K: Pidurivoolikud

K: Pidurivoolikud

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

K: Pidurivoolikud

Postitus Postitas plant88888 »

Tere jälle,

Nimelt nädala tagasi purunes üks piduritoru/ voolik ja seetõttu kadusid ka pidurid.
Nüüd nähes neid torusid põhjaalt, otsustasin vahetada terve süsteemi ja arvatavasti üle minna ka vasktorudele. Peaksid olema tunduvalt vastupidavamad eesti ilmastikuoludele.

Aga mõõdudest- ise mõõtes sain läbimööduks eelmisel torul 5 mm ja süsteemi kogupikkus veerennist öeldi vähemalt kuhugi 4/ 5 m kanti, mis tundus kuidagi üllatavalt suur.
Kas keegi oskab kiiresti öelda, kes on samaral kogu torustiku äravahetanud, kas need mõõdud peavad paika, sest mõtlesin õhtul minna vaatama ehituspoodidest konkureerivad vase hindu, sest veerenni pood on kuidagi kalliks läinud viimasel ajal

Aitäh.
jon
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

ehitus poest sa nii paksu seinega vask toru vaevalt, et leiad mis piduri survele vastupeaks.
Samas mõned autopoed müüvad ka meetri kaupa toru aga need üldjuhul otsastatakse kohapeal, mis on minu silmis ka targem valik. 4-5 meetrit täiesti normaalne kulu minuarust. Klassikule läks mul umbes 7m.

[Muudetud: 11/12/2010 zajetz]
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Kusjuures eelmist toru uurides, seda mis katki läks, see tundub küll väga õhukese seinaga olevat- vb on ka rooste selle kallal korralikult vaeva näinud.
Veerennist öeldi küll sisemine/ ja välimine diameeter, aga meelest läinud. Peab vist ikka jääma sõltuvusse sellest poest ja pm kõik sealt ostma:D
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Mina vahetasin pooled terastorud vasktorude vastu.Tutermaal Lepstoni äris tehakse ootetööna,nipli hind oli äkki kumpa ja toru meeter miski 50.-
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Vasktoru meetri kohta see väga odav hind, veerennist küsiti siis kogu torustik kuskil 5 m ja hinnaks tuli ligikaudu 900 krooni. Meetreid võis rohkem olla.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Pane aga tavalised terastorud külge! Lase tõrvasprayga üle, küll nad siis kestavad vähemalt 10 aastat..... Vase peale üleminek läheb keerukaks ja kalliks.
Samas võib ka originaal torud ära tsinkida, või üle joota....
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

fixuses on 90 eeki meeter ja selles hinnas on otsa pressimine sees. ots maksis ka 5-10 eeki. enda auto torud ja mitmel tuttaval ka seal tehtud.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: viaccessVase peale üleminek läheb keerukaks ja kalliks.
Mis seal keerukat on?
Ma käisin eelpool nimetatu Lepsoni Äris ja lasin vastava pikkusega torud valmis teha, otsad võtsin vanade torude küljest. Mingid ulme hinda küll ei küsitud.
Uue vasktoru paigaldamine sama lihtne kui raudtoru, kui mitte lihtsam, vähe lihtsam painutada.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Sarnase teema kohta ka küsimus selle rõhuregulaatori kohta. Kas see täiesti pulkadeks ka käib nagu peasilinder nt.
Seetõttu küsin, et vana toru läks sealt lähedalt katki, ning kardan et regulaatorisse tõmmanud sodi ja pahna. Surveõhku ka pole, et lihtsalt läbi saaks puhuda.
Ma oma vazi raamatust vaatasin, et nagu idee poolest peaks käima, aga kuidas, see mulle arusaamatu.

[Muudetud: 11-12-2010 plant88888]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Üks küsimus veel selle rõhuregulaatori kohta, logmani joonis on abistav ja tänud selle eest, aga ...
Kas demonteerimiseks tuleb eemaldada jupp 3512 ja peale seda saab jupid silindri seest välja lükata? Kas jupp 3512 ei kahjustu eemaldamisel, nimelt tegemist välisel vaatlusel mingisuguse kummitükiga, mitte keermega poldiga?
Äkki oskab keegi targem nõu anda, kes on praktikas selle läbi teinud?
Aitäh
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Et siis millised 3512 jupist käib jutt?
Ilmselgelt seal on mitu detaili mille koodi teine pool algab numbritega 3512.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Sorry, mõtlesin juppi 2108- 3512073
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Ei pea eemaldama.Jupid saad seest kätte kui eemaldad tolmukatte ja selle all oleva lukuseibi(o-rõnga);)

[Muudetud: 16-12-2010 MargusR]
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Vabandust rõhuregulaatori lolli küsimuse kohta, puhastasin kate peal ja tomukatte alla oli ikkagi tekkinud selline tavotilik kiht, mille alt ei suutnud tuvastada nn lukuseibi.
Nüüdseks rõhuregulaator koos peasilindriga puhastud ja täna lähevad alla uued torud. Saab auto jälle sõidukorda :)
Aitäh kõigile, Jon
Vasta