SAMARA head ja vead?

SAMARA head ja vead?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Plokikaane tihend.

#21

Postitus Postitas SexSix » 02 Sept 2011 18:41

Plokikaane tihend oli nii läbi, et vee mis sisse valasid jooksis esimesest küünlaaugust välja. Eks see väljalase oli kõik vett trinki täis. Ülevaatusele sõitsin neljanda käiguga ja umbes 100 km/h. Et ehk aurustab vee välja. 21 km oli ülevaatuspunkti.

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#22

Postitus Postitas MargusR » 02 Sept 2011 19:02

Kolmandaga oleks pidanud mingi 10 km laskma sotiga.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Õhufilter.

#23

Postitus Postitas SexSix » 06 Sept 2011 12:57

Pakuti Knecht, i kaubamärki. Ostsin ära ja karbist vaatas vastu Mahle filter. Karbi põhja all ka Mahle ja Made in Austria.

humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

#24

Postitus Postitas humparts » 06 Sept 2011 14:56

Neil koodid ka samad ;)

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Lüünlad?

#25

Postitus Postitas SexSix » 07 Sept 2011 15:36

Rootsis paigaltatud Bocsh WR9DC. Aga millised on paremad? Ehk WR8DC+Yttrium? 0,8 mm elektroodi vahega.

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#26

Postitus Postitas MargusR » 07 Sept 2011 19:31

WR 7DC on 8 klapise BOSCH küünlad.16 klapisel on FR7DC ja sädevahe mõl.1,1.Seda siis pritsemootorite puhul.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#27

Postitus Postitas SexSix » 20 Aug 2014 18:22

 
olaaf kirjutas:Üldiselt paari aasta jooksul pole ma kohanud samaral selliseid lolle vigu nagu tagaveolisel õõtsapuksid ja reaktiivvarraste puksid mida vahetama peab.

uuematel pritsungitel saab koguaeg andureid vahetada, vanad gm pritsega autod pidid ses suhtes vastupidavamad olema.

karpaga mudeli põhihädadeks võib vist lugeda solex karpat mis kardab mustust.
kommutator sobib wv audi grupi oma - endal on miski HÜCO oma - töötab küll.


Nii nüüd on probleemid just selle GM pritsega. Check Engine tuli põleb. Bensiini võtab rohkem, 7-10 liitrit paagitäiest kaob kuhugi? Saab paagitäiega 100-150 km vähem sõita. Küünlad tahmased, summutiots tahmane.
Millest alustada? Kuidas mõõta temperatuurianduri (aju jaoks mõeldu) korrasolekut?

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#28

Postitus Postitas MargusR » 20 Aug 2014 19:30

Kui mootorituli põleb,siis lihtsaim lahendus on tester järgi panna,mitte leiutama hakata.:)
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#29

Postitus Postitas Mikk » 20 Aug 2014 22:25

Pigem probleemiks õhulugeja või lambda andur. Aga tõesti tester kõige õigem asi millest alustada, kuigi on juhuseid kus veakoodi järgi hoopis teine asi vigane, kui tegelikuses on.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#30

Postitus Postitas SexSix » 28 Dets 2014 16:26

Lada Baltic külmkäivitus temp -6C. Lasin mootoril töötemp soojeneda. Natuke andsin kõrgeimaid pöördeid ka. Küünlad siis sellised:

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/k ... 0#IMG_9373

Mootor ei käinud korralikult ja check engine hakkas põlema. Küünlad Bosch WR9D+. Millest alustada veaotsingut?

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#31

Postitus Postitas MargusR » 28 Dets 2014 16:33

Mina alustaks koodi lugemisest.Need küünlad vist väga vähe sõitnud pole?kood annaks mingi sihtmärgi vähemalt kust edasi vaadata.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#32

Postitus Postitas SexSix » 28 Dets 2014 16:41

 
MargusR kirjutas:Mina alustaks koodi lugemisest.


?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#33

Postitus Postitas olaaf » 29 Dets 2014 11:11

Kui õhulekkeid pole ja surved korras mootoril võiks pihustid kontrolli viia - need on enamikel masinatel viletsad..
GM pritse vilk-koodide lugemisest kirjutas Tiit hiiumaalt siia kuskile teema..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#34

Postitus Postitas SexSix » 29 Dets 2014 15:20

Tundub, et autole ei meeldinud paari päevatagune tundideviisi tühikäigul käimine. Homme tuleb T2:D

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#35

Postitus Postitas SexSix » 31 Dets 2014 13:10

Eile sai vahetatud õli Valvolain All Climate 10W40, õlifilter OC384, uued küünlad WR8DC+ (Särg andis eelmine kord WR9D+ !?), hammasrihm Bosch 1 987 949 095, pingutusrull Ruville 57202. Vändaotsa rihmaratas viskas, kahtlustasin, et lahti tulnud. Oli ikka korralikult kinni. Rihmaratta puutepinna hammasrattaga puhastasin traatharjaga, sai parem aga mingi väike vonks ikka sees? Service sai tehtud palavas garaazis, kõik sulas üles ja kuivas ära. See vahelejätt tekkib vahel ikka kiirendades ja kõrgetel pööretel?

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#36

Postitus Postitas tiit » 31 Dets 2014 17:40


olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#37

Postitus Postitas olaaf » 31 Dets 2014 21:59

veepumba ja bloki vahel mingi pasatükk ja pump veidi viltu blokil?
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#38

Postitus Postitas SexSix » 05 Jaan 2016 16:12

Radiaator "tilgub" kahest kohast. Üks on temperatuuri andur, teist kohta pole veel tuvastanud. Teine koht juhipoolses ääres. Külmaga tulevad ikka need vead välja.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: SAMARA head ja vead?

#39

Postitus Postitas SexSix » 15 Aug 2017 20:21

Lada Baltic läks lolliks. Paremat suunatuld näidates vilguvad lähituled koos suunatuledega :lol: Kui panen lähituled põlema siis suunatuled põlevad ka, ei vilgu. Mingi lühis, kaitsmeplokis?

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: SAMARA head ja vead?

#40

Postitus Postitas SexSix » 07 Sept 2017 17:47

Lada Baltic. Bensiinipaagi vits oli läbi roostetanud ja sai mõlemad uued pandud. Nüüd avastasin, et bensiinipaagi ja bensiinifiltri vaheline või hoopis bensiinipaagi ja mootorisse minev voolik/toru lekib. Kas on asenduse võimalus. Või leiab originaal juppe? Kõik on hirmus roostes :oops:


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist