jah seibi seatakse klapivahe ja võimalus reguleerida samuti olemas vajadusel.
eks sa pead millalgi külla tulema ikka saab selle kompresiooni värgi selgemaks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: Suurmiis
Nii siis muude tegevuste keskelt...tõstsin ringi 2-3 küünlajuhtmed, siis 3-4 pihusti juhtmed, käivitasin pikemalt aga käis ühtlasemalt- koodid ikka 300 ja 303, nii et aina rohkem kisub sinna poole, et viga mehhaaniline. Kuigi miks ta raibe külmalt suht hästi käib ja siis kui 60 c hakkab podistama? Rennis survet ei mõõt ja puuduvad ka vahendid 3. pütis surve tuvastamiseks!:mad:
reaalse vea tuvastamine on siis tuleviku teema, kui keegi sõbraliku abi ei paku!?
pole küll eriti kursis autoelektroonikaga, aga soovitan kõik juhtmed üle vaadata. Ja kas äkki võib olla mingi kala näiteks lamdas?
Võib-olla väga loll jutt, niiet ärge pahandage.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad