1. leht 1-st

111 suri välja sõidu ajal

Postitatud: 24 Okt 2011 18:24
Postitas kopp
Täna suri mootor sõidu ajal välja ja enam käima ei läinud.Bensu pump seisis miskipärast.Paela otsas koju ja asja uurima,pump maha,akulaadia pealt kontrollisin ja töötas.Pistikusse kord tuleb vool kord ei tule(proovimisel oli pump maas).Kust algab too hall juhe millest pluss pumpa läheb?Kus asub too asjandus mis pumba välja lülitab kui vajalik rõhk saavutatud?Kodus proovisin käivitada,aga käima ei läinud nagu lubaks(säde olemas)ilmselt oli täis kuna küünlad märjad.Tegemist 2002 aasta masinaga ja pumpa läheb 4 juhet.

Postitatud: 24 Okt 2011 19:28
Postitas MargusR
Lappasin erinevaid 100 seeria el.skeeme ja ei suutnud küll 4 juhtmega pumpa leida.On variandid 2 ja 3 juhet.3 juhtmega on 21114 ja 21124 mootor.See hall juhe tuleb bensupumba relee klemmilt 87.Relee ise asub koos pea-ja el.ventika releega salongis kus aju on(gaasipedaalist paremal pool põrandal.Bensupumba oma on keskmine.releede kohal on ka kaitsmed kolm 15-amprist.Kontrolli ka seal ikka klemmid ok on kuna koht ise saab niiskust ja soola aurusid.Loodan,et sain abiks olla.

Postitatud: 24 Okt 2011 19:49
Postitas MargusR
Lisaks veel tööpõhimõtte sellel releedevärgil.Süüte sissekeeramisel läheb vool peareleest nii bensupumba-kui ka ventika releedele,pihustitele ja adsorberi klapile.Edasisi sisse-väljalülitusi juhib juba aju vastavalt anduritest tulevatele signaalidele.

Postitatud: 24 Okt 2011 21:10
Postitas kopp
2002a on 4juhtmega ja võtmega keeratavad toruliitmikud,pumba pistik on juhtme küljes rippuv.2005a on juba 3 juhtmega ja pumbal pistik korpuse küljes ja torud juba kiirliitmikutega ja bochi pump mis nats erinev vanemast versjoonist.Homme vaatan releed üle ja tänud info eest.

Postitatud: 25 Okt 2011 16:53
Postitas kopp
Releed kõik korras,aga ei käivitu.Absorberi klapp teeb vahest imelikku häält,üritasin ka tõmmata teise masinaga aga ei miskit,lisaks süttis ka cek-engine.Oskab keegi öelda kus tallinas või harjumaal diagnostikat tehakse?

Postitatud: 25 Okt 2011 17:32
Postitas hautz
Kas väntvõlliandur(kui on), halliandur(kui on) või aju. Alati võib ka muigugi lihtne ühenduseviga olla.

Postitatud: 25 Okt 2011 19:20
Postitas MargusR
Vända asendi andur puudub ainult 2110 mootoril kõige algelisema pritse puhul.Ülejäänud on juba anduriga.Jagajat 2002 aasta autol pole,seega halliandur on välistatud.Kuramuse huvitav on küll siis vene rem.raamat kui skeem 4 juhtme asemel 2 näitab.:D Mul endal on 2005 a. ja on kolm juhet nagu skeemilgi.Igatahes anna teada kui korda saad.Edu!

Postitatud: 26 Okt 2011 18:10
Postitas kopp
Veaks hammasrihm pooleks.Homme lõuna paiku saab uue ja siis saab kokku laduda.Ega uut rihma vist muidu peale ei saa kui tuleb suur geneka rihmaratas eest ära võtta?

Postitatud: 26 Okt 2011 19:02
Postitas MargusR
Täpselt nii!Sul siis 8 klapine mootor,et klappe pähe ei tagunud?Veepumpa kontrolli kindlasti käega rihmaratast loksutades.

Postitatud: 26 Okt 2011 19:35
Postitas kopp
Veel ei tea,aga seiskus täiesti vaikselt.Veepump sai mullu sügisel vahetatud ja loksu tunda polnud.Mõtted liikusid juba diagnosti aja broneerimisele,aga kiikasin veel korra sinna plastkaane alla.Päris plass oleks olnud puksiiril diagnosti sõita nii tühise asjaga.Hommikul käisin veel kõikide andurite pistikud üle ja proovisin ka teisi küünlaid,korra törtsu lubas kuid ei miskit.

Postitatud: 26 Okt 2011 19:51
Postitas MargusR
8 klapine on lollikindel.16 oleks päädinud korralikuma väljaminekuga.Uus 1,6 nagu mul on samuti rihma purunemise vastu kindlustatud.

Postitatud: 29 Okt 2011 14:50
Postitas kopp
Rihm vahetatud ja mootor nurrub nagu vanasti.Seci tule pani põlema ilmselt lamda andur kui tõmmates puhas bens katist läbi pressiti.Tegin väikse proovisõidu ja sellega kustus ka seci tuli.
Spidol 54tuhhi ees ja ootasin 60 tuhhi hooldust.

Postitatud: 29 Okt 2011 20:30
Postitas MargusR
Kusjuures endalegi üllatus on see,et 45000 tagant soovitatakse rihma vahetada.Lugesin üht uuemat remondiraamatut 100-seeria kohta.Mul läks rihm 10000 pealt katki,aga õnneks on 1,6 samuti klapi-kolvi kokkupuute eest kaitstud.

Postitatud: 30 Okt 2011 15:37
Postitas kopp
Kes teab mis kvaliteediga need venku rihmad on,mul läks mingi continental rihm peale,pingutusrullikule toppisin tavotti sisse uuesti.Kui tihti seda geneka rihma peaks vahetama?

Postitatud: 30 Okt 2011 17:40
Postitas MargusR
See rihm mis minu omal lendas,oli Contitech.Rullikud olid vene omad ja ohh imet-laagrid kahisesid juba:D.Nüüdseks peal firma Finwhale(saksa) rihm ja MS rullikud ning probleemi pole ptüi-ptüi-ptüi.Geneka rihm on 60000 välbaga,aga elu näitab,et kui korralik rihm on,siis 90000 pole ka probleemiks läbi sõita.Ise järgi proovitud.

Postitatud: 31 Okt 2011 10:47
Postitas olaaf
MS rullikud tuleks kohe üle kontrollida - enne kui on hilja!

Postitatud: 31 Okt 2011 19:04
Postitas MargusR
Nüüdseks rullikud juba 33000 sõitnud ja pole hullu midagi.Äia kaheksal kestab ka ilusti.Eks igal tootjal esineb erandeid,mis on täiesti mõistetav.Aga kasulik info ikkagi.