Lada 2108 -91 karpa asendamine
Lada 2108 -91 karpa asendamine
Lada 2108 -91 karpa asendamine
Küsimus siis selline, et kas on võimalik panna ajuga karpa asemel mingit vanemat, mehaanilist karpat, ilma ajuta?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ikka on võimalik. Minu käulal on siis see kõige vanem 2108-1107010 karbuss küljes.
Sisselaskekollektorid on ju karpamootoriga samaaridel kõik peaaegu ühed. Mõne avad ,kuhu vaakumvola käis ,saab ju alati kinni panna.
Aga ega seegi karbuss päris ilma elektroonikata läbi saa ,sel ju kah küljes sundtühikäigu ökonomaiser ,mida juhib el.-ne plokk ,nii ei saagi täpselt aru ,mida selle "aju" all mõtled.
Sisselaskekollektorid on ju karpamootoriga samaaridel kõik peaaegu ühed. Mõne avad ,kuhu vaakumvola käis ,saab ju alati kinni panna.
Aga ega seegi karbuss päris ilma elektroonikata läbi saa ,sel ju kah küljes sundtühikäigu ökonomaiser ,mida juhib el.-ne plokk ,nii ei saagi täpselt aru ,mida selle "aju" all mõtled.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1529
Seal nüüd küll vastupidine toiming ,aga kindlasti leiad midagi ,millest kinni haarata.
Veel: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
Ning teemas "Mootor ja väljalase" http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=34 kah üht-teist laialipillatult karpadest.
Takistuseks on minuteada karpade pisut erinevad kinnitused (poldivahed teised). Samuti peab jälgima ,et sisselaskeavad ikka kohakuti jäävad.Kuskilt siit lugesin kunagi isegi klassik-lada karpa jala või sisselaskekollektori ümbertegemisest ,et saaks 08 oma paigaldada. Otsi ,tutvu.
Võimalik on alati ,näit. Laurimetall pani Volgale siksi karpa ja tegi isegi ülevoolu ise juurde ,nii et kui on koht kus segamatult tegutseda ja mõned riistad (puurpink ,freesid ,keevitus jne.),siis pane või ZILi karbuss...
Ja muidugi on ju alati olemas kõige kindlam variant :
järele proovida! Võta oma samaarilt vana maha ,pane tavalise 01 omaga jalgupidi kokku ja näed kohe ,mida vaja muuta. Nagunii pead hoovastiku kallal kah tiba vaeva nägema ,nii et jõudu tööle!
A miks vahetada tahad? Läheb mingiks forssimiseks või?
Seal nüüd küll vastupidine toiming ,aga kindlasti leiad midagi ,millest kinni haarata.
Veel: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
Ning teemas "Mootor ja väljalase" http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=34 kah üht-teist laialipillatult karpadest.
Takistuseks on minuteada karpade pisut erinevad kinnitused (poldivahed teised). Samuti peab jälgima ,et sisselaskeavad ikka kohakuti jäävad.Kuskilt siit lugesin kunagi isegi klassik-lada karpa jala või sisselaskekollektori ümbertegemisest ,et saaks 08 oma paigaldada. Otsi ,tutvu.
Võimalik on alati ,näit. Laurimetall pani Volgale siksi karpa ja tegi isegi ülevoolu ise juurde ,nii et kui on koht kus segamatult tegutseda ja mõned riistad (puurpink ,freesid ,keevitus jne.),siis pane või ZILi karbuss...
Ja muidugi on ju alati olemas kõige kindlam variant :
järele proovida! Võta oma samaarilt vana maha ,pane tavalise 01 omaga jalgupidi kokku ja näed kohe ,mida vaja muuta. Nagunii pead hoovastiku kallal kah tiba vaeva nägema ,nii et jõudu tööle!
A miks vahetada tahad? Läheb mingiks forssimiseks või?
Klassiku karpa ja 08 Solexi karpa kinnitused on samad (uuematel vana kooli mootoritel ju Solex tehasest peal). Ära tuleb vahetada ainult tikkpoldid ja loomulikult gaasihoovastik trossi peale ümber teha.Algselt postitas: logman
Takistuseks on minuteada karpade pisut erinevad kinnitused (poldivahed teised). Samuti peab jälgima ,et sisselaskeavad ikka kohakuti jäävad.Kuskilt siit lugesin kunagi isegi klassik-lada karpa jala või sisselaskekollektori ümbertegemisest ,et saaks 08 oma paigaldada. Otsi ,tutvu.
Cinquecento
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061