Immobilaiseri poolt blokeeritud aju
Immobilaiseri poolt blokeeritud aju
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Immobilaiseri poolt blokeeritud aju
See teema tehtud siis informatsiooniks. Minu praktikas siis juba teisel autol selline juhus et immobilaiser plokeerib aju ära ja plokki maha enam ei saa. Avaldub see siis nii, et kui immo oled "maha võtnud" siis peale süüte sisse keeramist vilgub immo LED 1x sekundis, 20 sekundi jooksul ja auto ei käivitu. 10 kuud tagasi ostsin ühele nivale uue aju kuna esindusest mulle midagi paremat välja ei pakutud. Tänaseks päevaks on vähemalt Paide esinduses võimalus immo plokk maha võtta. Hinnaks küsitakse ~350 eesti raha. Uus aju maksab peaaegu 10x rohkem. Küsisin ka chiptuningu kohta. Öeldi et tänasel päeval veel ei saa kuid kui huvilisi rohkem siis lootust on.
-
pPikkPresident
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
- Asukoht: Lõunamaa taeva all
Ei tea, kas asi immo/aju koostöös, või...
Lugu selline, et Samara soojenduskasti hingeeluga tutvumiseks võtsin armatuuri välja. Nagu oletasin, oligi napi toasooja põhjuseks pooles vinnas klapp. Sain klapi toimima, oli himu soojamajandust praktikas proovida.
Ühendasin tagasi immo ja tema kõrval paikneva relee ning kellaploki. Mütsihoidjas paiknev aju andis aga tõrke, mistõttu auto aju läks meelest ühendada:lol
Peale aku ühendamist sooritas alarm paar kiljatust (nagu peab), immo tuluke hakkas vilkuma. Süüte lülitamisel jäi kellaplokk pimedaks, samuti ei töötanud suunatuled.
Parandasin vea, ühendasin ka aju, kuid sümptomaatika jäi samaks.
Kas immo, saamata ühendust ajuga, keeras midagi kinni? Kas kõik vanakooli metoodika järgi süüteluku 15 klemmiga ühendatud asjad käivad läbi glavnoje relee? Või on kellaplokk, suunatuled jne ikka otse läbi luku ja juhtmete liigutamise tulemusena tekkis kuskil katkestus?
Lugu selline, et Samara soojenduskasti hingeeluga tutvumiseks võtsin armatuuri välja. Nagu oletasin, oligi napi toasooja põhjuseks pooles vinnas klapp. Sain klapi toimima, oli himu soojamajandust praktikas proovida.
Ühendasin tagasi immo ja tema kõrval paikneva relee ning kellaploki. Mütsihoidjas paiknev aju andis aga tõrke, mistõttu auto aju läks meelest ühendada:lol
Peale aku ühendamist sooritas alarm paar kiljatust (nagu peab), immo tuluke hakkas vilkuma. Süüte lülitamisel jäi kellaplokk pimedaks, samuti ei töötanud suunatuled.
Parandasin vea, ühendasin ka aju, kuid sümptomaatika jäi samaks.
Kas immo, saamata ühendust ajuga, keeras midagi kinni? Kas kõik vanakooli metoodika järgi süüteluku 15 klemmiga ühendatud asjad käivad läbi glavnoje relee? Või on kellaplokk, suunatuled jne ikka otse läbi luku ja juhtmete liigutamise tulemusena tekkis kuskil katkestus?
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli