1. leht 3-st

SAMARA head ja vead?

Postitatud: 03 Jaan 2008 14:50
Postitas SexSix
Võtmehoidjaks peab olema komutaator!Vist?!
Mingi BOSCH-i komutaator sobib ka(VOLVO 340 või 360?).
Aga edasi? ehk panete kirja oma juhtumised ja kuidas hoiduda "juhtumitest",remont?

Postitatud: 03 Jaan 2008 18:45
Postitas olaaf
Üldiselt paari aasta jooksul pole ma kohanud samaral selliseid lolle vigu nagu tagaveolisel õõtsapuksid ja reaktiivvarraste puksid mida vahetama peab.

uuematel pritsungitel saab koguaeg andureid vahetada, vanad gm pritsega autod pidid ses suhtes vastupidavamad olema.

karpaga mudeli põhihädadeks võib vist lugeda solex karpat mis kardab mustust.
kommutator sobib wv audi grupi oma - endal on miski HÜCO oma - töötab küll.

Postitatud: 03 Jaan 2008 19:59
Postitas SexSix
Armatuuris olev näidik näitab(seier on poolel teel keskmise pulga poole),et mootor ei lähe korralikult soojaks.Kas võib olla viga elektriline või termostaat?Väljas -7-8C.

Postitatud: 03 Jaan 2008 20:02
Postitas olaaf
ilmselt termostaat - seda olen mõlemal samaral korra vahetanud.
kui mootor jahe on vahetus hästi lihtne, heas kohas asub

Postitatud: 03 Jaan 2008 21:00
Postitas carl93
veel üheks veaks võib lugeda mootori ventilaator,ja sooja saamist salongis.olen kuulnud ka et käigukast pidi nõrk olema.ja pidi veel poolassilaagrid sita* olema.

Postitatud: 03 Jaan 2008 22:50
Postitas logman
Samaral pole salongisoojendusega probleeme, kui kõik puhas ja korras on.
Tüüpveaks seda ei nimetaks kuidagi.
Töökorras termostaadiga soojeneb jahutusvedelik masinat kohapeal tühikäigul tuksuda lastes kümne minutiga lahedalt -7C juurest +70C-ni.

Poolassilaagrid, mis need on?

Postitatud: 03 Jaan 2008 22:55
Postitas SexSix
Mida aeglasemalt mootor soojaks läheb(termostaat korras),seda ökonoomsem auto on!Bensiini põlemisel eraldub soojus;mida rohkem soojust seda rohkem bensiini.
Peaks nii olema?

Postitatud: 03 Jaan 2008 22:59
Postitas logman
Mõtled nüüd nii, et uhan kakskümmend kilti poolsooja mootoriga maha ja olen õnnelik, et vähe bentsu samal ajal kulub? Noh et see aeglane soojenemine on justkui märk sellest, et sõidan nö. "aurude" pealt?

Postitatud: 03 Jaan 2008 23:18
Postitas SexSix
Täpselt!Seitse suve tagasi oli üks SAMARA-87 millega kulus 180kilomeetri peale 100 krooni eest bensiini.Läbisõit oli 62tkm.Auto lammarist ja ainuke viga oli tühikäigu puudumine.
See auto mootor saavutas suvel töötemperatuuri 15-20 kilomeetri järel.Viis käiku ja kiiruseks 100-110,suunaga pealinna.Väga hea auto oli aga läks arvestatava liiklustrahvi katteks müüki.

Postitatud: 03 Jaan 2008 23:32
Postitas olaaf
ja öko oli sellepärast, et segu liiga lahja ;)

Postitatud: 04 Jaan 2008 10:55
Postitas SexSix
Loen siis service raamatust;maanteel 0,57L/mil.(mil;Rootsis tähendab 10 kilomeetrit).Huvitav kunas Eestis auto ökonoomsusele mõtlema hakatakse?Palju praegu bensiin maksab?0,5 liitrit kokkuhoidu 100 kilomeetri kohta teeb aastas 100 liitrit (20000 kilomeetrise läbisõidu juures)-1570 (hetk tagasi 1440) krooni kokkuhoidu.Selle raha eest saab nii mõnegi asja osta meie armastatud LADA-le.:lol
Ühe päevaga tõusis bensiini hind 9%.:sein

[Muudetud: 4-1-2008 SexSix]

Esimene viga.

Postitatud: 05 Jaan 2008 14:32
Postitas SexSix
Esimene viga,enda süül arvatavasti.Autole olen pannud uue jagaja.Täna käivitades...ei saanudki käima!Põksis vastu üksikud korrad ja voolu tõmbas kuidagi maha.Aku on hea-vana aga mitte väga-59.90 EUR-i.
SÜÜDE VIST VARAJANE?
Sama aku tõstsin sinise peale(seisnud vanaa-aastast saati,täna hommikul-17c),ei mingit probleemi,sõitsin siis sellega.

