Peale talve garaažis ei saa enam kevadel käima masinat. Erinevate täis akudega proovitud, starter ainult plõksib, ringi ei käi. Tuled ja muu elektriskeem tundub korras olevat, kõik töötab.
Abi ja soovitused teretulnud, tahaks juba liikvele saada. Asukoht TLN kesklinnas, Vase tn.
Hmm, kuidas sellele tõmbereleele üldse ligi pääseb, see on nii hästi ära peidetud. Sudimine ja koputamine ei aidanud, käisin süüteluku ja maandused ka igaks juhuks üle ; (
Ei oska öelda, millise süsteemiga 01 starter on, aga talvel tegi 89nda aasta Jeep sama nalja (koputamisel mõned korrad toimis). Põhjuseks kulunud harjad.
Enda 01-l ei mahtunud ma tööriistadega küll nö pealtpoolt tegutsema. Võtsin põhja kaitsva/ katva pleki lahti ning auto alt oli nähtavus parem ning ruumi rohkem. Jebimist parajalt.
Just üleeile lahendasin sama jama Nival ja ega seal muud lahendust pole kui starter maha ja remonti või ise pulkadeks võtta ja kokku laduda uuesti. Endal oli asi korralikus oksüdeerumises kuna auto samuti talvel seisis. Samas võivad olla ka väsinud starteri harjad...
Ikka starter maha ja siis pulkadeks !
Ise kasutan oksiidi vastast pastat klemm ühendustes kui peaksin sihukesi asju näppima
Vaata mootori ja kere vaheline mass ka üle
Edu soovides.
Omal sama mure. Tõmberelee sai uus pandud, vahetasin ka harjad ära, kuid ikka ainult pendiks liigub, starterit ennast ringi ei vea. Mass on hea mootori ja kere vahel. Kas viga võib olla hoopis starteri puksides?
botzor kirjutas:Omal sama mure. Tõmberelee sai uus pandud, vahetasin ka harjad ära, kuid ikka ainult pendiks liigub, starterit ennast ringi ei vea. Mass on hea mootori ja kere vahel. Kas viga võib olla hoopis starteri puksides?
Aga kuidas on juhe ja selle ühendused, mis läheb tõmbereleest starteri-mootorisse?
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com