Küünlad
Küünlad
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Küünlad
Märkasin ,et oma sixi peal on üx NKG 3 elektroodiline küünal . On arvata ,et see küünal pole kindlalt originaal ,kuid minumeelest töötab päris hästi. Kas kellegil on mingeid soovitusi ,missugused 3 elektroodilised NKG küünlad zigulile kõige paremad. (Soojuselt ja küünla keermelt)
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mitme elektroodiga küünal annab oma efekti eelkõige käivitades. Kui oled talvel toorega lühikesi otsi sõitnud, siis ikka kipub küünlaid tahmama. Säde "otsib" omale kõige lihtsama tee, ehk läheb sealt, kus vähem tahma on. Kui elektroode on mitu, siis tal võimalus "seda õiget" leida suurem ning seega käivitus parem, kui ühe elektroodisel. Tavatingimustel töötades mingit muud efekti tõesti ei ole.
PS! Ise kasutan kolme elektroodilisi NGKsid Peast ei mäleta praegu mis mark täpselt aga LADA poest sai ostetud ning mingist kataloogist just enne seda ka sobivust kontrollitud. Minul pretentsioone igatahes pole.
PS! Ise kasutan kolme elektroodilisi NGKsid Peast ei mäleta praegu mis mark täpselt aga LADA poest sai ostetud ning mingist kataloogist just enne seda ka sobivust kontrollitud. Minul pretentsioone igatahes pole.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Säde otsib omale tõesti kõige lihtsama tee. Aga see on vastupidiselt Messi arusaamale. Tahm nimelt on väga hea elektrijuht ja just sellepärast tahmaste küünaldega on käivitamine ja mootori töö vilets. Säde lahkub otse mööda tahma keresse mööda keskelektroodi isolaatorit.Algselt postitas: mess
Kui oled talvel toorega lühikesi otsi sõitnud, siis ikka kipub küünlaid tahmama. Säde "otsib" omale kõige lihtsama tee, ehk läheb sealt, kus vähem tahma on.
Mitme elektroodiga küünla eelis on pikem eluiga ekstreemoludes. Nendel autodel, millele on ette nähtud mitme elektroodiga küünlad kuluvad (põlevad) küünlad muidu väga ruttu ära. Keskelektrood tehakse väga kulumiskindlast (ja kallist) materjalist ja külgelektroode mitu. Siis säde jookseb seal suvaliselt erinevate eektroodide vahel ja ei põle nii kiiresti ära. Ka kulutab küljepeale hüppav säde keskelektroodi erinevate külgede pealt.
Korraga on ikkagi ÜKS säde ühe paari vahel.
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
njaa otsustasin ikka lada originaalide heaks leidsin keldrist tutikad ( hästi vanad ziguli küünlad) sellised punase venekeelse kirjaga. Panin siis peale ja töötavad väga hästi mootor tuksub 800p/min ja hästi ühtlaselt ning vaikselt mootor peaaegu ei rapugi õrn sumin ainult . Kuna Aku on nässus ,siis on mägi käivitus aga peale poole aastast seismist läks kohe käima isegi tühja akuga ning küünald on ilusad helepruunid. 3 elektroodilised panen ,kui raha rohkem ja need nässus . Minumeelest vana lada originaal ikka väga hea .