Elektri süst. rallikale

Elektri süst. rallikale

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Elektri süst. rallikale

Postitus Postitas Tymmu23 »

tervitus köigile! mul on siis vaja autule elektri süsteem teha ringi veits,et massi lülitid ja aku pagassis jne nagu rallikatel on.aga äki keegi oskab mingi joonise teha kes asja jagab kus nagu suuresplaanis asi välja joonistatud,et tuled ja sellised pöhi voolud ja asjad,kuna nagu enne kohe üle-üldse sellega tegelend ei ole siis olex tore kui siuke asi körval kust enamvähem midagi aimu saab.(laiali oli küll tore kiskuda... :sein ) plaanis siis 06 näidikute kupatuse peale enamvähem teha.
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

minu arust pead pluss juhtme igavesti pika panemalihtsalt, et ta pagasnikust starterini ulatuks(nii nagu originaalis asi käib)ja teise igavesti pika juhtme vedama siis massi kusagile juhi juurde mugavasse kohta ja sealt siis läbi massilüliti keresse. muu jääb ju endiseks...
-
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

... kle aaga kui järele möelda siis juu nii ongi enamvähem... :wow
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Lüliti hoopis plussjuhtmele vahele, nii on ju ka märksa lihtsam, pole topelt juhtmete vedamist
Pilt
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

just ise mõtlesin sama asja, et ralli masinatel ikka plussi lüliti küljes on.
jahil
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

mul 06 skeem olemas kaa sealt saab edasi siis vaadata,ega tglt ju rohkem erilist suurt asja polegi kui pikad aku voolu juhtmed ja siis juba massi lüliti ja starteri ja süüte lüliteid lihtsalt ringi tegema... :rolleyes plaanis oli nii-vöi-naa uus 06 juhtmete komplekt osta siis saab seal akkida küll...ei tahax vanast komplektist teha kuna need vanad ja 05 juhtmed et seal on palju asju puudu mis vöix/peax küljes olema
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui neid akujuhtmeid nii pikaks ajada siis tuleb need panna poole suurema ristlõikega kui originaalid. Nii pikas juhtmes on 12v kadu väga suur muidu.
Sul pole ju mõtet osta uusi juhtmeid selleks et neid lõikama hakata. Vanu võib ju sama edukalt lõigata ja täiendada vastavalt oma vajadustele.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tavalise rallika el. skeem sama umbes mis tänavamasinalgi. Kui tegu rallikrossi või ringraja masinaga, siis pole ju küljes tulesid ja neid toitvad juhtmed samuti üleliigsed (grammid/kilod). Paljudel on toodud kaitsmeplokk käigukangi ette. Eks see ka juba suur ümber vedamine. Parem vist ikka juba kogu süsteem uuesti teha. Ja ära unusta, et voolu peab saama ka väljaspoolt autot välja lükata.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

krossi masinatel on ainult , süüde, starter, massilüliti, kojamehed, tagumised pidurituled. (Juurde käib veel tugevamatel autodel. El vent, el.bensiini pump jne.)
Aga jah ralliaotudel enamvähem sama mis tava autodel
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja asjamees
krossi masinatel on ainult , süüde, starter, massilüliti, kojamehed, tagumised pidurituled. (Juurde käib veel tugevamatel autodel. El vent, el.bensiini pump jne.)
Aga jah ralliaotudel enamvähem sama mis tava autodel
ikka ajate mingit massi lüliti juttu :P. loodan, et ajasid midagi segamini, kuna ralliautodel on siiski PLUSSI lüliti. et seda autost väljas olles välja lülitada tuleb panna tross. selleks sobib mingi hästi pehme ja painduv tross. üks ots lüliti/võtme külge ja väljas võib puurida ühe augu (kui ei ole antenni auku) kas tiiva sisse, või siis akna alla kindalaeka kohale. tegelikult peab neid trosse kaks olema. teine tross on tulekustuti süsteemi väljast sisse lülitamiseks/avamiseks. see muidugi oleneb juba masinaklassist.
jahil
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja effekt
Esialgne postitaja asjamees
krossi masinatel on ainult , süüde, starter, massilüliti, kojamehed, tagumised pidurituled. (Juurde käib veel tugevamatel autodel. El vent, el.bensiini pump jne.)
Aga jah ralliaotudel enamvähem sama mis tava autodel
ikka ajate mingit massi lüliti juttu :P. loodan, et ajasid midagi segamini, kuna ralliautodel on siiski PLUSSI lüliti.
ja miks sa arvad et ei või olla massi lüliti..mingit vahet pole kumma juhtme vahel see lüliti on;)
endal isiklikult massi juhtme vahele pandud......kuigi nüüd mõeldes oleks võind panna plussi vahele siis poleks olnd vaja seda umbes 1m pikkust massi juhet osta
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja serbin
ja miks sa arvad et ei või olla massi lüliti..mingit vahet pole kumma juhtme vahel see lüliti on;)
endal isiklikult massi juhtme vahele pandud......kuigi nüüd mõeldes oleks võind panna plussi vahele siis poleks olnd vaja seda umbes 1m pikkust massi juhet osta

ise küsid, ise vastad :D
ma ei ole veel näinud ralli autot millel oleks massi lüliti.
jahil
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Esialgne postitaja effekt
Esialgne postitaja serbin
ja miks sa arvad et ei või olla massi lüliti..mingit vahet pole kumma juhtme vahel see lüliti on;)
endal isiklikult massi juhtme vahele pandud......kuigi nüüd mõeldes oleks võind panna plussi vahele siis poleks olnd vaja seda umbes 1m pikkust massi juhet osta

ise küsid, ise vastad :D
ma ei ole veel näinud ralli autot millel oleks massi lüliti.

no eks tule ja vaata. ;) Aga jah tegelikult parem oleks , kuna siis on võimalik ka lülitist auto kohe välja suretada,
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

tähendab siis jah mul oli kirja viga et mitte et miks sa arvad et ei vui panna vaid et miks sa arvad et massi juhtme vahele ei või panna.....ja ega ta nimi muidu poleks massi lüliti ....kui et ta on mõeldud mass juhtme vahele....aga jah vahet pole kumale juhtmele...ja nagu ma ütlesin juba ennem minul on ikka massjuhtme vahel
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja serbin.....ja ega ta nimi muidu poleks massi lüliti ....kui et ta on mõeldud mass juhtme vahele....aga jah vahet pole kumale juhtmele...
mina tean siiski seda lülitit plussi lüliti nime all. ma ei pea silmas neid vanu traktori lüliteid mis tuleb jõuga sisse suruda. kui sa vaatad mõne ralliauto plusslüliti (ok. sinu jaoks massi) taha siis avastad, et seal ei olegi ainult kaks jämedat juhet, vaid on ka peenemate juhtmete jaoks oma pesad ja kinnitused, kuhu käivad juhtmed mis saavad sealt tagant otse elektri kätte.

SRY. lagastasin natuke teemat. arvan, et seda vaidlust ei ole mõtet jätkata.
jahil
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

krt pada sõimab katelt ühed mustad mõlemad :D
kas massi või plussi lüliti ei mängi üldse rolli. peaasi, et vooluahel katkestatud saab. loogiline et parem on plussi vahele panna, kuna ralli ajal võib igasugu pahasid asju juhtuda ning parasiidina võib massi mõni lühisekolle ikka saada ja siis põleb heleda leegiga kohe :(

massi lülitiks soovitan mina kasutada tänapäevaseid elektri lüliteid. minge vaadake elektritarvete kauplustest mis tegelevad suurema vooluga.. valik on päris suur. mingeid traktori lüliteid pole ikka mõtet panna, kui kuhugi jõuda tahad.. :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

lülitiks paned tavalise voolu lüliti ja hea kui veel on vähemalt kahepooluseline et saad ka süüte voolu sealt läbi vedada:P
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

klge mul üks mure veel: kas on vöimalik nii et panen 06-e juhtme kupatuse ja mönex ajax 05-e mootori peale (1,2 vist),et 06-el ju igast näidikuid ja asju seal rohkem kas on vöimalik nii teha???siis saax nädala löpus masina käima äkist... :rolleyes
ja siis vöib rääkida mis tihendeid ja asju on kap.remondix 05-e mootorile vaja et ta korralikult käix lihtsalt.(kaan ja klapid on tehtud.)
plaanis ikka 03 mootor hiljem panna aga sellega veits aega läheb...
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

sobib küll ainult et 05 plokis sees ainult õlisurve tuli mitte näidiku andur , nii et see tuleb ümber teha muidu ülejäänud kõik sobivad
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

selge! keegi teab kas kuskil poes 06 juhtmeid odavamalt ka saab kui 600.- kr-i ja mida vöiks/peax mootoris ära vahetama et lihtsalt korralikult tööle saax asja,et tihendid ja asjad-mis siis nende asjade hind kokku vöib umbes nii tulla?
Vasta