2. leht 3-st

Plokikaane tihend.

Postitatud: 02 Sept 2011 18:41
Postitas SexSix
Plokikaane tihend oli nii läbi, et vee mis sisse valasid jooksis esimesest küünlaaugust välja. Eks see väljalase oli kõik vett trinki täis. Ülevaatusele sõitsin neljanda käiguga ja umbes 100 km/h. Et ehk aurustab vee välja. 21 km oli ülevaatuspunkti.

Postitatud: 02 Sept 2011 19:02
Postitas MargusR
Kolmandaga oleks pidanud mingi 10 km laskma sotiga.

Õhufilter.

Postitatud: 06 Sept 2011 12:57
Postitas SexSix
Pakuti Knecht, i kaubamärki. Ostsin ära ja karbist vaatas vastu Mahle filter. Karbi põhja all ka Mahle ja Made in Austria.

Postitatud: 06 Sept 2011 14:56
Postitas humparts
Neil koodid ka samad ;)

Lüünlad?

Postitatud: 07 Sept 2011 15:36
Postitas SexSix
Rootsis paigaltatud Bocsh WR9DC. Aga millised on paremad? Ehk WR8DC+Yttrium? 0,8 mm elektroodi vahega.

Postitatud: 07 Sept 2011 19:31
Postitas MargusR
WR 7DC on 8 klapise BOSCH küünlad.16 klapisel on FR7DC ja sädevahe mõl.1,1.Seda siis pritsemootorite puhul.

Postitatud: 20 Aug 2014 18:22
Postitas SexSix
 
olaaf kirjutas:Üldiselt paari aasta jooksul pole ma kohanud samaral selliseid lolle vigu nagu tagaveolisel õõtsapuksid ja reaktiivvarraste puksid mida vahetama peab.

uuematel pritsungitel saab koguaeg andureid vahetada, vanad gm pritsega autod pidid ses suhtes vastupidavamad olema.

karpaga mudeli põhihädadeks võib vist lugeda solex karpat mis kardab mustust.
kommutator sobib wv audi grupi oma - endal on miski HÜCO oma - töötab küll.
Nii nüüd on probleemid just selle GM pritsega. Check Engine tuli põleb. Bensiini võtab rohkem, 7-10 liitrit paagitäiest kaob kuhugi? Saab paagitäiega 100-150 km vähem sõita. Küünlad tahmased, summutiots tahmane.
Millest alustada? Kuidas mõõta temperatuurianduri (aju jaoks mõeldu) korrasolekut?

Postitatud: 20 Aug 2014 19:30
Postitas MargusR
Kui mootorituli põleb,siis lihtsaim lahendus on tester järgi panna,mitte leiutama hakata.:)

Postitatud: 20 Aug 2014 22:25
Postitas Mikk
Pigem probleemiks õhulugeja või lambda andur. Aga tõesti tester kõige õigem asi millest alustada, kuigi on juhuseid kus veakoodi järgi hoopis teine asi vigane, kui tegelikuses on.

Postitatud: 28 Dets 2014 16:26
Postitas SexSix
Lada Baltic külmkäivitus temp -6C. Lasin mootoril töötemp soojeneda. Natuke andsin kõrgeimaid pöördeid ka. Küünlad siis sellised:

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/k ... 0#IMG_9373

Mootor ei käinud korralikult ja check engine hakkas põlema. Küünlad Bosch WR9D+. Millest alustada veaotsingut?

Postitatud: 28 Dets 2014 16:33
Postitas MargusR
Mina alustaks koodi lugemisest.Need küünlad vist väga vähe sõitnud pole?kood annaks mingi sihtmärgi vähemalt kust edasi vaadata.

Postitatud: 28 Dets 2014 16:41
Postitas SexSix
 
MargusR kirjutas:Mina alustaks koodi lugemisest.
?

Postitatud: 29 Dets 2014 11:11
Postitas olaaf
Kui õhulekkeid pole ja surved korras mootoril võiks pihustid kontrolli viia - need on enamikel masinatel viletsad..
GM pritse vilk-koodide lugemisest kirjutas Tiit hiiumaalt siia kuskile teema..

Postitatud: 29 Dets 2014 15:20
Postitas SexSix
Tundub, et autole ei meeldinud paari päevatagune tundideviisi tühikäigul käimine. Homme tuleb T2:D

Postitatud: 31 Dets 2014 13:10
Postitas SexSix
Eile sai vahetatud õli Valvolain All Climate 10W40, õlifilter OC384, uued küünlad WR8DC+ (Särg andis eelmine kord WR9D+ !?), hammasrihm Bosch 1 987 949 095, pingutusrull Ruville 57202. Vändaotsa rihmaratas viskas, kahtlustasin, et lahti tulnud. Oli ikka korralikult kinni. Rihmaratta puutepinna hammasrattaga puhastasin traatharjaga, sai parem aga mingi väike vonks ikka sees? Service sai tehtud palavas garaazis, kõik sulas üles ja kuivas ära. See vahelejätt tekkib vahel ikka kiirendades ja kõrgetel pööretel?

Postitatud: 31 Dets 2014 17:40
Postitas tiit

Postitatud: 31 Dets 2014 21:59
Postitas olaaf
veepumba ja bloki vahel mingi pasatükk ja pump veidi viltu blokil?

Postitatud: 05 Jaan 2016 16:12
Postitas SexSix
Radiaator "tilgub" kahest kohast. Üks on temperatuuri andur, teist kohta pole veel tuvastanud. Teine koht juhipoolses ääres. Külmaga tulevad ikka need vead välja.

Re: SAMARA head ja vead?

Postitatud: 15 Aug 2017 20:21
Postitas SexSix
Lada Baltic läks lolliks. Paremat suunatuld näidates vilguvad lähituled koos suunatuledega :lol: Kui panen lähituled põlema siis suunatuled põlevad ka, ei vilgu. Mingi lühis, kaitsmeplokis?

Re: SAMARA head ja vead?

Postitatud: 07 Sept 2017 17:47
Postitas SexSix
Lada Baltic. Bensiinipaagi vits oli läbi roostetanud ja sai mõlemad uued pandud. Nüüd avastasin, et bensiinipaagi ja bensiinifiltri vaheline või hoopis bensiinipaagi ja mootorisse minev voolik/toru lekib. Kas on asenduse võimalus. Või leiab originaal juppe? Kõik on hirmus roostes :oops: