1. leht 1-st

veepumba vahetus

Postitatud: 07 Juun 2006 15:43
Postitas tiit
Kogu töö on võimalik teha ilma kanali või tõstukita. Auto all midagi teha vaja ei ole. Kõigepealt vaja autost välja lasta jahutusvedelik. Ploki kork asub pritsega autol süütemooduli taga järelikult on vaja ka see autolt maha võtta. Radiaatorist tahab jahutusvedelik generaatori sisse voolata, sinna võiks mingi plekitüki suunajaks ette panna.Pilt

Postitatud: 07 Juun 2006 15:44
Postitas tiit
Seejärel eemaldada hammasrihma välimine plastikust kaitse ja keerata nukkvõlli rihmaratta märk paikaPilt

Postitatud: 07 Juun 2006 15:48
Postitas tiit
Nüüd võib hammasrihma pingutusrulli lahti keerata ja rihma maha võtta. Väntvõllilt pole vaja rihma eemaldada kui ta just oma aega ära elanud pole. Seejärel tuleb eemaldada nukkvõlli rihmaratas ja keerata lahti veepumpa ja rihma tagumist plekist kaitset hoidvad poldidPilt

Postitatud: 07 Juun 2006 16:48
Postitas tiit
Seejärel jääbki veel ainult veepump oma pesast välja tõmmata. Tagasi käib kõik vastupidises järjekorras. Kindlasti soovitaks ära vahetada ka pumba ja ploki vahel oleva tihendi. Kui uue pumbaga kaasas ei ole siis maksab ta eraldi ostes 5 krooni ringis. Uue pumbaga peaks kaasnema ka uus jahutusvedelik ja enne pumba vahetust võiks kogu süsteemi ka puhta veega läbi pesta. Et ka radikas pesu saaks tuleb mootor kuumaks lasta sellise temperatuurini et termostaat avaneksPilt

Postitatud: 18 Apr 2007 21:59
Postitas tiit
Mitte otseselt veepumba vahetusega seotud, aga ka sellega. Rihmapingutuse rull tuleb keerata VASTUpäeva. Keerasin rihma vahetades valepidi ja rullik hakkas rihma äärt sööma. Õnneks sain jaole kui äärest oli kadunud 2-3 mm. Keerasin pinguti õigesse asendisse ja peale seda kulumine lakkas. Mõne aja pärast panin uue rihma ja see hakkas jooksma hoopis rulli teise ääre vastas, nii et rulli ei süüdista juhtunusPilt