Samara generaator.
Samara generaator.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Samara generaator.
Küsimus selline ,et miks tühikäigul (~900rpm.ringis) geneka kontrolllamp hõõgub?
Kas viskan pingeregulaatori riiulisse ja ostan uue või annab asja muudmoodi parandada?
Eriti hästi ilmneb viga kui on rohkem tarbijaid järel ,näit. lähituled ,soojenduse vent. ja tagaklaasi soojendus.
Kas viskan pingeregulaatori riiulisse ja ostan uue või annab asja muudmoodi parandada?
Eriti hästi ilmneb viga kui on rohkem tarbijaid järel ,näit. lähituled ,soojenduse vent. ja tagaklaasi soojendus.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Äöäök. Vale vastus. Kontrolllamp saab impulsi just (lisa)dioodide otsa ja relee vahelise toitepinge kaudu. Siis on veel lisatakistid (kaks,mustas kastis, pole kunagi katkiseid kohanud), mis võivad asja mõjutada.Algselt postitas: parmhot
Minu vähene aru on asjast aru saanud, et kontrolllamp lülitub läbi relee (ehk põleb või ei põle), seega kui seal midagi hõõgub, siis võib viga olla ka selles relees.
Muidugi on võimalik ka lihtlabane RR viga.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Võib olla küll ,et regulaatoris hakkab midagi ära väsima. Pole teada ,kas teda kunagi vahetatud on ,aga ta on vana malli oma ,ehk pildilt siis see alumine.
Genekas on jah üks hale teema Samara juures. Siin rallimehed sättisid Mulgi Sügisel prozesid ette ,nagu lülitas ,oli relee kutu....pani uue ,kestis mõned minutid - ja jälle läbi. Lõpuks asendati kogu kupatus vana hea "kopika" kontaktidega karbiga - kestab näe!
Äkki peaks sama teed minema?
Võtan igatahes need testimised ette ,mis raamat õpetab ,eks siis paistab....
Genekas on jah üks hale teema Samara juures. Siin rallimehed sättisid Mulgi Sügisel prozesid ette ,nagu lülitas ,oli relee kutu....pani uue ,kestis mõned minutid - ja jälle läbi. Lõpuks asendati kogu kupatus vana hea "kopika" kontaktidega karbiga - kestab näe!
Äkki peaks sama teed minema?
Võtan igatahes need testimised ette ,mis raamat õpetab ,eks siis paistab....
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Testitud igatpidi kõik komponendid raamatujuhise järgi ja mingeid tulemusi nässusoleku suunas pole....
Kurb ,või kuidas võtta....tunne rõõmu ,et korras!
Aga pole ju korras. Mulle ta nii ei meeldi. Helistasin sellile ,kes igapäevaselt el.töödega tegeleb ,see arvas ,et pöördeid vähe. No eks panen siis gruza geneka ,laksab KW-se hooga vähemalt....või leian väiksema rihmaseibi....või ostan uue regulaatori. Valikut veel on!
Ahjaa ,seda regulaatori kontrollimist õnnestus läbi viia vaid akupingega ,kõrgema pingega (15-16V) proovimiseks ei ole mul kahjuks sellist pinget kuskilt võtta.
Ja dioodide läbilaskevõime teadasaamiseks peab geneka lahti võtma ,see samuti tegemata. Sõnaga - tööd jätkuvad ,kunagi.....
Raamatust väljavõte ,kui kellelgi peaks vaja minema:
Kurb ,või kuidas võtta....tunne rõõmu ,et korras!
Aga pole ju korras. Mulle ta nii ei meeldi. Helistasin sellile ,kes igapäevaselt el.töödega tegeleb ,see arvas ,et pöördeid vähe. No eks panen siis gruza geneka ,laksab KW-se hooga vähemalt....või leian väiksema rihmaseibi....või ostan uue regulaatori. Valikut veel on!
Ahjaa ,seda regulaatori kontrollimist õnnestus läbi viia vaid akupingega ,kõrgema pingega (15-16V) proovimiseks ei ole mul kahjuks sellist pinget kuskilt võtta.
Ja dioodide läbilaskevõime teadasaamiseks peab geneka lahti võtma ,see samuti tegemata. Sõnaga - tööd jätkuvad ,kunagi.....
Raamatust väljavõte ,kui kellelgi peaks vaja minema:
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Oli mul sama probleem. Üks väikestest dioodidest oli kutu. Asenda suvalise vähemalt 3A dioodiga. Näiteks http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 78&lng=est
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Dioodike otsas jah omadega. Homme lähen kaema ,kas raadioonudel leidub sellist lauasahtlis.
Aga selle genekaga on ikka üks maru värk! Vaatan ma raamatust ,et eestotsa laagrit hoiavad kinni kaks plekkplaati (10 ja 13) ,mis omavahel poltide-mutritega kokku tõmmatud....loogiline? On.
A mu omal hoopiselt needitud need plaadid. Nüüd kui laager läbi ,siis ostan uue geneka või ... EI! Zubilo ja kuvalda ,venelase parimad sõbrad ,sõna otseses mõttes tõsi ja aitavad. Selle geneka juures.
Aga selle genekaga on ikka üks maru värk! Vaatan ma raamatust ,et eestotsa laagrit hoiavad kinni kaks plekkplaati (10 ja 13) ,mis omavahel poltide-mutritega kokku tõmmatud....loogiline? On.
A mu omal hoopiselt needitud need plaadid. Nüüd kui laager läbi ,siis ostan uue geneka või ... EI! Zubilo ja kuvalda ,venelase parimad sõbrad ,sõna otseses mõttes tõsi ja aitavad. Selle geneka juures.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Vabandaust!!!! vale info. Regulaator on 5A (ilmselt siis niipalju tarbib ergutusmähis) siis veel laadimistuli. niiet 6A diood vaja ikka panna. http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... nr=310-047Algselt postitas: tiit
Oli mul sama probleem. Üks väikestest dioodidest oli kutu. Asenda suvalise vähemalt 3A dioodiga. Näiteks http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 78&lng=est
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Niisiis kaevan vana teema üles. Seekord andis saba üks suurtest dioodidest ja kuna kontroll-lamp on ühendatud väikeste dioodide külge siis see mulle veast märku EI andnud. Siit moraal esiveoliste autode kasutajatele, ärge uskuge geneka laadimise tuld - see toimib ainult siis kui saba annab mõni gene mähistest või regulaator. Dioodiploki vea korral tuli valetab
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Tõenäoliselt sama viga mis minul - üks suur diood kutu. Palju tarbijatega pinge on? Kui tarbijatega kukub siis diood, kui ei siis pingergulaator. Kas mõõtsid pinget akult? Üldiselt on venelased ka hakanud juhtmetelt kokku hoidma. Salongis on mul pinge 0,5V madalam kui akul. 12,2 on igaljuhul vähe. Üks asi kontrolli veel üle - genekast väljuvate jõujuhtmete ühendus. Katsu kas läheb kuumaks kui auto mõnda aega käinud on.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Väga kahtlane et pingeregulaator niimoodi saba annab, aga teoreetiline võimalus muidugi jääb. Aga see on mingi samara gene eripära et pinge pisut langeb pöörete tõustes, kõigub minulgi nii aga lubatud piirides. Äkki on tegu hoopis pritsesüsteemi suurema tarbimisega pööretel??
[Muudetud: 7-2-2007 tiit]
[Muudetud: 7-2-2007 tiit]