Pull värk juhtus.
Pull värk juhtus.
-
ssoomus7
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 07 Nov 2008 21:43
- Asukoht: Kohtla-Järve
- Autod: Lada 05
Pull värk juhtus.
Õhtu pimeduses läksime perega suruaiale küünalt panema, ja et proual oleks tulede, autotulede valgel hõlpsam toimetada, ajasin auto kallaku peale, et tuled paremini hauaplatsi valgustaksid, paar minutit hiljem tõmbasin täistuled peale ja tuled kustusid, süüteluku poolt hakkas suitsu tulema, seiskasin mootori, suits kadus, pärast käima enam ei saanud, võtme starter vaikis, tulede lüliti nupp ei liikunud enam, lülitistekkeri klemmide lühistamisest kasu polnud, tuled ei süttinud, kõik kaitsmed, kaitsmeplokid olid terved, tulede lüliti juhtmed olid 15 sentimeetrit sulanud, kuid ainult rüüd, käima sain auto ikkagi, aku pealt + klemmist starteri tõmbereleele särtsu andes. Niisiis koju saingi, ohutuled põlesid ja hoidsin eessõitva auto sappa, kes mullegi teed valgustas. Kas kellelgi mingeid mõtteid on? Aitäh. Suur küsimus mulle ikkagi, miks kaitsmed ei reageerinud? Autoks 2105 PS: Ei töödanud veel kojamehed ja akna klaasi veepump.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Muidu oleks pakkunud süüteluku põhja mis ära väsinud. Kuid kuna ka tulede lüliti tagant juhtmed kärsanud ja asi toimus peale täistulede lülitust, tasuks otsida lühist tuledest. Tulede lüliti juhtmete kokku ühendamisest ei ole enam kasu kui kusagil ahelas tänu lühisele midagi järgi andis. Süüteluku põhi, kaitsmeplokk. Võta skeem ette ja hakka otsima.
Kaitsmete kohta ei oska midagi kosta. Põlevad need autod lühise tõttu maha koos oma kaitsmetega vahel.
Kaitsmete kohta ei oska midagi kosta. Põlevad need autod lühise tõttu maha koos oma kaitsmetega vahel.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
05 elektri probleemid (ja ka 04 ja 07, milledel paigaldatud liigenditega roolisammas) saavad tihtipeale alguse juhtmetest, mis vastu roolikardaani käivad. Roolisamba kardaani koht, mis on oluliselt suurema diameetriga kui sammas ise, käib vastu juhet(juhtmeid), mis tuleb rooli juures asuvatest kangidest ja kulutab isolatsiooni maha ning hakkab sealt vähe valesti massi andma.
Ei tasu küsimata jätta, aga kas ikka kaitsmeploki sisse vaatasid? Olen piisavalt palju Ladasid näinud, milledel osade kaitsmete asemel kolme kopikaline või ka näiteks kruvikeeraja otsak olnud.. Sellistel juhtudel on hästi kui ainult isolatsioon ära sulab..
Ei tasu küsimata jätta, aga kas ikka kaitsmeploki sisse vaatasid? Olen piisavalt palju Ladasid näinud, milledel osade kaitsmete asemel kolme kopikaline või ka näiteks kruvikeeraja otsak olnud.. Sellistel juhtudel on hästi kui ainult isolatsioon ära sulab..
Lower your standards and you'll never be disappointed!