1. leht 1-st

Esisild ettepoole?

Postitatud: 21 Okt 2009 13:27
Postitas france2
Nimelt sai mõeldud, et tuua samaral esisild ettepoole. Kuid mind hakkas vaevama mõte, et kui kurvist väljatulles kiirendada rattad välja keerates siis rehvil haarde pind ju väheneb (rattas ju kaldu). Huvitav ka mure ka muretsemist väärt või ei tasu mõelda nii palju:lol

Postitatud: 21 Okt 2009 14:38
Postitas olaaf
sinu eeldus on täiesti tõene, kui kere kurvis ei kaldu ning vedrustuse käik puudub...
päris maailmas kurvis kere kaldub, ning ratta nurk muutub ning, kui sa ei aseta ratast viltu tekib mure, et rehv kannab ainult välimise äärega.
ettejooksu suurendades hakkab kurvis kangutades tööle aga kogu rehvi pind.

loomulikult on igal asjal piirid millest üle minnes tekib rohkem kahju kui kasu.

NB! tugilaagrid pane siis 11x seeria omad - nendel on palju tugevam konstrui!
vaata näiteks bmw või mb esiratast väljakeeratud olekus - ratas on ikka väga suure kalde all!!!

[Muudetud: 21-10-2009 olaaf]

Postitatud: 21 Okt 2009 14:49
Postitas Allan123
Sinu probleem siis pole mitte pidamises aga koos esisillaga pead ettepoole tõstma kogu mootori, vastasel juhul hakkavad poolteljed vastu karterit ja käigukasti käima. Ka väikese väände puhul tulevad ka poolteljed kasti seest välja - see juhtub ka siis, kui nina ülearu kõrgele tõsta.

Postitatud: 21 Okt 2009 15:15
Postitas olaaf
millest selline arvamus?
mul on samaral esisild ca 2,5-3cm ettepoole toodud - poolteljed on küll nurga all, kuid vastu karterit ei käi. kuskil sent on veel ruumi
kuna mootoripadjad on tugevad siis mootor kuskile suunas ei liigu.

[Muudetud: 21-10-2009 olaaf]

Postitatud: 21 Okt 2009 22:51
Postitas Allan123
jah olen nõus, kui sild on uniballidel - kui kummidel näete üsna varsti karteril ja assidel kriime. Kõik oleneb ka muidugi kasutusest - olen siin suht uus ja kogemused pärinevad 90-te algusest. Tehnika on edasi arenenud.

Postitatud: 04 Okt 2010 22:45
Postitas m6mm
Nii, minu autol on küll toru sild, aga põhimõte on säilinud sillal. Sai rattad viidud maksimaalselt ette(~6-7cm), mina ei tahaks kuidagi uskuda, et poolteljed kuhugi vastu hakkaksid käima, seal oli ruumi karterini 4-5cm ja arvestades seda, et sõites auku liigub ratas taha poole mitte ette!?
Aga kui viia sild nii palju ette, tekkis uus probleem mida polnud veel kusagilt kuulnud. Nimelt rattaid põhja keerates jooksis stabika kondi polt velje sisse ja tegi oi kui suure soone velge:wow