K: 111 tagapidurite vahetus
K: 111 tagapidurite vahetus
-
mmesasja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 20 Juun 2010 21:51
- Asukoht: Pärnu
- Autod: lada omanik
K: 111 tagapidurite vahetus
Kui raske see on, ja mis vahendeid vaja on?
pole siiani vahetanud tagumisi(trummli) pidureid...
lugesin foorumist ka , aga enamus tagaveoliste kohta
pole siiani vahetanud tagumisi(trummli) pidureid...
lugesin foorumist ka , aga enamus tagaveoliste kohta
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vaatasin väheke siit seda ehitust http://www.autosoft.ru/online/acat/
ja tuleb välja, et uuematel masinatel juba asjandusi muudetud ning seda just seisupiduri osas.
A tegelikult ei tähenda see suurt midagi. Võta lahti, tutvu eluga ja kui kardad, et midagi valesti läheb, tõsta terve tagumine ots pakkudele ning tee algul üks ja siis teine pool korda.
Nii hää vahepeal vaadata, kas saab süsteemi õigesti kokku .
Õhutamine jäta kõige lõppu ja selleks on kasulik masin ikkagi ratastele toetada, sest tõstetud tagumik=allalastud sild ja pidurijõu regulaator võib kanali sootuks bokeerida.
Loodame,et pole tarvis õhutada, kuid mine sa tea mis sealt leida on.
ja tuleb välja, et uuematel masinatel juba asjandusi muudetud ning seda just seisupiduri osas.
A tegelikult ei tähenda see suurt midagi. Võta lahti, tutvu eluga ja kui kardad, et midagi valesti läheb, tõsta terve tagumine ots pakkudele ning tee algul üks ja siis teine pool korda.
Nii hää vahepeal vaadata, kas saab süsteemi õigesti kokku .
Õhutamine jäta kõige lõppu ja selleks on kasulik masin ikkagi ratastele toetada, sest tõstetud tagumik=allalastud sild ja pidurijõu regulaator võib kanali sootuks bokeerida.
Loodame,et pole tarvis õhutada, kuid mine sa tea mis sealt leida on.
-
mmesasja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 20 Juun 2010 21:51
- Asukoht: Pärnu
- Autod: lada omanik
nii, lahti võetud...
midagi müstiliselt keerulist ei ole, KUID...niplid sain lahti torutangidega:), ainuke mis roostes oli ja kätte ei saanud oli 1 splint, mis käibklotsi ja hoova vahel. käsipidur ei tööta ikka,
tross lahti, hoovastik liigub, samas see hoob trumli sees liigub äärmiselt vähe, ühel poolel käib muuseas ringi, teiselpoolel on natuke kinni võtnud ....hakkan edasi vaatama,
[Muudetud: 4-8-2010 mesasja]
midagi müstiliselt keerulist ei ole, KUID...niplid sain lahti torutangidega:), ainuke mis roostes oli ja kätte ei saanud oli 1 splint, mis käibklotsi ja hoova vahel. käsipidur ei tööta ikka,
tross lahti, hoovastik liigub, samas see hoob trumli sees liigub äärmiselt vähe, ühel poolel käib muuseas ringi, teiselpoolel on natuke kinni võtnud ....hakkan edasi vaatama,
[Muudetud: 4-8-2010 mesasja]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sorry, valetasin uue kässari osas .
Tegelikult on kõik vana ja täpselt sama süsteem nagu samaarilgi, ainult uutel on kiiruse andur tagarattasse peidetud, mida ekslikult uueks seisupidurisüsteemiks pidasin . Minu viga, ei lugenud korralikult pildilt välja.
Sa vaata, kui hästi trossid liiguvad ja vajadusel võid trosside tagaotstes olevad vedrud (ümber trossi keritud) umbes poolteist või kaks cm lühemaks lõigata.
On olemas mingeid haigeid trosse, milledel need vedrud juba sünnist saadik liiga pikad. Kulunud hoovastikuga tekib samuti seesama efekt, et vedru surutakse lõpuni kokku, aga klotsid pole veel vastu trumleid jõudnudki.