Postitatud: 05 Jaan 2008 17:03
Postitas posta84
Mis mul praegu pähetuleb :
Vead: Kaitsmeplokis kontakti probleemid. Tagumiste tulede pistikud nöögivad. Istmed nõrgad. Soendus radikas ja kraan ei pea vastu. Käsipiduri süsteem annab soovida. Generaatori tablet läheb tihti läbi.
Head: Rattalaagrid vastupidavad. Head tuled .Soe salong. Juhitavus rahuldav.

Postitatud: 05 Jaan 2008 17:06
Postitas carl93
Algselt postitas: logman
Samaral pole salongisoojendusega probleeme, kui kõik puhas ja korras on.
Tüüpveaks seda ei nimetaks kuidagi.
Töökorras termostaadiga soojeneb jahutusvedelik masinat kohapeal tühikäigul tuksuda lastes kümne minutiga lahedalt -7C juurest +70C-ni.

Poolassilaagrid, mis need on?
kas sa ei tea siis poolassikummid on isegi oleama mis käivad laagri otsa.kui keerata rattad esiveolisel välja ja kohapealt minema minna siis tead mis on poolassilaager.aru saad kolina järgi:D

Postitatud: 05 Jaan 2008 17:09
Postitas carl93
Algselt postitas: posta84
Mis mul praegu pähetuleb :
Vead: Kaitsmeplokis kontakti probleemid. Tagumiste tulede pistikud nöögivad. Istmed nõrgad. Soendus radikas ja kraan ei pea vastu. Käsipiduri süsteem annab soovida. Generaatori tablet läheb tihti läbi.
Head: Rattalaagrid vastupidavad. Head tuled .Soe salong. Juhitavus rahuldav.
see on õigus et tablet läheb läbi see ka et tule pistikud sita*ja see ka õige et kaitsmeplokki klemmid pasa*

Postitatud: 05 Jaan 2008 19:16
Postitas logman
Sa carl võid neid poolteljeotsi nimetada, kuidas tahad, aga tehnilises keeles on nende asjade nimetus püsikiirusliigendid. Jäta meelde. Kui C-kat.-i lubasid hakkad kunagi tegema, siis küsitakse.
Miks nad viletsamad on, kui igal teisel esiveolisel? Mu meelest küll pole. Loomulikult, kui ei ole hoolikas ja kaitsekummide üle ei valva, siis leiab iga masina liigend pori ja pasa sees liikudes üsna kiirelt oma lõpu.

Üldse, teema rohkem vist ikka tüüpvigade teadasaamiseks, mitte aga ei pea siia kirjutama seda, millest endal mõistus ja jõud üle ei käi.

Postitatud: 01 Sept 2011 21:41
Postitas olaaf
Õhulugeja - kallis soetada ja raske leida uuena. Kallim, kui uuemate pritseladade õhulugeja.
tõenäoliselt sobib elektriliselt mõne muu sama ajastu sakslase õhulugeja.

Temp andur ajule (näidikul oma).

Kütusepump (kaheliitrimeestel tekkiv häda) *kaheliitrimees on see, kes kunagi üle 2-3L ei tangi ja lamp pidevalt põleb..

Lamda (kütuselisandid, kulunud mootor, äädikalõhnaliste hermeetikute kasutamine sisselaskes)

Just oli siin Sexsix-i post, mis küsis GM pritse kohta ?! enam pole - igatahes vastus tema küsimusele.. o.

Postitatud: 01 Sept 2011 22:19
Postitas SexSix
Mis soodustab õhulugeja riknemist? Elektri kontaktide hea ühendus? Õhufiltri seisukord? Mis õhufiltrit üldse soovitatakse kasutada?
Temperatuuri andur, siin ei aita vist midagi.
Kütusepump. Millegipärast tangin autosi mitu aastat kõriauguni. Tanklasse sõit maksab ka midagi.
Lamda. See küünlaaugust jooksev vesi kadus ära kui plokikaane tihend sai vahetatud. Hermeetikut ei kasuta kunagi. Ülevaatusel mainis mingi näidu ( esimene kuuest ) tühipööretel suure ( 205 ) olemist mis pöörete tõstmisel 50-60 peale vajus.

Postitatud: 02 Sept 2011 10:40
Postitas humparts
Õhukulu anduri rikub peamiselt tolm ja muu saast, mis filtrist läbi pääseb.. ehk siis selle vastu aitab korralik kvaliteetne filter ja korrapärane vahetus.

Postitatud: 02 Sept 2011 18:11
Postitas MargusR
See 205 on HC.Katalüsaator tahaks vahetamist kuna ta ei jaksa enam vesinikuühendeid hästi neutraliseerida.Käis äi oma 8-ga ülevaatusel ja see mõõtis ka mingi 200 tühikäigul ja 100 ringis pööretega.Sai siis asjatundjatega suheldud ja öeldi paberit vaadates kohe,et katt.Vahetus aitas ja auto läbis üv.Muuseas HC ajab kõrgele mootori suurenenud õlijanu.