Kuidas nende klappidega käituda? 08.
Kuidas nende klappidega käituda? 08.
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Kuidas nende klappidega käituda? 08.
Nii kõik abi valmid asja mehed eriti sõber Olaaf, kellel teadmisi kamaluga. Asi nüüd selline: Lada 08-2002. ja oli ilge probleem 3. püti vea tuvastamisel! Mõtlesin, et saab lisaõhku- võtsin märja käsna ja käisin kollektori üle, ei mingeid muutusi- kolmas ikka lonkab. Asja olu, et lonkamine hakkab kohe peale mootori soojenemist, andis veel ainult ühe võimaluse kontrolliks koduste vahenditega. Kaliibrid välja klapivahesid ?ekkima, tulemus:1234 sisse-0,20/0,15/0,20/0,20 aga välja-0,25/0,25/0,05/0,20. Kas selle loogika järgi saab olla, et 3 püti väljalaske klapp soojalt ei sulgu? Ja kuidas krt neid seibe vahetatakse ja kust neid saada on? Paluks töökäiku- endale tundub ebaloogiline, et selleks tuleks nukkvõll maha võtta!!!??:yllatunud
Nüüd tekib tunne, et asjameestel on mingi vidin, millega klappi alla surutakse ja seib vahelt ää lipsatakse -On nii????
Suuted tümad kuulamast.
Nüüd tekib tunne, et asjameestel on mingi vidin, millega klappi alla surutakse ja seib vahelt ää lipsatakse -On nii????
Suuted tümad kuulamast.
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Sedasi suured semud foorumlased. Sõpra ikka hädas ja sai sünnipäeval käidud ja tuli teemaks minu lonkav Samari 3. pütt...... külamees kohe varnast manokas välja ja täna t?ekkisin lõpuks surved püttides ära. Mis te ise arvate: 1234 pütid-1234surved: 13,5 12,5 3,2 12,5. Sellega on peale tilga õli lisamist pütti kõik öeldud.
Diagnoos: mõrv-3. pütti klapid lasevad täiega läbi!!! Olen õigel teel?
Üldises mõttes oli teist kõigis tubli abi, nüüd tuleb hakata rahakotile diagnoosi andma:) Huvitab palju MASU ajal mootoripea remont maksma läheb- mõttes, mida vajan: klapikamrikaanetihend, plokikaanetihend, kollektori tihendid, (võimalik et) 2klappi- tööks vajalik olemas ja seda ka varem teinud- kui pole miskit spetsi vaja Samaritel- samas küsin äkki on keegi valmis tegema- mis HINNAGA, endal ajaga kitsas ja ruume pole?
Tänud endiselt!
Diagnoos: mõrv-3. pütti klapid lasevad täiega läbi!!! Olen õigel teel?
Üldises mõttes oli teist kõigis tubli abi, nüüd tuleb hakata rahakotile diagnoosi andma:) Huvitab palju MASU ajal mootoripea remont maksma läheb- mõttes, mida vajan: klapikamrikaanetihend, plokikaanetihend, kollektori tihendid, (võimalik et) 2klappi- tööks vajalik olemas ja seda ka varem teinud- kui pole miskit spetsi vaja Samaritel- samas küsin äkki on keegi valmis tegema- mis HINNAGA, endal ajaga kitsas ja ruume pole?
Tänud endiselt!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mõlemad klapid vaevalt sul läbi lasevad.. ilmselgelt lahkub surve kolmandast silindrist väljalaskeklapi kaudu...
mina esialgu reguleeriks 3 silindri klapivahe paika, enne mootori lammutamist.
eriti kui ilge masu käes.
tuled ise kohale tõmbad ise laiali ja paned kokku ja viskan sulle sinna õige seibi vahele ja surved saab ka ära kohe mõõta siis...
nukkvõlli ei pea selleks maha võtma!
[Muudetud: 13-7-2009 olaaf]
mina esialgu reguleeriks 3 silindri klapivahe paika, enne mootori lammutamist.
eriti kui ilge masu käes.
tuled ise kohale tõmbad ise laiali ja paned kokku ja viskan sulle sinna õige seibi vahele ja surved saab ka ära kohe mõõta siis...
nukkvõlli ei pea selleks maha võtma!
[Muudetud: 13-7-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Andsin talle juba vajaminevad plaadid. Kui õieti aru sain, siis vahetas ta need juba ära. Tundub jah et seal on midagi rohkem viga kui klapi vahe.
Ega ennem teada saa kui pea on maha võetud. Kas viga klapides või äkki kolvirõngastes.
NB! Minu samaari vana mootor on täiesti komplektne, garaazi nurgas uut omaniku ootamas:D.
Ega ennem teada saa kui pea on maha võetud. Kas viga klapides või äkki kolvirõngastes.
NB! Minu samaari vana mootor on täiesti komplektne, garaazi nurgas uut omaniku ootamas:D.
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Klapipesaga teeb ta mida? Isiklikult olen sooveldanud nii disla- kui benamootorite klappe, kuid pole näinud olukorda, kus peaks peasa vahetama- millest selline tegevus koosneb? Kui mingi termo-tuuma sisse-välja surumist vaja, siis ma olen vist jännis!:)
Sellega on nüüd, siis selle ajani, kui pea maas ja sooveldus tehtud ning kui mõni sent üle jääb tihendite soetamiseks.
Tulen siis tagasi ja seletan kuda läx- kui vahe peal abi vaja pole!
Tümad kõigile!
Sellega on nüüd, siis selle ajani, kui pea maas ja sooveldus tehtud ning kui mõni sent üle jääb tihendite soetamiseks.
Tulen siis tagasi ja seletan kuda läx- kui vahe peal abi vaja pole!
Tümad kõigile!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sa teed nalja või?
uus kaanetihend oli viimati vist kallim, kui klapp..
pealegi oleks hea kõik klapid üle soveldada.
samas kui asjad laiali oleks hea võimalus vaadata üle veepumba ja mootoririhma/rulliku seisukord ning vajadusel ka need vahetada!
uus kaanetihend oli viimati vist kallim, kui klapp..
pealegi oleks hea kõik klapid üle soveldada.
samas kui asjad laiali oleks hea võimalus vaadata üle veepumba ja mootoririhma/rulliku seisukord ning vajadusel ka need vahetada!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."