks korda lambdat vahetanud, ikka sama lugu. Viimasega õnneks kadus üks ära jäi ainult kütteseade defektne. Mõõtsin juhtmete takistused ära kõik ok. Aga veateade ikka. Peab mingi targema inimese juurde minema. Ise kahtlustan aju viga. Ülejäänud kõik juba proovitud.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Ebatasase tee andur on ikka ebatasase tee kindlaks tegemiseks, tööpõhimõtet on kirjeldatud natukene näiteks siin: http://amastercar.ru/articles/injection_fuel_14.shtml
Minu Samara töös küll mingeid muutusi ei toimunud kui Check Engine tuli põlema läks. Käivitub ka kenasti. Ainus probleem on külma mootoriga kiirendades tekkiv jõnksutamine.mauer kirjutas:Allah, kas sul peale neid kolme veakoodi masin käivitub ka ?
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Anna siis teemas ka teada kas piisab sul ainult lambda vahetusest? Ma korra vahetassin veakoodid jäid ikka peale nullimist alles. Nüüd panin jälle uue lambda, alles jäi ainult lambda küttekeha defektne olek. Vähemalt küttekulu sain normi. Tiit kas sul diagnostivõimalus ka olemas. Mõtlen sellist diagnosti kus saab näiteks ka pihusteid järelt ära võtta jne. Veakoode saan ise ka lugeda ja kustutada.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Ma paar aastat selle vigase autoga ringi sõitnud, kuid see talv hakkas rohkem tõrkuma ja kütuse kulu tõusis ka 11 liitri peale ning sai asi käsile võetud.mauer kirjutas:Anna siis teemas ka teada ...
Kirjutasin Euro 3 aju Euro 2-eks ümber ja tulemuseks on veakoodid kadunud (enam ei otsita puuduvaid andureid taga). Nüüd küll veakoode pole aga mootor ikka jukerdab (kiirendades puterdab nii külmalt kui ka soojalt, jõudu pole ja tühikäik on vahest 2500 rpm) - seega viga polnud selles.
Aju viga pole ka sest sai teist aju ka proovitud ja mehhaaniline viga ka ei saa olla, sest peale värskelt kirjutatud aju paigaldamist töötab mõnda aega enamvähem. Restart teeb ka mõnikord asja paremaks.
Kui keegi tahab siis ma võin aju ümberkirjutamisest ja immo eemaldamisest kirjutada.
Edit: Tegin eraldi teemad:
- Aju kirjutamine
- Immobilaiseri eemaldamine
[/list=1]
Lisaks leidsin inglise k. veakoodide seletused: http://lada-club-deutschland.de/DST-8_F ... glisch.pdf
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Ma pole julgenud varem hõisata aga tundub, et sai korda, sest viimased pool aastat on auto korralikult käitunud. Seda siis peale siibri asendi anduri vahetamist. Asemele läks Veerennist saadud kontakti vaba andur.
Veale sain jälile puht juhuslikult kapoti all anduri pistikut näppides kui tühikäik oli üle 2000-de. Pistiku painutamise tulemusena langes tühikäik normaalsele tasemele. Igatahes imelik viga, sest kui tühikäik oli üle 2000 ja restart ajule teha siis langes ja püsis tühikäik mõned päevad 1000 juures ning hakkas siis jälle tõusma. Gaasi pedaaliga mängimine ei aidanud ja „auku“ ka ei onud sisse kulunud.
Muide, ma olin juba korra seda andurit vahetanud, sest esimesel kulus kuskil 2000 pöörde kandis „auk“ sisse. Lisaks selle vahepealse aja jooksul on vahetatud ka õhulugeja.
Veale sain jälile puht juhuslikult kapoti all anduri pistikut näppides kui tühikäik oli üle 2000-de. Pistiku painutamise tulemusena langes tühikäik normaalsele tasemele. Igatahes imelik viga, sest kui tühikäik oli üle 2000 ja restart ajule teha siis langes ja püsis tühikäik mõned päevad 1000 juures ning hakkas siis jälle tõusma. Gaasi pedaaliga mängimine ei aidanud ja „auku“ ka ei onud sisse kulunud.
Muide, ma olin juba korra seda andurit vahetanud, sest esimesel kulus kuskil 2000 pöörde kandis „auk“ sisse. Lisaks selle vahepealse aja jooksul on vahetatud ka õhulugeja.
-
pPikkPresident
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
- Asukoht: Lõunamaa taeva all
Vast on teema sobilik oma mure kurtmiseks...
Veakood P0140, aju 7.0. Siit foorumist leitud maakeelseks konverteeritud Exceli tabel ütleb puudub teise lamda aktiivsus.
Venekeelne materjal mainib aga ahela katkestust. Kui kompuutrist veateade ära killida, saabub mõneks ajaks vaikus, kuid tuima järjekindlusega tuleb veakood tagasi.
Kas ülevaatusel ei hakata virisema, kui cheki tuli põlema läheb? Samas on minu arusaamist mööda teise lamda ainuke funktsioon katalüsaatori toimimise kontroll.
Kas tormata lamdat ostma või on asi juhtmetes? Põhja alt pistiku juurest on punasel juhtmel isolatsioon veidi vigastatud. Millise aju otsa juurde (ma oletan, et otseteed sinna) too juhe välja jookseb?
Veakood P0140, aju 7.0. Siit foorumist leitud maakeelseks konverteeritud Exceli tabel ütleb puudub teise lamda aktiivsus.
Venekeelne materjal mainib aga ahela katkestust. Kui kompuutrist veateade ära killida, saabub mõneks ajaks vaikus, kuid tuima järjekindlusega tuleb veakood tagasi.
Kas ülevaatusel ei hakata virisema, kui cheki tuli põlema läheb? Samas on minu arusaamist mööda teise lamda ainuke funktsioon katalüsaatori toimimise kontroll.
Kas tormata lamdat ostma või on asi juhtmetes? Põhja alt pistiku juurest on punasel juhtmel isolatsioon veidi vigastatud. Millise aju otsa juurde (ma oletan, et otseteed sinna) too juhe välja jookseb?
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Aju pinout: http://almisoft.ru/pin.htm
Elektriskeemid: http://www.autoelectric.ru/auto/vaz/mp70/mp70.htm
Elektriskeemid: http://www.autoelectric.ru/auto/vaz/mp70/mp70.htm
-
pPikkPresident
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
- Asukoht: Lõunamaa taeva all
Tänan, allah!
Mul kuskilt salvestatud ilus värviline skeem 7.9.7 versiooni kohta, mis on veidi teine maailm. Samal lehel oli ka 7.0 skeem, aga ei ole seda enam üles leidnud.
Leidsin sellise diagnostikajuhise http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... ys_vpr.pdf
Võibolla on siit läbi käinud, aga kordamine on tarkuse ema, endalgi tulevikus hea leida.
Mul kuskilt salvestatud ilus värviline skeem 7.9.7 versiooni kohta, mis on veidi teine maailm. Samal lehel oli ka 7.0 skeem, aga ei ole seda enam üles leidnud.
Leidsin sellise diagnostikajuhise http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... ys_vpr.pdf
Võibolla on siit läbi käinud, aga kordamine on tarkuse ema, endalgi tulevikus hea leida.
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli