Samara esiamortisaatorite vahetus.

Samara esiamortisaatorite vahetus.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

#21

Postitus Postitas amfiibinimene » 19 Okt 2009 14:58

Algselt postitas: olaaf
sa oled õigel teel! lihtsam on see nn toruvõti 30mm pikkune jätta ja vars taha keevitada - siis mugavam keskmist osa kinni hoida keskelt.

toruvõtmega pole üldse mugav seda asja teostada, kuigi alati võimalik lahendus...


mul komplekt selliseid toruvõtmeid mille otsa sakkidest saab keerata tavalise lehtvõtmega - jääks keevitamise asi ära

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#22

Postitus Postitas france2 » 19 Okt 2009 16:58

Tänu olaaf-ile on võti nüüd olemas ja õhtul proovin lahti keerata!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#23

Postitus Postitas france2 » 20 Okt 2009 10:04

Nüüdseks amordid käes, kuid neid orig kinnitusega asju on ikka väga jama lahti saada. Oleks keskel kuuskant oleks ikka palju lihtsam!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#24

Postitus Postitas olaaf » 20 Okt 2009 10:33

mul on selleks veel teine võti tegelt tehtud, et seda keskmist osa kinni hoida, pmst paks vist 8mm vahega metallist abinõu millel samamoodi saba küljes - kui natuke mõtled on asi kiirelt teostatav näiteks lõigates sobiva lõhe mõnele suuremale kuuskandile (20mm) - pärast lööd plekist võru peale ja keevitad kinni, et laiali ei painutaks...

kuuskandi olen katki keeranud sinna sisse kunagi :rolleyes, kuna see tavaliselt 6ne või 8ne
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist