Klassiku ECU ?

Klassiku ECU ?

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
p
Petronas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 05 Mai 2013 22:18

Klassiku ECU ?

Postitus Postitas Petronas »

Leidsin netis kontaktivaba jagajat otsides sellise asja:

http://www.russian4x4.de/en/Spare-Parts ... 01-07.html

Kuna täpsemat infot pole juurde lisatud, siis kas keegi teab millega tegu, mismoodi ta süüdet reguleerib, mis tema otstarve on. Kuidas/kuhu paigldus käib ?

Vahepeal siin foorumis jäi kätte teema kus räägiti ajuga juhitavast süütest, kus aju reguleeris süüdet võimalikult varajaseks ilma et mootor detoneerima hakkaks. See teema oli kahjuks aegunud, lingid ei töötanud jne.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

see Pulsar-M on sisuliselt kommutaator, koos oktaankorrektoriga salongis..

http://www.neva-pl.ru/catalog/oktan_kor ... _pulsar_m/



Электронное зажигание Пульсар
Принцип работы — параллельный
Напряжение питания — 6 — 18 вольт
Предел регулировки УОЗ — 0 -16 град.
Регулировка коррекции — плавная
Защита от перенапряжения в бортовой сети

Преимущества "ПУЛЬСАР-М" над обычной системой зажигания:
— Мощная, энергоемкая искра;
— Искровыделение начинается с 6 вольт, что очень важно при запуске двигателя зимой и при слабом аккумуляторе;
— Полное сгорание топлива;
— Понижение СО;
— Улучшается динамика разгона автомобиля;
— Есть возможность изменять угол опережения зажигания на ходу из салона автомобиля (для устранения детонации двигателя).
— Аварийныйрежим в случае отказа датчика холла
— Прогрев и просушка свечей
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta