01 säde puudu
01 säde puudu
01 säde puudu
Tervist,
Sain tuttavalt endale 01. Masin on väga kaua seisnud. Seisma ta jäigi sellepärast, et ei läinud tööle. Endine omanik ei mäleta ka miks.
Süütepooli tuli vool aga sealt edasi enam mitte.
Järsku oleks keegi Põlvamaalt, kes tuleks vaataks auto üle kast Karli eest?
Tuleksin ise järgi.
Sain tuttavalt endale 01. Masin on väga kaua seisnud. Seisma ta jäigi sellepärast, et ei läinud tööle. Endine omanik ei mäleta ka miks.
Süütepooli tuli vool aga sealt edasi enam mitte.
Järsku oleks keegi Põlvamaalt, kes tuleks vaataks auto üle kast Karli eest?
Tuleksin ise järgi.
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
Võta jagajakaas maha ja vaata, kas kontaktide vahel säriseb starterit käiates.
Kui säde olemas vaata kas süütepooli juhtmest läheb jagajasse( hoia blokist paar mm ja kui säriseb on viga küünaldes /juhtmetes /rootoris/ kaanes
kui süüde sees peaks jõudma vool sinna = http://fotoalbum.ee/photos/italy2013/107692521 (seal kus mutikas) vaata kas isolaatorid on jagaja ja selle kruvi vahel ( kui seal vool vaata kas kontakti ühel pool on ka vool ja teisel pool mitte)
kui edasi sealt vool ei jõua kontrolli juhtmeid, kui leidub vaheta neid enne kui süütepooli vahetama hakkad, puhasta klemmid jne
Endal oli probleem jagajas, vahetasin terve jagaja välja.
Kui säde olemas vaata kas süütepooli juhtmest läheb jagajasse( hoia blokist paar mm ja kui säriseb on viga küünaldes /juhtmetes /rootoris/ kaanes
kui süüde sees peaks jõudma vool sinna = http://fotoalbum.ee/photos/italy2013/107692521 (seal kus mutikas) vaata kas isolaatorid on jagaja ja selle kruvi vahel ( kui seal vool vaata kas kontakti ühel pool on ka vool ja teisel pool mitte)
kui edasi sealt vool ei jõua kontrolli juhtmeid, kui leidub vaheta neid enne kui süütepooli vahetama hakkad, puhasta klemmid jne
Endal oli probleem jagajas, vahetasin terve jagaja välja.
Suur tänu vastamast.
Esimese asjana vaatasin üle ja kontaktidel polnud sädet. Esimesel jagajal kontaktid liiga õhukesed ja teisel juhtmed ära oksudeerunud. Nüüd ostsin uue kontakti kuid ma ei oska ühte juhet kuhugi panna. Võib olla on kellegil mingusguseid pilte, kuhu võib mingi juhe minna. Jagaja seest käib jutt.
Hetkel igapäevaselt kodus, et võib-olla keegi tuleb ja aitab mul selle siksi tööle saada. Telf number 56276691
Esimese asjana vaatasin üle ja kontaktidel polnud sädet. Esimesel jagajal kontaktid liiga õhukesed ja teisel juhtmed ära oksudeerunud. Nüüd ostsin uue kontakti kuid ma ei oska ühte juhet kuhugi panna. Võib olla on kellegil mingusguseid pilte, kuhu võib mingi juhe minna. Jagaja seest käib jutt.
Hetkel igapäevaselt kodus, et võib-olla keegi tuleb ja aitab mul selle siksi tööle saada. Telf number 56276691
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
Tegin kiirelt pildid sulle
kontaktivahele sädeme saad siis vaata edasi jagajakaas jne
Juhe peab tulema süütepoolist (vt et ei ajanud süütepoolijuhtmeid sassi vahepeal) ning minema sinna kus on see hall silindrikujuline asi(kondensaator) sealt edasi saab alguse kontakti üks pool mis on kruviga kinni ja kruvi on eraldatud musta asjaga, et massi ei saaks. teine juhe on teisel pool kontakti kruvi all ja liigub selle kruvi kõrvale mis sinna algselt voolu toob. Loodan, et said midagi aru proovisin seletada nii lihtsalt kui võimalik. Proovi ikka ise hakkama saada on rõõm suurem
01 jagaja võib kohati erineda minu omast kuid põhimõte peaks sama olema .
kontaktivahele sädeme saad siis vaata edasi jagajakaas jne
Juhe peab tulema süütepoolist (vt et ei ajanud süütepoolijuhtmeid sassi vahepeal) ning minema sinna kus on see hall silindrikujuline asi(kondensaator) sealt edasi saab alguse kontakti üks pool mis on kruviga kinni ja kruvi on eraldatud musta asjaga, et massi ei saaks. teine juhe on teisel pool kontakti kruvi all ja liigub selle kruvi kõrvale mis sinna algselt voolu toob. Loodan, et said midagi aru proovisin seletada nii lihtsalt kui võimalik. Proovi ikka ise hakkama saada on rõõm suurem
01 jagaja võib kohati erineda minu omast kuid põhimõte peaks sama olema .
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
Jah peab olema eraldatud metallist kummilaadse asjaga ning koos ühe kurvi küljes ning kinnitatud ühe mutriga (pildil näha see must asi on sul olemas) See ei tohi seal massi saada.
vaata et kontakti voolu juhe mis tuleb kondensaatorist ei ole seal vastu metalli mistõttu ta vist põles sul ära pane see üle selle väikse ristküliku kujulise asja ülevalt poolt
Vt: kuidas minul juhe asetub ja võrdle enda omaga
vaata et kontakti voolu juhe mis tuleb kondensaatorist ei ole seal vastu metalli mistõttu ta vist põles sul ära pane see üle selle väikse ristküliku kujulise asja ülevalt poolt
Vt: kuidas minul juhe asetub ja võrdle enda omaga
No nii siks töötab, suured tänud kõigile kes aitasid.
Probleem miks kontakti juhe kärssama hakkas oli, et süütepoolilt voolu juhe tuli (+) poole pealt, kuid tegelikult pidi tulema (-) poole pealt. Nüüd vaja veel õli ära vahetada, vesi sisse, uued piduri ja siduri mansetid. Siis peaksin saama teha esimese sõidu. Õhtul võin video ka ülesse panna
Probleem miks kontakti juhe kärssama hakkas oli, et süütepoolilt voolu juhe tuli (+) poole pealt, kuid tegelikult pidi tulema (-) poole pealt. Nüüd vaja veel õli ära vahetada, vesi sisse, uued piduri ja siduri mansetid. Siis peaksin saama teha esimese sõidu. Õhtul võin video ka ülesse panna
Nüüd siis vaja teha nii, et ta tiksuks normaalselt.
Väike video kmh.
[url=http://]https://www.youtube.com/watch?v=IMU9BSULW00[/url]
Väike video kmh.
[url=http://]https://www.youtube.com/watch?v=IMU9BSULW00[/url]
- Laskarpoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
- Asukoht: Rapla / Helsingi
- Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.
- Laskarpoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
- Asukoht: Rapla / Helsingi
- Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.