Lada 21083 2002.a. Veakoodid?
Lada 21083 2002.a. Veakoodid?
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Lada 21083 2002.a. Veakoodid?
Nii Kompu peal, teatas vead 300 ja 303- ehk lühidalt 3 pütt jätab vahele. Arvasin süütemoodul- ostsin ja panin peale uue- MITTE MISKIT EI MUUTUNUD???? Veakoodid ka samad. Säde olemas ( küünal maha ja 3-ga käima), tundus et ei tule kütet peale, ei saa arukah!? Mille kuradi järgi see pardakas, siis kindlaks teeb, et 3 pütt vahele jätab ja milleks jätab????:kuri Mõistus otsas- varsti raha kah, kui nii edasi läheb;)
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Mul on ka 21083 samaar ja ka pidevalt näitab (oleneb ilmast, minuarust seotud sellega et kui ilm muutub) 300,303,304-ja nii juba 3 aastat sama moodi, vaheta mida tahad.
Ning olen loobunud juba hammu selle probleemi taga ajamisest:) sest ju mootori töös häirivaid tõrkeid ei ole ainuke mis ütleb et nagu peaksid tõrked olema on kompu:)
[Muudetud: 5-5-2009 atzkarik]
Ning olen loobunud juba hammu selle probleemi taga ajamisest:) sest ju mootori töös häirivaid tõrkeid ei ole ainuke mis ütleb et nagu peaksid tõrked olema on kompu:)
[Muudetud: 5-5-2009 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas saab kuskilt lisaõhku või pihusti kotis (ehk hakkab tilkuma...).
vaheta 3 aj 4 pihusti ära ja kontrolli kolle tihendid üle...
huvipärast võid ära vahetada ka 3 ja 4 süüteküünla ja mõõta kütuse survet pihustirennis.
ma eeldan, et mootoril puudub suur õlikulu ja surve karteris, kompressioon on ikka korras 3 silindris?
mis nägu süüteküünal on?
mis erroreid veel leidis - ehk jätad midagi rääkimata siin
[Muudetud: 5-5-2009 olaaf]
vaheta 3 aj 4 pihusti ära ja kontrolli kolle tihendid üle...
huvipärast võid ära vahetada ka 3 ja 4 süüteküünla ja mõõta kütuse survet pihustirennis.
ma eeldan, et mootoril puudub suur õlikulu ja surve karteris, kompressioon on ikka korras 3 silindris?
mis nägu süüteküünal on?
mis erroreid veel leidis - ehk jätad midagi rääkimata siin
[Muudetud: 5-5-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Küttesurvet just mõõta ei saa, sest puudub sellisele otsale vahend!
Aga mitte just väike töö pole 3&4 püti pihusteid omavahel vahetada- aga see sama mõte oli mul endalgi ja ette see saab kohe võetud!!!!!!!!!
Erroreid muid ei ole, mida ma pole ise tekitanud- kontrolliks!
Õli ei söö - või siis pole veel kogemusi , sõidan hetkel teise autoga ja selle tahaks korda teha ennem, kui kasutama asun!!!!!:ylbe
Hiljem lisan kuda pihusti vahetus mõjus!
Tänud kaasa mõtlemast!
Aga mitte just väike töö pole 3&4 püti pihusteid omavahel vahetada- aga see sama mõte oli mul endalgi ja ette see saab kohe võetud!!!!!!!!!
Erroreid muid ei ole, mida ma pole ise tekitanud- kontrolliks!
Õli ei söö - või siis pole veel kogemusi , sõidan hetkel teise autoga ja selle tahaks korda teha ennem, kui kasutama asun!!!!!:ylbe
Hiljem lisan kuda pihusti vahetus mõjus!
Tänud kaasa mõtlemast!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
mis selline kompu maksma läheb?
ja mille järgi ta küttekulu arvutab? Ajust saab signaale?
Endal ka 1 03a. 083, kuid siiani ei ole midagi täheldand viga olevat, peale selle, et kui maanteel võtad käigu välja, siis tühikäik hakkab lonkama. Kas see võib ka elektroonika viga olla.
Muidu selle kompu võiks küll peale panna...
ja mille järgi ta küttekulu arvutab? Ajust saab signaale?
Endal ka 1 03a. 083, kuid siiani ei ole midagi täheldand viga olevat, peale selle, et kui maanteel võtad käigu välja, siis tühikäik hakkab lonkama. Kas see võib ka elektroonika viga olla.
Muidu selle kompu võiks küll peale panna...
Festina lente!
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
No nii rsk... pihustid tõstsin ringi 2-3 ja ei miskit koodid samad, kuigi alguses lubas nagu, üks kood juures 500- see kiiruseanduri juhe on veel vales kohas!
Aga no enam ei mõista- mille järgi pardakas sellest sotti saab, et just 3 vahele jätab- küünal kuidagi kuivem, kuid tahmane. Nüüd hakkas õli tuli kahh põlema- üks nendest ja tsekkmatorr tuli vahest põleb vahest mitte??:yllatunud
Kui pardakast ajumälu kustutan, siis pooleks sekundiks lööb mootori nurruma aga kohe läheb vanasse jamasse???? Tegu oleks nagu ikkagi segu probleemis!:kuri
Äkki keegi oskab anda nõu, millisel Tallinna ligidal asuval remondi kohal on kogemused Ladade remondis?
Aga no enam ei mõista- mille järgi pardakas sellest sotti saab, et just 3 vahele jätab- küünal kuidagi kuivem, kuid tahmane. Nüüd hakkas õli tuli kahh põlema- üks nendest ja tsekkmatorr tuli vahest põleb vahest mitte??:yllatunud
Kui pardakast ajumälu kustutan, siis pooleks sekundiks lööb mootori nurruma aga kohe läheb vanasse jamasse???? Tegu oleks nagu ikkagi segu probleemis!:kuri
Äkki keegi oskab anda nõu, millisel Tallinna ligidal asuval remondi kohal on kogemused Ladade remondis?
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Kompu oli mingi 1200-1500 vahel ja kätte sain 3 päevaga Pae poest! Juhtmetega on tegu aga lõpux saab asja- mul vaja kiiruse andurisse ühendada ja siis kõik mängud töötavad- partavoiu komp. DELTA DF 115 T toimetab viisakalt soovitan!
Kuid veakoode tuleb vist ise kuidagi tõlgendada, sest omal olen peale aju juba kõik läbi käinud ja 300, 303 kood ei taha kuidagi kaduda!
Kuid veakoode tuleb vist ise kuidagi tõlgendada, sest omal olen peale aju juba kõik läbi käinud ja 300, 303 kood ei taha kuidagi kaduda!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
võta õhulugeja pistik küljest ära korra prooviks.
kas süüteküünla tõstsid ka ringi?
kas vaakumvõimendi töötab normaalselt?
mõõda kompressioon ära kolmandas silindris, ehk klapid ebatihedad.
kas küünlajuhtme vahetasid ka ära mõne teise silindriga?
[Muudetud: 5-5-2009 olaaf]
kas süüteküünla tõstsid ka ringi?
kas vaakumvõimendi töötab normaalselt?
mõõda kompressioon ära kolmandas silindris, ehk klapid ebatihedad.
kas küünlajuhtme vahetasid ka ära mõne teise silindriga?
[Muudetud: 5-5-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Kõik proovitud, peale kompressiooni mõõtmise, miskit ei muutu!?
Vaid siis kui puhastan läbi pardaka ajumälu, lööb sekundiks nurruma ja jälle kustub- ei saa olla ebatihetate klappide süü! Kurat ei saa ju ka küünlajuhtmeid maha võtta vanakooli prooviks, et kas ikka on see 3 pütt, mis vahele jätab, sest keerab miskit veel nihu. Aga koodid ei muutu, see on imelik?:kuri
Seoses asjaoluga, et ajumälu puhastus mõjutab mootori tööd, eeldan et viga on elektrooniline! Kuda pearennis rõhku tõsta? Äkki on ikkagi asi rõhus, sest mootor lonkab aga pöördesse läheb kenasti üle 5000 pöörde!?:sein
Vaid siis kui puhastan läbi pardaka ajumälu, lööb sekundiks nurruma ja jälle kustub- ei saa olla ebatihetate klappide süü! Kurat ei saa ju ka küünlajuhtmeid maha võtta vanakooli prooviks, et kas ikka on see 3 pütt, mis vahele jätab, sest keerab miskit veel nihu. Aga koodid ei muutu, see on imelik?:kuri
Seoses asjaoluga, et ajumälu puhastus mõjutab mootori tööd, eeldan et viga on elektrooniline! Kuda pearennis rõhku tõsta? Äkki on ikkagi asi rõhus, sest mootor lonkab aga pöördesse läheb kenasti üle 5000 pöörde!?:sein
Ei ole tavaline ratta ventiil, palju suurem on see kütuse ventiil.Algselt postitas: olaaf
siis ehk rõhuregulaator õhtal - rennis saad survet vabalt mõõta - keera see plastik punn ära ja rehvirõhu manomeetriga mõõtsin mina - seal tavaline ventiil oli mälu järgi
Olaaf sa võid jope peale visata, taskulamp kätte ja õue vaatama minna. Sul siksi pagassis terve pritse ju:D.
