112 mure salongi soojendusega

112 mure salongi soojendusega

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

112 mure salongi soojendusega

#1

Postitus Postitas MargusR » 12 Dets 2015 18:29

Tere!Mure selline,et tühikäigul töösooja mootoriga tuleb väga leige õhk salongi,aga samas kui 1500 pöörde ligi hoida,siis kuuma küll ja veel.Ei oska ise enam mõelda lihtsalt.Tehtud sai 500 km.tagasi rihmavahetus koos selle juurde kuuluvaga(veepump kaasaarvatud),seega pumpa ei kahtlustaks.Täna tõmbasin soendusradika laiali ja pesin korralikult läbi.Aga ikka pööre on see,mis sooja tuppa toob.Äkki keegi oskab midagi kosta?Ennem tuli tühikäigul ka niipalju,et piirama pidi nupust,et palav poleks.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#2

Postitus Postitas Arvos » 12 Dets 2015 22:08

Jutu põhjal kahtlustaks süsteemis õhukorki.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#3

Postitus Postitas olaaf » 13 Dets 2015 11:08

Esiveolisel peab jälgima palju pumba labade ja bloki vahele ruumi jääb... sellest sõltub kas tohib panna õhukese või paksu tihendi või hoopis ilma tihendita..
Minu rekord on olnud laba ja bloki vahel 4mm..

pöörete tõstes sooja tulemine viitab justkui kehvale tsirkulatsioonile tühikäigul...
kas mootor veidi kuumem ka kui enne remonti?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#4

Postitus Postitas MargusR » 13 Dets 2015 12:42

Erinevusi temperatuuri osas ei ole.Võtsin soenduse pealevoolu tühikäigul töötamise ajal lahti ja plokist ei tulnud õieti midagi.Nagu pööret tõstad nati on kohe vedelik olemas ja ikka korraliku joaga.Hakka või tõesti pumpa kahtlustama:mad:Ja üks teema veel-kas see peenike toru,mis aurud soojendusradikast paisupaaki viib on elulise tähtsusega?Nimelt suutsin tutsi radika poolt katki teha.Sain kuidagi tagasi,aga selline poolkõva värk on.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#5

Postitus Postitas MargusR » 19 Dets 2015 22:10

Homme saab vastuse,mis toimis või mis ei.Tellisin uue pumba ja radika kindluse mõttes.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#6

Postitus Postitas MargusR » 20 Dets 2015 17:41

Teema lahendatud!Probleem oli ikkagi pumbas.Asi järgmine:võrdlesin pumpasid omavahel ja mõõtsin igatepidi-samasugused.Erinevus seostus tiivikuga-uus on metallist,uuel on tiiviku sees kolm 3 mm.auku(vanal 1mm,aga arv suurem)ja tiiviku ning pumba enda vaheline kaugus erines 2,5 mm.ehk uuel oli see vahemaa suurem.Mõjutas see siis midagi või ei tea,aga igatahes on nüüd soe toas ka tühikäigul tiksudes.Pumpade pikkused mõõdetuna rihmarattast kuni tiivikulabade otsteni oli ka samad.Eelmine pump oli LPR,nüüd SCT.Vot sedasi siis!Tänan kõiki kaasamõtlejaid!
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline