probleem jagajaga
probleem jagajaga
probleem jagajaga
autolt pandi jagaja tuuri ja nyyd oleks vaja uus jagaja õigesse nuuti panna kes asja tunneb võiks töökäiku seletada
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kui inimene teeb rumalat nalja siis see ei tähenda, et peab pahatahtlikke soovitusi jagama hakkama. Siin foorumis on haigemaid teemasid ju hulgi olnud?! Oleks vast mõttekas see teema üldse kustutada.Algselt postitas: sass85
sa pead mootori keti lahti laskma natuke nukkvõlli liigutama nii umbes 2 hammast ja kokku tagasi panema s
ja siis peaks töötama nagu UUS
1.Pane rihmarattal olev märk kohakuti mootori esimesel kaanel oleva märgiga nii, et esimese silindri kolb oleks üss.
2.Paigalda jagaja nii, et rootoril olev "klemm" vaataks esimese silindri küünlajuhtme suunas.
3.Reguleeri süüde.
4.Aja audia6 garaazi.
Edu!
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ok teeme siis nii ,et pane kõik küünla juhtmed nii nagu jagaja peal olevate numbrite järgi on ,siis on juhtmed õieti pandud .süütega on siis nii ,et pane väntvõlli märk kokku plokil oleva märgiga ja siis pane jagaja nii ,et seda saaks mõlemale poole pöörata ning rootor oleks sunatud 1 silindri küünla juhtme poole ,mis on jagaja kaanel. Siis proovi käivitada ,kui lubab natsa ,siis käivitamise ajal proovi keerata jagaja korpust natsa paremale vasakule ning mootor peaks hakkama rohkem lubama ja käivituma . Kui mingil põhjusel peax hakkama mootor blokki lööma siis ttuleks võtta lahti jagaja kaanelt küünlajuhtmed ja ühendada nii ,et 1 silindri juhe ühendada 4 silindri auku ja 2 silindri oma 3 ndasse 3 nda oma 2sse ja 4 oma 1 sse . Siis ei tohiks enam kindlalt blokki lüüa ,siis kui vaja ,siis jälle käivitamise ajal natsa jagajat keerata ,kuni käivitumiseni. Kui mootor on käivitunud ,siis keerata jagaja sellisesse asendisse ,kus mootor töötab kõigeparemini ja siis peax korras olema. Juhul ,kui tegid selle juhtmete vahetuse ,mis ma siin kirjutasin ja mootor käivtus ja soov panna nii ,nagu originaalis on ,siis tuleb tõsta jagaja oma pesast välja ja keerata võlli pool pööret ja panna täpselt samas asendis tagasi . siis tulex jälle küünlahjutmed panna nagu originaalis ja kui mootor on käivitatud ,siis reguleerida süüde.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Või audia6 äkki soodsalt müügis?:DAlgselt postitas: 03
rootor oli jah poole pöörde võrra vale aga ikka käima ei läind siis avastasin lõpuks et kondeka kyljest oli juhe katki.tegin selle korda ning puudutasin võtit ja käis.äkki keegi tahab siksi ära osta vaz2101,011 mootoriga ülev kindlustus olemas.hind2000tingida annab ikka