Esiveoliste poolteljeotsa vahetus.
Esiveoliste poolteljeotsa vahetus.
Esiveoliste poolteljeotsa vahetus.
Kuidas käib 08, 09, 110. Pooltelje otsa vahetus? Ratta poolne ots siis.
[Muudetud: 18-1-2007 logman]
[Muudetud: 18-1-2007 logman]
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
kui võimalik, võtad pooltelje maha, kinnitad kruustangide vahele, võtad lahti ja lükkad eemale kaitsekummi, pühid ära määrde. Siis näed või ei näe seal stopperrõngast, kui näed, siis eemaldad selle ja tulebki püsikiirusliigend lahti. Kui ei näe, siis järelikult on ta võlli otsas ehk siis sinu haardeulatusest väljas. nüüd pead anuma kõiki pühakuid ja jumalikke jõude ja hõõruma oma õnneamulette et see samune stopperrõngas seal sees enamvähem sümeetriliselt paikneks. kui see tehtud, siis annad läbi pronksjunni või vaskjunni või puuklotsi haamriga obaduse liigendile ja ta peaks otsast ära tulema. Kui ei tule siis loksuta liigendit, muuda tema asendit kruustangide vahel ja proovi uuesti.. Hirmsa jõuga tagumine on mõttetu sest nii võid vaid stopperseibi kõveraks lüüa ja saad liigendi maha vaid rellakaga lõigates.
-
Ilma sharniiri lahti laskmata ei olnud mingit võimalust võlli paika panna. Muidugi nüüd tuleb sharniirid ka ära vahetada, olid teised juba päris pehmed aga eks läbisõitu ka juba päris palju 100 000Km ja päris palju sõitu kruusal ja linna kuumaastikul.Algselt postitas: hullmaks
jah, sharniir tuleb tavaliselt lahti päästa et kätte saada, sul lagunes mahavõtmisel liigend lajali juba jah?
Vahetasin seekord pooltelje kaitsva kummi ära ja seekord võttis kogu operatsioon aega maksimaalselt 2 tundi.
Töö käik.
Suur mutter lahti. Sharniir alt lahti. Pooltelg välja. Käigukasti poolse otsa tõmbasin käigukastist välja. (õli voolas välja) Pooltelje otsa sain kätte kui panin ta kruustangide vahele ja siis lasin tuttval seda tõmmata ja ise andisn haamriga läbi laua sinna ühe paugu. Pesin vana määrde välja. Uus sisse. Pooltelg kokku. Ja siis juba kokku panemise vaev. :lol:D
Töö käik.
Suur mutter lahti. Sharniir alt lahti. Pooltelg välja. Käigukasti poolse otsa tõmbasin käigukastist välja. (õli voolas välja) Pooltelje otsa sain kätte kui panin ta kruustangide vahele ja siis lasin tuttval seda tõmmata ja ise andisn haamriga läbi laua sinna ühe paugu. Pesin vana määrde välja. Uus sisse. Pooltelg kokku. Ja siis juba kokku panemise vaev. :lol:D
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Uut määret pannes ei ole vaja kogu kotti täita. Määre tuleb pressida (tuubist/kotist, kuskohast iganes) Nuudi august sisse. Vahepeal näpuga aidates. Nuuti otsa lüües pigistab nuut ise määrde kuulide vahele ja sealt ka natuke välja.
Kotti võlli peale ajades tuleks koti auk väheke sama määrdega kokku teha.
Kotti võlli peale ajades tuleks koti auk väheke sama määrdega kokku teha.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Poes oli pakkuda kahte sori kotte. Ühe hind 30 eek (lahtine kott- ja kõik). 70eek eest sai kaasa ka klambrid ja määrdetopsi. Ka koti materjal oli hoopis usaldusväärsema väljanägemisega.
Poeklambrite jaoks oleks vaja spetsrakist, millega neid pingutatakse. Asja ajab ka samahästi ära järgmine rakis.
Tööga valmis saades ärge unustage keskmutrit splintida (lüüaks veidi mõlki vastava koha pealt).
Poeklambrite jaoks oleks vaja spetsrakist, millega neid pingutatakse. Asja ajab ka samahästi ära järgmine rakis.
Tööga valmis saades ärge unustage keskmutrit splintida (lüüaks veidi mõlki vastava koha pealt).
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui jutt juba klambritele läks ,siis olgu siinkohal teadmiseks ,et plastikklambreid võib kasutada küll kui masin ikka enamjaoltkuiva ilmaga sõiduks mõeldud.
Asi selles ,et "ribulid" ei vea kummi niipalju koomale ,et näiteks metsas mõnd suuremat lompi läbides ja eriti sinna kinni jäädes (juhtub!) vett ning pori kummi vahelt sisse ei imbu.
Natu nadi peale sopa mahapesemist assi otsi puhastama hakata ja uurida ,et kas nüüd jäid puhtaks või mitte....
Asi selles ,et "ribulid" ei vea kummi niipalju koomale ,et näiteks metsas mõnd suuremat lompi läbides ja eriti sinna kinni jäädes (juhtub!) vett ning pori kummi vahelt sisse ei imbu.
Natu nadi peale sopa mahapesemist assi otsi puhastama hakata ja uurida ,et kas nüüd jäid puhtaks või mitte....