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Asi tõsine.... loogika ütleb, et kui kütte peale tulekus viga katkuksid kõik pütid, või siis muutuksid veakoodid silindrite kaupa aga ei ikka 300 303, see siis palju vahele jätmisi ja eriti 3 pütt, kuid nn sasigaaanie peaks ju olema süüte probleem, mitte segu probleem!!!?:rolleyes
Samas kui tõstsin veel 2-3 pihusti rigi jäi ikka kolmas lonkama, kui tõstaks 3-4 pihusti pistikud omavahel ringi, mis siis saab- pole ju otsesissepritse!?:yllatunud
Samas pole keegi andnud infi kas Tallinna ligidal on mõni töökoda, kes ka ladasid tunneb?
Tümad ja head ööd!:D
Samas kui tõstsin veel 2-3 pihusti rigi jäi ikka kolmas lonkama, kui tõstaks 3-4 pihusti pistikud omavahel ringi, mis siis saab- pole ju otsesissepritse!?:yllatunud
Samas pole keegi andnud infi kas Tallinna ligidal on mõni töökoda, kes ka ladasid tunneb?
Tümad ja head ööd!:D
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
alates 2001 mai (euro-3) pritsivad kõik pihustid eraldi. Enne seda oli 2+2.
Teine teema on süütega - vot seal on 2 silindris korraga säde. Ma arvan et hoopis detonatsiooni andur "kuulab" mis mootoris toimub. Aju ju teab mitmes sil parasjagu peab plahvatama. Mõõda ikkagi kompressioon ka ära. Proovi ka nii et tõstad 2 ja 3 silindri piibud ümber, juhtme teine ots jäta ikkagi samasse pesasse
Teine teema on süütega - vot seal on 2 silindris korraga säde. Ma arvan et hoopis detonatsiooni andur "kuulab" mis mootoris toimub. Aju ju teab mitmes sil parasjagu peab plahvatama. Mõõda ikkagi kompressioon ka ära. Proovi ka nii et tõstad 2 ja 3 silindri piibud ümber, juhtme teine ots jäta ikkagi samasse pesasse
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Olen korduvalt mõõtnud kummipumpamise otsikuga. Keerad ventiili välja, pumpamispüstolil ka ots ära ja surud vooliku sinna otsa. Olaafil sai ka nii tehtud, eks tal sellest meelde jäi et saab tavalise manomeetrigaAlgselt postitas: m6mmEi ole tavaline ratta ventiil, palju suurem on see kütuse ventiil.Algselt postitas: olaaf
siis ehk rõhuregulaator õhtal - rennis saad survet vabalt mõõta - keera see plastik punn ära ja rehvirõhu manomeetriga mõõtsin mina - seal tavaline ventiil oli mälu järgi
Olaaf sa võid jope peale visata, taskulamp kätte ja õue vaatama minna. Sul siksi pagassis terve pritse ju:D.
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Tänud ideede eest, katsetan ka need läbi ja siis peaks saama juba diagnoosi paika panna, mis raisal viga- annan tulemused teda. Olaaf- pean sinu pakkumist meeles, kuid hetkel on palju primaarsemaid probleeme, millele aeg kulub- käib tõsine restardi tegemine oma elule ja Lada on pisi probleem, kuid vajalik.
Näpud õliseks ka teile hetkel- paluk teemat mitte veel lukku panna!:D
Näpud õliseks ka teile hetkel- paluk teemat mitte veel lukku panna!:D
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Nii siis muude tegevuste keskelt...tõstsin ringi 2-3 küünlajuhtmed, siis 3-4 pihusti juhtmed, käivitasin pikemalt aga käis ühtlasemalt- koodid ikka 300 ja 303, nii et aina rohkem kisub sinna poole, et viga mehhaaniline. Kuigi miks ta raibe külmalt suht hästi käib ja siis kui 60 c hakkab podistama? Rennis survet ei mõõt ja puuduvad ka vahendid 3. pütis surve tuvastamiseks!:mad:
reaalse vea tuvastamine on siis tuleviku teema, kui keegi sõbraliku abi ei paku!?
reaalse vea tuvastamine on siis tuleviku teema, kui keegi sõbraliku abi ei paku!?