SAMARA head ja vead?

SAMARA head ja vead?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

SAMARA head ja vead?

#1

Postitus Postitas SexSix » 03 Jaan 2008 14:50

Võtmehoidjaks peab olema komutaator!Vist?!
Mingi BOSCH-i komutaator sobib ka(VOLVO 340 või 360?).
Aga edasi? ehk panete kirja oma juhtumised ja kuidas hoiduda "juhtumitest",remont?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#2

Postitus Postitas olaaf » 03 Jaan 2008 18:45

Üldiselt paari aasta jooksul pole ma kohanud samaral selliseid lolle vigu nagu tagaveolisel õõtsapuksid ja reaktiivvarraste puksid mida vahetama peab.

uuematel pritsungitel saab koguaeg andureid vahetada, vanad gm pritsega autod pidid ses suhtes vastupidavamad olema.

karpaga mudeli põhihädadeks võib vist lugeda solex karpat mis kardab mustust.
kommutator sobib wv audi grupi oma - endal on miski HÜCO oma - töötab küll.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#3

Postitus Postitas SexSix » 03 Jaan 2008 19:59

Armatuuris olev näidik näitab(seier on poolel teel keskmise pulga poole),et mootor ei lähe korralikult soojaks.Kas võib olla viga elektriline või termostaat?Väljas -7-8C.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#4

Postitus Postitas olaaf » 03 Jaan 2008 20:02

ilmselt termostaat - seda olen mõlemal samaral korra vahetanud.
kui mootor jahe on vahetus hästi lihtne, heas kohas asub
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

#5

Postitus Postitas carl93 » 03 Jaan 2008 21:00

veel üheks veaks võib lugeda mootori ventilaator,ja sooja saamist salongis.olen kuulnud ka et käigukast pidi nõrk olema.ja pidi veel poolassilaagrid sita* olema.
carl-steven berg

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3916
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#6

Postitus Postitas logman » 03 Jaan 2008 22:50

Samaral pole salongisoojendusega probleeme, kui kõik puhas ja korras on.
Tüüpveaks seda ei nimetaks kuidagi.
Töökorras termostaadiga soojeneb jahutusvedelik masinat kohapeal tühikäigul tuksuda lastes kümne minutiga lahedalt -7C juurest +70C-ni.

Poolassilaagrid, mis need on?

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#7

Postitus Postitas SexSix » 03 Jaan 2008 22:55

Mida aeglasemalt mootor soojaks läheb(termostaat korras),seda ökonoomsem auto on!Bensiini põlemisel eraldub soojus;mida rohkem soojust seda rohkem bensiini.
Peaks nii olema?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3916
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#8

Postitus Postitas logman » 03 Jaan 2008 22:59

Mõtled nüüd nii, et uhan kakskümmend kilti poolsooja mootoriga maha ja olen õnnelik, et vähe bentsu samal ajal kulub? Noh et see aeglane soojenemine on justkui märk sellest, et sõidan nö. "aurude" pealt?

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#9

Postitus Postitas SexSix » 03 Jaan 2008 23:18

Täpselt!Seitse suve tagasi oli üks SAMARA-87 millega kulus 180kilomeetri peale 100 krooni eest bensiini.Läbisõit oli 62tkm.Auto lammarist ja ainuke viga oli tühikäigu puudumine.
See auto mootor saavutas suvel töötemperatuuri 15-20 kilomeetri järel.Viis käiku ja kiiruseks 100-110,suunaga pealinna.Väga hea auto oli aga läks arvestatava liiklustrahvi katteks müüki.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#10

Postitus Postitas olaaf » 03 Jaan 2008 23:32

ja öko oli sellepärast, et segu liiga lahja ;)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#11

Postitus Postitas SexSix » 04 Jaan 2008 10:55

Loen siis service raamatust;maanteel 0,57L/mil.(mil;Rootsis tähendab 10 kilomeetrit).Huvitav kunas Eestis auto ökonoomsusele mõtlema hakatakse?Palju praegu bensiin maksab?0,5 liitrit kokkuhoidu 100 kilomeetri kohta teeb aastas 100 liitrit (20000 kilomeetrise läbisõidu juures)-1570 (hetk tagasi 1440) krooni kokkuhoidu.Selle raha eest saab nii mõnegi asja osta meie armastatud LADA-le.:lol
Ühe päevaga tõusis bensiini hind 9%.:sein

[Muudetud: 4-1-2008 SexSix]

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Esimene viga.

#12

Postitus Postitas SexSix » 05 Jaan 2008 14:32

Esimene viga,enda süül arvatavasti.Autole olen pannud uue jagaja.Täna käivitades...ei saanudki käima!Põksis vastu üksikud korrad ja voolu tõmbas kuidagi maha.Aku on hea-vana aga mitte väga-59.90 EUR-i.
SÜÜDE VIST VARAJANE?
Sama aku tõstsin sinise peale(seisnud vanaa-aastast saati,täna hommikul-17c),ei mingit probleemi,sõitsin siis sellega.

Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

#13

Postitus Postitas posta84 » 05 Jaan 2008 17:03

Mis mul praegu pähetuleb :
Vead: Kaitsmeplokis kontakti probleemid. Tagumiste tulede pistikud nöögivad. Istmed nõrgad. Soendus radikas ja kraan ei pea vastu. Käsipiduri süsteem annab soovida. Generaatori tablet läheb tihti läbi.
Head: Rattalaagrid vastupidavad. Head tuled .Soe salong. Juhitavus rahuldav.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!

carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

#14

Postitus Postitas carl93 » 05 Jaan 2008 17:06

Algselt postitas: logman
Samaral pole salongisoojendusega probleeme, kui kõik puhas ja korras on.
Tüüpveaks seda ei nimetaks kuidagi.
Töökorras termostaadiga soojeneb jahutusvedelik masinat kohapeal tühikäigul tuksuda lastes kümne minutiga lahedalt -7C juurest +70C-ni.

Poolassilaagrid, mis need on?
kas sa ei tea siis poolassikummid on isegi oleama mis käivad laagri otsa.kui keerata rattad esiveolisel välja ja kohapealt minema minna siis tead mis on poolassilaager.aru saad kolina järgi:D
carl-steven berg

carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

#15

Postitus Postitas carl93 » 05 Jaan 2008 17:09

Algselt postitas: posta84
Mis mul praegu pähetuleb :
Vead: Kaitsmeplokis kontakti probleemid. Tagumiste tulede pistikud nöögivad. Istmed nõrgad. Soendus radikas ja kraan ei pea vastu. Käsipiduri süsteem annab soovida. Generaatori tablet läheb tihti läbi.
Head: Rattalaagrid vastupidavad. Head tuled .Soe salong. Juhitavus rahuldav.
see on õigus et tablet läheb läbi see ka et tule pistikud sita*ja see ka õige et kaitsmeplokki klemmid pasa*
carl-steven berg

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3916
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#16

Postitus Postitas logman » 05 Jaan 2008 19:16

Sa carl võid neid poolteljeotsi nimetada, kuidas tahad, aga tehnilises keeles on nende asjade nimetus püsikiirusliigendid. Jäta meelde. Kui C-kat.-i lubasid hakkad kunagi tegema, siis küsitakse.
Miks nad viletsamad on, kui igal teisel esiveolisel? Mu meelest küll pole. Loomulikult, kui ei ole hoolikas ja kaitsekummide üle ei valva, siis leiab iga masina liigend pori ja pasa sees liikudes üsna kiirelt oma lõpu.

Üldse, teema rohkem vist ikka tüüpvigade teadasaamiseks, mitte aga ei pea siia kirjutama seda, millest endal mõistus ja jõud üle ei käi.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#17

Postitus Postitas olaaf » 01 Sept 2011 21:41

Õhulugeja - kallis soetada ja raske leida uuena. Kallim, kui uuemate pritseladade õhulugeja.
tõenäoliselt sobib elektriliselt mõne muu sama ajastu sakslase õhulugeja.

Temp andur ajule (näidikul oma).

Kütusepump (kaheliitrimeestel tekkiv häda) *kaheliitrimees on see, kes kunagi üle 2-3L ei tangi ja lamp pidevalt põleb..

Lamda (kütuselisandid, kulunud mootor, äädikalõhnaliste hermeetikute kasutamine sisselaskes)

Just oli siin Sexsix-i post, mis küsis GM pritse kohta ?! enam pole - igatahes vastus tema küsimusele.. o.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#18

Postitus Postitas SexSix » 01 Sept 2011 22:19

Mis soodustab õhulugeja riknemist? Elektri kontaktide hea ühendus? Õhufiltri seisukord? Mis õhufiltrit üldse soovitatakse kasutada?
Temperatuuri andur, siin ei aita vist midagi.
Kütusepump. Millegipärast tangin autosi mitu aastat kõriauguni. Tanklasse sõit maksab ka midagi.
Lamda. See küünlaaugust jooksev vesi kadus ära kui plokikaane tihend sai vahetatud. Hermeetikut ei kasuta kunagi. Ülevaatusel mainis mingi näidu ( esimene kuuest ) tühipööretel suure ( 205 ) olemist mis pöörete tõstmisel 50-60 peale vajus.

humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

#19

Postitus Postitas humparts » 02 Sept 2011 10:40

Õhukulu anduri rikub peamiselt tolm ja muu saast, mis filtrist läbi pääseb.. ehk siis selle vastu aitab korralik kvaliteetne filter ja korrapärane vahetus.

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#20

Postitus Postitas MargusR » 02 Sept 2011 18:11

See 205 on HC.Katalüsaator tahaks vahetamist kuna ta ei jaksa enam vesinikuühendeid hästi neutraliseerida.Käis äi oma 8-ga ülevaatusel ja see mõõtis ka mingi 200 tühikäigul ja 100 ringis pööretega.Sai siis asjatundjatega suheldud ja öeldi paberit vaadates kohe,et katt.Vahetus aitas ja auto läbis üv.Muuseas HC ajab kõrgele mootori suurenenud õlijanu.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline