probleem jagajaga

probleem jagajaga

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

probleem jagajaga

Postitus Postitas 03 »

autolt pandi jagaja tuuri ja nyyd oleks vaja uus jagaja õigesse nuuti panna kes asja tunneb võiks töökäiku seletada
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Vaata selle uue auto pealt mida sa siin müüsid. Seal kõk selgelt näha.
C
l
laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laizk »

tegelikult on asi lihtne. jälgi jagaja ja teise poole külgedel olevaid numbreid. jäta meelde, et vahe on 13. näiteks 73 nuudi vaste on 60 jne.

PS! kuidas koer külale, nõnda küla koerale:D
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

kindlasti sain aru ma tean et seda pannakse nende märkide järgi mis seal hooratta pealon
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt pead jah hooratta maha võtma - märgid on kraabitud sinan taha! käigukasti maha võtta pole vaja..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Algselt postitas: sass85
sa pead mootori keti lahti laskma natuke nukkvõlli liigutama nii umbes 2 hammast ja kokku tagasi panema s
ja siis peaks töötama nagu UUS
:regan
Kui inimene teeb rumalat nalja siis see ei tähenda, et peab pahatahtlikke soovitusi jagama hakkama. Siin foorumis on haigemaid teemasid ju hulgi olnud?! Oleks vast mõttekas see teema üldse kustutada.

1.Pane rihmarattal olev märk kohakuti mootori esimesel kaanel oleva märgiga nii, et esimese silindri kolb oleks üss.
2.Paigalda jagaja nii, et rootoril olev "klemm" vaataks esimese silindri küünlajuhtme suunas.
3.Reguleeri süüde.
4.Aja audia6 garaazi.
Edu!
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

panin kõik paika ainult lubab ja plaksub syydet on on õige ennem käis poole pöördega
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis on kaks piipu vahetuses :) või pool pööret vale
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

alt panin märgid paika rootori 1 silindri piibujuhtme suunas.võtsin nyyd kaane uuesti maha ja nyyd on vapsjee pool pööret vale keerasin õigeks ikka käima ei lähe piibujuhtmed ei saa valesti olla seal on ju peal kirjas kuhu mingi juhe läheb.olen kindel et panin kõik õigesti aga ikka ei lähe käima
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ok teeme siis nii ,et pane kõik küünla juhtmed nii nagu jagaja peal olevate numbrite järgi on ,siis on juhtmed õieti pandud .süütega on siis nii ,et pane väntvõlli märk kokku plokil oleva märgiga ja siis pane jagaja nii ,et seda saaks mõlemale poole pöörata ning rootor oleks sunatud 1 silindri küünla juhtme poole ,mis on jagaja kaanel. Siis proovi käivitada ,kui lubab natsa ,siis käivitamise ajal proovi keerata jagaja korpust natsa paremale vasakule ning mootor peaks hakkama rohkem lubama ja käivituma . Kui mingil põhjusel peax hakkama mootor blokki lööma siis ttuleks võtta lahti jagaja kaanelt küünlajuhtmed ja ühendada nii ,et 1 silindri juhe ühendada 4 silindri auku ja 2 silindri oma 3 ndasse 3 nda oma 2sse ja 4 oma 1 sse . Siis ei tohiks enam kindlalt blokki lüüa ,siis kui vaja ,siis jälle käivitamise ajal natsa jagajat keerata ,kuni käivitumiseni. Kui mootor on käivitunud ,siis keerata jagaja sellisesse asendisse ,kus mootor töötab kõigeparemini ja siis peax korras olema. Juhul ,kui tegid selle juhtmete vahetuse ,mis ma siin kirjutasin ja mootor käivtus ja soov panna nii ,nagu originaalis on ,siis tuleb tõsta jagaja oma pesast välja ja keerata võlli pool pööret ja panna täpselt samas asendis tagasi . siis tulex jälle küünlahjutmed panna nagu originaalis ja kui mootor on käivitatud ,siis reguleerida süüde.
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

rootor oli jah poole pöörde võrra vale aga ikka käima ei läind siis avastasin lõpuks et kondeka kyljest oli juhe katki.tegin selle korda ning puudutasin võtit ja käis.äkki keegi tahab siksi ära osta vaz2101,011 mootoriga ülev kindlustus olemas.hind2000tingida annab ikka
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Algselt postitas: 03
rootor oli jah poole pöörde võrra vale aga ikka käima ei läind siis avastasin lõpuks et kondeka kyljest oli juhe katki.tegin selle korda ning puudutasin võtit ja käis.äkki keegi tahab siksi ära osta vaz2101,011 mootoriga ülev kindlustus olemas.hind2000tingida annab ikka
Või audia6 äkki soodsalt müügis?:D
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

audit alla 5000 ei myy
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Algselt postitas: 03
audit alla 5000 ei myy
Läheb juba väga teemaväliseks aga siiski ei saa ütlemata jätta, et 5000.- on sellise eest palju. Jaga hind kahega või kolmega, siis võiks isegi mõtlema hakata.
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

jah mina nendet hindadest midagi suht ei taipa
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: 03
jah mina nendet hindadest midagi suht ei taipa
seda on näha :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta