Elektri süst. rallikale
Elektri süst. rallikale
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
Elektri süst. rallikale
tervitus köigile! mul on siis vaja autule elektri süsteem teha ringi veits,et massi lülitid ja aku pagassis jne nagu rallikatel on.aga äki keegi oskab mingi joonise teha kes asja jagab kus nagu suuresplaanis asi välja joonistatud,et tuled ja sellised pöhi voolud ja asjad,kuna nagu enne kohe üle-üldse sellega tegelend ei ole siis olex tore kui siuke asi körval kust enamvähem midagi aimu saab.(laiali oli küll tore kiskuda... ) plaanis siis 06 näidikute kupatuse peale enamvähem teha.
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
mul 06 skeem olemas kaa sealt saab edasi siis vaadata,ega tglt ju rohkem erilist suurt asja polegi kui pikad aku voolu juhtmed ja siis juba massi lüliti ja starteri ja süüte lüliteid lihtsalt ringi tegema... plaanis oli nii-vöi-naa uus 06 juhtmete komplekt osta siis saab seal akkida küll...ei tahax vanast komplektist teha kuna need vanad ja 05 juhtmed et seal on palju asju puudu mis vöix/peax küljes olema
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Tavalise rallika el. skeem sama umbes mis tänavamasinalgi. Kui tegu rallikrossi või ringraja masinaga, siis pole ju küljes tulesid ja neid toitvad juhtmed samuti üleliigsed (grammid/kilod). Paljudel on toodud kaitsmeplokk käigukangi ette. Eks see ka juba suur ümber vedamine. Parem vist ikka juba kogu süsteem uuesti teha. Ja ära unusta, et voolu peab saama ka väljaspoolt autot välja lükata.
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
ikka ajate mingit massi lüliti juttu . loodan, et ajasid midagi segamini, kuna ralliautodel on siiski PLUSSI lüliti. et seda autost väljas olles välja lülitada tuleb panna tross. selleks sobib mingi hästi pehme ja painduv tross. üks ots lüliti/võtme külge ja väljas võib puurida ühe augu (kui ei ole antenni auku) kas tiiva sisse, või siis akna alla kindalaeka kohale. tegelikult peab neid trosse kaks olema. teine tross on tulekustuti süsteemi väljast sisse lülitamiseks/avamiseks. see muidugi oleneb juba masinaklassist.Esialgne postitaja asjamees
krossi masinatel on ainult , süüde, starter, massilüliti, kojamehed, tagumised pidurituled. (Juurde käib veel tugevamatel autodel. El vent, el.bensiini pump jne.)
Aga jah ralliaotudel enamvähem sama mis tava autodel
jahil
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
ja miks sa arvad et ei või olla massi lüliti..mingit vahet pole kumma juhtme vahel see lüliti on;)Esialgne postitaja effektikka ajate mingit massi lüliti juttu . loodan, et ajasid midagi segamini, kuna ralliautodel on siiski PLUSSI lüliti.Esialgne postitaja asjamees
krossi masinatel on ainult , süüde, starter, massilüliti, kojamehed, tagumised pidurituled. (Juurde käib veel tugevamatel autodel. El vent, el.bensiini pump jne.)
Aga jah ralliaotudel enamvähem sama mis tava autodel
endal isiklikult massi juhtme vahele pandud......kuigi nüüd mõeldes oleks võind panna plussi vahele siis poleks olnd vaja seda umbes 1m pikkust massi juhet osta
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
Esialgne postitaja serbin
ja miks sa arvad et ei või olla massi lüliti..mingit vahet pole kumma juhtme vahel see lüliti on;)
endal isiklikult massi juhtme vahele pandud......kuigi nüüd mõeldes oleks võind panna plussi vahele siis poleks olnd vaja seda umbes 1m pikkust massi juhet osta
ise küsid, ise vastad
ma ei ole veel näinud ralli autot millel oleks massi lüliti.
jahil
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Esialgne postitaja effektEsialgne postitaja serbin
ja miks sa arvad et ei või olla massi lüliti..mingit vahet pole kumma juhtme vahel see lüliti on;)
endal isiklikult massi juhtme vahele pandud......kuigi nüüd mõeldes oleks võind panna plussi vahele siis poleks olnd vaja seda umbes 1m pikkust massi juhet osta
ise küsid, ise vastad
ma ei ole veel näinud ralli autot millel oleks massi lüliti.
no eks tule ja vaata. Aga jah tegelikult parem oleks , kuna siis on võimalik ka lülitist auto kohe välja suretada,
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
tähendab siis jah mul oli kirja viga et mitte et miks sa arvad et ei vui panna vaid et miks sa arvad et massi juhtme vahele ei või panna.....ja ega ta nimi muidu poleks massi lüliti ....kui et ta on mõeldud mass juhtme vahele....aga jah vahet pole kumale juhtmele...ja nagu ma ütlesin juba ennem minul on ikka massjuhtme vahel
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
mina tean siiski seda lülitit plussi lüliti nime all. ma ei pea silmas neid vanu traktori lüliteid mis tuleb jõuga sisse suruda. kui sa vaatad mõne ralliauto plusslüliti (ok. sinu jaoks massi) taha siis avastad, et seal ei olegi ainult kaks jämedat juhet, vaid on ka peenemate juhtmete jaoks oma pesad ja kinnitused, kuhu käivad juhtmed mis saavad sealt tagant otse elektri kätte.Esialgne postitaja serbin.....ja ega ta nimi muidu poleks massi lüliti ....kui et ta on mõeldud mass juhtme vahele....aga jah vahet pole kumale juhtmele...
SRY. lagastasin natuke teemat. arvan, et seda vaidlust ei ole mõtet jätkata.
jahil
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
krt pada sõimab katelt ühed mustad mõlemad
kas massi või plussi lüliti ei mängi üldse rolli. peaasi, et vooluahel katkestatud saab. loogiline et parem on plussi vahele panna, kuna ralli ajal võib igasugu pahasid asju juhtuda ning parasiidina võib massi mõni lühisekolle ikka saada ja siis põleb heleda leegiga kohe
massi lülitiks soovitan mina kasutada tänapäevaseid elektri lüliteid. minge vaadake elektritarvete kauplustest mis tegelevad suurema vooluga.. valik on päris suur. mingeid traktori lüliteid pole ikka mõtet panna, kui kuhugi jõuda tahad..
kas massi või plussi lüliti ei mängi üldse rolli. peaasi, et vooluahel katkestatud saab. loogiline et parem on plussi vahele panna, kuna ralli ajal võib igasugu pahasid asju juhtuda ning parasiidina võib massi mõni lühisekolle ikka saada ja siis põleb heleda leegiga kohe
massi lülitiks soovitan mina kasutada tänapäevaseid elektri lüliteid. minge vaadake elektritarvete kauplustest mis tegelevad suurema vooluga.. valik on päris suur. mingeid traktori lüliteid pole ikka mõtet panna, kui kuhugi jõuda tahad..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
klge mul üks mure veel: kas on vöimalik nii et panen 06-e juhtme kupatuse ja mönex ajax 05-e mootori peale (1,2 vist),et 06-el ju igast näidikuid ja asju seal rohkem kas on vöimalik nii teha???siis saax nädala löpus masina käima äkist...
ja siis vöib rääkida mis tihendeid ja asju on kap.remondix 05-e mootorile vaja et ta korralikult käix lihtsalt.(kaan ja klapid on tehtud.)
plaanis ikka 03 mootor hiljem panna aga sellega veits aega läheb...
ja siis vöib rääkida mis tihendeid ja asju on kap.remondix 05-e mootorile vaja et ta korralikult käix lihtsalt.(kaan ja klapid on tehtud.)
plaanis ikka 03 mootor hiljem panna aga sellega veits aega läheb...