Tuled ja kojamehed konfliktis + mõlemad ei tööta!!
Tuled ja kojamehed konfliktis + mõlemad ei tööta!!
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Tuled ja kojamehed konfliktis + mõlemad ei tööta!!
Varem kerkis see esile harva, aga nüüd toimub see järjest tihedamini. Üks hetk kõik töötab, jätan auto seisma. Kohe varsti käivitan, tuled ei lähe põlema ja kojamehed ei tööta! Pärast pikka jamamist võtmega ja süüdet sisse-välja lükates, mõned korrad käivitades hakkab jälle kõik tööle.
Täna panin tähele sellist asja: kui jälle tuled ja kojamehed ei töötanud, siis kui kojamehed lükata esimesse asendisse(see mul muidu ei tööta juba ammu) hakkab vasakult poolt tulema mingi hull klõbin, klõbiseb ja klõbiseb, kui lükata teise asendisse või kinni jääb vait, aga... vait jääb ka siis kui lükata lihtsalt tuled sisse!!!(Kusjuures ega sellest tuled põlema ei lähe!) Kuidas nad üksteist siis mõjutavad??? Mõjutavad veel ka nii, et kui kojamehed juhuslikult hakkavad teises asendis pärast ootamist tööle, siis kojamehed käivad üles-alla ja nii kui tuled sisse lükkan, jäävad seisma!!??(Tuled ise kaa ikka ei põle!)
Ei tea kas see ka antud probleemiga seotud on, aga juba mõnda aega, nii ca 1,5a sureb mootor vahest suunatulega välja kui samal ajal pidurit vajutada (lähevad kuidagi konflikti need tuled), aga kui natuke tagatuld näppida ja massijuhet siis mõnda aega töötab.
Või voib koik asi olla hoopis süütelukus?? Sest süüde ei taha alati kohe sisse minna, vaja võtit natuke surada seal ja süütelukk pidi jutujärgi tal nõrk koht olema...
VOT NII TÖÖKINDEL ON MINU AUTO ELEKTRISÜSTEEM!! :mad::mad:
Täna panin tähele sellist asja: kui jälle tuled ja kojamehed ei töötanud, siis kui kojamehed lükata esimesse asendisse(see mul muidu ei tööta juba ammu) hakkab vasakult poolt tulema mingi hull klõbin, klõbiseb ja klõbiseb, kui lükata teise asendisse või kinni jääb vait, aga... vait jääb ka siis kui lükata lihtsalt tuled sisse!!!(Kusjuures ega sellest tuled põlema ei lähe!) Kuidas nad üksteist siis mõjutavad??? Mõjutavad veel ka nii, et kui kojamehed juhuslikult hakkavad teises asendis pärast ootamist tööle, siis kojamehed käivad üles-alla ja nii kui tuled sisse lükkan, jäävad seisma!!??(Tuled ise kaa ikka ei põle!)
Ei tea kas see ka antud probleemiga seotud on, aga juba mõnda aega, nii ca 1,5a sureb mootor vahest suunatulega välja kui samal ajal pidurit vajutada (lähevad kuidagi konflikti need tuled), aga kui natuke tagatuld näppida ja massijuhet siis mõnda aega töötab.
Või voib koik asi olla hoopis süütelukus?? Sest süüde ei taha alati kohe sisse minna, vaja võtit natuke surada seal ja süütelukk pidi jutujärgi tal nõrk koht olema...
VOT NII TÖÖKINDEL ON MINU AUTO ELEKTRISÜSTEEM!! :mad::mad:
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
räägin ainult oma kogemustest, niiet põhjuseid ei tea
1) omale auto ostes juhtus selline asi, et klaasipesu ja tagakojamees töötasid täiesti suvaliselt. võis juhtuda, et keeran süüte sisse ja klaasipesuvedelikku hakkas jooksma kuni välja suretamiseni. samuti esines muud jama. asja parandas süüteluku vahetus (vähemasti samaral jooksevad KÕIK elektri asjade otsad süütelukku. kui seal nüüd lühis on, siis ongi asi maakeeli pees)
2) seda, et ei võta elektrit järgi on mul juhtunud 2 korda. esimene kord nende suurte vihmade ajal. omiqul autot tööles pannes ei läinud mootor tööle, siis lõpuks läks, aga mitte midagi elektrist ei töötanud. alles teise käivitamisega tuli elekter järgi. teist korda juhtus sama jama, kui padukaga suurtes lompides teepeale jäin. tegemist niiskusega, aga kuidas aidata ei tea...
1) omale auto ostes juhtus selline asi, et klaasipesu ja tagakojamees töötasid täiesti suvaliselt. võis juhtuda, et keeran süüte sisse ja klaasipesuvedelikku hakkas jooksma kuni välja suretamiseni. samuti esines muud jama. asja parandas süüteluku vahetus (vähemasti samaral jooksevad KÕIK elektri asjade otsad süütelukku. kui seal nüüd lühis on, siis ongi asi maakeeli pees)
2) seda, et ei võta elektrit järgi on mul juhtunud 2 korda. esimene kord nende suurte vihmade ajal. omiqul autot tööles pannes ei läinud mootor tööle, siis lõpuks läks, aga mitte midagi elektrist ei töötanud. alles teise käivitamisega tuli elekter järgi. teist korda juhtus sama jama, kui padukaga suurtes lompides teepeale jäin. tegemist niiskusega, aga kuidas aidata ei tea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
süütelukk on väga töökindel asi. zhigulid on sõitnud miljoneid ilma selle asja vahetamata.. süüteluku kontaktrõngale teevad haiget võimsad lisatarbijad mis on oskamatult külgeühendatud.. samuti rikkega starter..
proovi vedada korralik mass armatuuri alla (must juhe) mass võetakse kogu armatuurile suunatulede releekarbi kinniruskruvi alt.. ilmselt seal mingi kala. võta süüteluku kontaktrõngas tagant ära (kinni hoiab võru) ise pakun et klemmid või ühenduspistikud on ajaga lihtsalt ära surnud/oksüdeerunud.. sellest ka sureb mootor välja..
edu kaevamisel
proovi vedada korralik mass armatuuri alla (must juhe) mass võetakse kogu armatuurile suunatulede releekarbi kinniruskruvi alt.. ilmselt seal mingi kala. võta süüteluku kontaktrõngas tagant ära (kinni hoiab võru) ise pakun et klemmid või ühenduspistikud on ajaga lihtsalt ära surnud/oksüdeerunud.. sellest ka sureb mootor välja..
edu kaevamisel
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."