Samara ei lähe soojast peast hästi käima.Milles probleem võib olla?

Samara ei lähe soojast peast hästi käima.Milles probleem võib olla?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
g
gold112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 29 Sept 2009 22:39
Asukoht: jõgevamaa
Autod: kuna oman ka ladat

Samara ei lähe soojast peast hästi käima.Milles probleem võib olla?

Postitus Postitas gold112 »

mul selline probleem, et samara ei lähe soojast peast hästi käima... kas see võib olla termoanduri viga?


[Muudetud: 12-1-2009 Priidic]
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Kas toore klapp on ikka täielikult avatud?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Mis aasta samara? Jahutusvee termoandur ei tohiks käivitust mõjutada?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
g
gold112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 29 Sept 2009 22:39
Asukoht: jõgevamaa
Autod: kuna oman ka ladat

Postitus Postitas gold112 »

96 aasta, pritsung...
algul arvasime, et asi võib olla lambda anduris kuid polnud...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt õhulugeja või temp andur ikka vigane,
96a oli veel GM pritsega? õhulugeje keskelt alu sulamist mitte täis plastist?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

Analoogne viga on nüüd ka mind tabanud.Jamad saabusid koos külmadega.Külmast peast käivitades läheb vahel kohe käima, vahel tahab"meelitamist "saada aga soojast peast(eriti kui tagurdades või esimese käiguga liikuma hakates välja peaks surema)on käivitumine võimalik ainult pikka ketramisega ja gaasi põhjas hoidmisega.Ühesõnaga-mootor saab liiga rikka segu.Küünlad panin uued, kasu polnud.Ilmselt miski andur kalab aga kuidas seda kindlaks teha ilma kompuutrit peale ostmata(kuramuse külm on praeguste ilmadega juhtmetega toimetamine)Kas õhulugeja võib tuksi minna kui mootorilma selleta töötas ca 10 minutit?See oli vajalik süsteemi õhutamiseks ja hetkel pistik korralikult küljes ja ühtegi hoiatustuld ka ei põle.
Tegu siis GM pritsega ja küttekulu tundub ka üle keskmise olevat(aga pole fakt, et just andur põhjuseks kuna enamus otsi on väga lühikesed)
Bensufilter on vahetamata aga sõites ei "poo"ja külmalt läheb käima ilma pikalt käiamata.Küünlad(teine,kolmas märjad)ning suhteliselt tahmased.

Millist temp andurit siin on silmas peetud võimaliku veana ja kas selle korrasolekut kodustes tingimustes annab ka kontrollida?Kas ajusse jäänud veateated võivad sellist anomaaliat põhjustada?(aju reseti pole teinud)


Vabandused ette aga soojas toas arvuti taga on hetkel"mugavam"remontida ja otsida võimalike lahendusi:D
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ütlen kohe välja, et ei ole ühtegi pritsega samarat oluliselt peale õli kontrollimise rohkem puutunud (pole lihtsalt olnud juhust), küll aga analoogseid VAG grupilisi.
Ehk taoline sümptom viitab vahest väsima hakkavale süütepoolile VAG grupiliste puhul.
Kuna ei tea kas pritsemootoriga Samaral on üks süütepool ja jagaja või neli eraldi või suisa süütemoodul, siis ei hakanud ka kindlalt pakkuma. Et kindlasti on kuskil antud süütepooli kontrollimiseks vajalikud parameetrid, nii et saab ju üle kontrollida.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Mine käi Aravetel August Voore juures ja ta teeb Sul auto korda.Tallinnas teeb ka Allserv,aga hinnad kallimad ja usaldan Vooret rohkem.Aju resetti ära tee!

[Muudetud: 18-12-2010 kopp]
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

Algselt postitas: kopp
Mine käi Aravetel August Voore juures ja ta teeb Sul auto korda.Tallinnas teeb ka Allserv,aga hinnad kallimad ja usaldan Vooret rohkem.Aju resetti ära tee!

[Muudetud: 18-12-2010 kopp]
Kahjuks ei tunne nimetatud isandat...miski kontakt?
Kallim hind polegi nii hull kui abi saab kuna Arvavetele siiski jupp sõitu pealinnast ja ka see maksab.Kui Allserv Samarikut ära ei põlga, siis lihtsam-odavam sinna minna kui nad võimelised abistama.

tänud!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

süütemoodulit on töötamise ajal kuulda - puterdab ja jukerdab.

küruserõhk puhustirennis või tilkuvad pihustid äkki hoopis..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

Algselt postitas: olaaf
süütemoodulit on töötamise ajal kuulda - puterdab ja jukerdab.

küruserõhk puhustirennis või tilkuvad pihustid äkki hoopis..
ei puterda-jukerda
töötades on pöörded ühtlased ja ei kõigu
tilkuv pihusti?
Kuna asi ilmnes just miinuskraadidega siis ise panustaks rikkale segule mis tekib valeinfost ajus või on mõttekäik liiga vale?

kütuserõhk ja pihustid peaks olema jäävad vead mitte nii, et vahel töötab ja siis mitte?
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Kui pihusti tilgub (ei sulgu korralikult) siis uputabki käivitamisel ära. Kui mootor töötab siis käib juba piisavalt õhku kollektorist läbi.
Lamda kontrollitud?
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

Kahjuks kõik mis tehtud kohe mure juures kirjas(sisuliselt ainult küünlad vahetatud)
Aga kas võiks siis eeldada, et teine-kolmas pihusti laseb läbi kui need küünlad olid märjad?Huvitav, et ta seda siis alati ei tee...Lamdast ei tea kahjuks muhvigi kuna varasemalt neljal autol see nullitud ja ei mõjutanud käivitamist sugugi seda moodi.Samaral teisiti?
Et miinuskraadidega pole siis sümtomid seotud vaid lihtsalt loomulik väsimine?
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Algselt postitas: Alex
Algselt postitas: kopp
Mine käi Aravetel August Voore juures ja ta teeb Sul auto korda.Tallinnas teeb ka Allserv,aga hinnad kallimad ja usaldan Vooret rohkem.Aju resetti ära tee!

[Muudetud: 18-12-2010 kopp]
Kahjuks ei tunne nimetatud isandat...miski kontakt?
Kallim hind polegi nii hull kui abi saab kuna Arvavetele siiski jupp sõitu pealinnast ja ka see maksab.Kui Allserv Samarikut ära ei põlga, siis lihtsam-odavam sinna minna kui nad võimelised abistama.

tänud!
Palun http://www.araveteauto.ee/?page=remont.Olen külastanud mõlemat asutust ja Allservi rohkem minna ei soovi.Voore teeb kindlaks mis lülla tuksis vahetad ära siis näpib arvutikallal natuke ja teeb proovisõidu,kui vaja siis mitu proovisõitu.Remondist lahkud korras autoga.Kuskil mujal teenendustes pole veel näinud,et proovisõitu tehtaks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

:D see viimane lause on nüüd küll sulaselge liialdus, proovisõite tehakse ikka enamustes kohtades.
tilkuva pihusti näitab gaasianalüsaator ka ära,
loomulikult võib viga olla ka temp anduris.
viimase takistused on kindlasti kuskil kirjas - ja need saab ära mõõta.

kompresiooni oled mootoril ära mõõtnud muidu?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

No võib muidugi süütemoodul ka olla, kui arvad et sümptomid just külmaga seotud. Süütemoodulis ju 2 süütepooli + elektoonika. Kui 2,3 silindri pool väsinud siis võib nii olla küll. Kuidas säde välja näeb?

[Muudetud: 19-12-2010 tiit]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Kas plinkkood ei ütle miskit?
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

olaaf-ei ole...puudub mõõduvahend
sädet ei ole vaadanud(pole kes starterit annab)
ja plinkkood?et vaja pistikust otsad kokku ja lugeda?veel ei ole maadelnud kuna õues tõesti külm ja auto tõesti pühapäevasõiduk.(ja ausalt öeldes ei tea ka kuda see käib)

Nii palju olen nüüd mõtteid siit saanud, et vaja siiski korra aju nullida ja pistikud üle käia ning kui see ei aita, siis diagnosti.Arvuti taga ei remondita ja hanges ka mitte(peale eelmist projekti pole ka vähimatki soovi)

Rõhutan veel, et jamad hakkasid peale töötva mootoriga soojenduse õhutamist ja õhulugeja pistik oli lahti päris pikalt.Aga tänud kaasamõtlemast!
Hädapärased sõidud saab ju tehtud kuigi autot vahepeal välja suretada pole just targim tegu:D sest praegu on probleem ainult käivitamisel ja seda ka mitte alati.

Kui jagu ei saa, läheb emexisse kuna remontimine on auto hinda arvestades suht mõttetu toiming kahjuks:sein

[Muudetud: 19-12-2010 Alex]
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Ära emexisse viimisega küll kiirusta, soovitan tee eelpool soovitatud mõõtmised ära, natukene nuputamist ja nõupidamist targematega ja hea õnne korral võid väga odavalt pääseda, omades töötavat autot. Lihtsalt natukene vaeva tuleb näha:).
Edu
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Nullid aju ära ja siis lähed diagnosti?Mul keelas diagnostik aju nullimise.
Vasta