Tee kõik detailid roostest ja paagatanud mustusest traadikettaga puhtaks, hõõrdumiste vähendamiseks pane omavahel kokkupuutuvatele pindadele vasemääret vahele ja peab töötama.
Vaata ka siit, kuidas saab veel käsipidurit "remontida" :
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 011&page=8
[Muudetud: 4-8-2010 logman]
Tegelikult on kõik vana ja täpselt sama süsteem nagu samaarilgi, ainult uutel on kiiruse andur tagarattasse peidetud, mida ekslikult uueks seisupidurisüsteemiks pidasin . Minu viga, ei lugenud korralikult pildilt välja.
Sa vaata, kui hästi trossid liiguvad ja vajadusel võid trosside tagaotstes olevad vedrud (ümber trossi keritud) umbes poolteist või kaks cm lühemaks lõigata.
On olemas mingeid haigeid trosse, milledel need vedrud juba sünnist saadik liiga pikad. Kulunud hoovastikuga tekib samuti seesama efekt, et vedru surutakse lõpuni kokku, aga klotsid pole veel vastu trumleid jõudnudki.
Tee kõik detailid roostest ja paagatanud mustusest traadikettaga puhtaks, hõõrdumiste vähendamiseks pane omavahel kokkupuutuvatele pindadele vasemääret vahele ja peab töötama.
Vaata ka siit, kuidas saab veel käsipidurit "remontida" :
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 011&page=8
[Muudetud: 4-8-2010 logman]
-
mmesasja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 20 Juun 2010 21:51
- Asukoht: Pärnu
- Autod: lada omanik
nii....ostsin uued trummlid, all uued trossid, kuid tekkis probleem tagasisaamisega...pingutan, mis pingutan, ei võta korralikult kinni...ühel rattal veel võtab midagi, teisel jõuab käega edasi keerata...
vaatasin teemat...proovin sauti seda splinti teha sinna...äkki aitab
[Muudetud: 4-8-2010 mesasja]
vaatasin teemat...proovin sauti seda splinti teha sinna...äkki aitab
[Muudetud: 4-8-2010 mesasja]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No seal see kala olla võibki, et kahe klotsi vahel olevas latis käsipidurile mõeldud pilu on liiga pikaks kulunud.
Aitab see nipp: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=90661
või uus latt.
Nippi kasutaks meelsamini. Mu samaral oli kogu see värk nii kulunud, et pistsin vahesse lausa viie mm-se kruvi , aga tööle sain.
Ja muide näiteks VW-l on selle mota pandud splindi asemel sinna juba tehasest paigaldatud pikk kolmnurkne tila, mida kerge vedruke ajapikku vaikselt allapoole tirib. Nii on klotsid trummlist alati ühekaugusel. Kui tila klotside kuludes päris alla jõuab, on aeg uued klotsid panna. Väga hea süsteem mida kannataks ka ise ladale külge nokerdada.
Ehk mõnel päeval saan siia ka VW süsteemist pildi tehtud.
[Muudetud: 4-8-2010 logman]
Aitab see nipp: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=90661
või uus latt.
Nippi kasutaks meelsamini. Mu samaral oli kogu see värk nii kulunud, et pistsin vahesse lausa viie mm-se kruvi , aga tööle sain.
Ja muide näiteks VW-l on selle mota pandud splindi asemel sinna juba tehasest paigaldatud pikk kolmnurkne tila, mida kerge vedruke ajapikku vaikselt allapoole tirib. Nii on klotsid trummlist alati ühekaugusel. Kui tila klotside kuludes päris alla jõuab, on aeg uued klotsid panna. Väga hea süsteem mida kannataks ka ise ladale külge nokerdada.
Ehk mõnel päeval saan siia ka VW süsteemist pildi tehtud.
[Muudetud: 4-8-2010 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Täpselt nagu klassikul.
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=413_42235
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=413_42222
Kuram, kui kenad värvipildid
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=413_42235
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=413_42222
Kuram, kui kenad värvipildid